2017-10-11 16:31

Po „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvių – nauji prekės ženklai

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Belaukiant Konkurencijos tarybos palaiminimo prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ susijungimui, dėliojama strategija ir vieno būsimo tinklo vardo naudojimui.

Tiesa, kol tarybos sprendimas nėra priimtas nei viena, nei kita pusė to nekomentuoja, tačiau tikėtina, kad naujasis jungtinio tinklo vardas bus „Rimi“. Apie tai signalizuoja „ICA Gruppen“, „Rimi“ valdytojos, spalio pradžioje Valstybiniam patentų biurui pateiktos prekių ženklų registracijos: „Rimi EXPRESS“, „Rimi HYPER“, „Rimi MiNi“ ir „Rimi SUPER“.

Šiuo metu tinklo naudojami parduotuvių formatai Lietuvoje yra žymimi prekių ženklais „Rimi supermarket“ ir „Rimi hypermarket“, Estijoje be šių, jau paminėtųjų dar yra žemų kainų tinklas „Saastumarket stores“, atitinkamai Latvijoje – „Supernetto stores“.

52795
130817
52791