Kritika krepšinio reklamoms, pliusas – „Iki“ ir „Bitei“

Labiausiai šį rudenį pastebėtos prekių ženklų Tele2 ir Pildyk reklamos, jos lyderiauja ir tarp labiausiai patikusių klipų. Trečia pastarajame sąraše Iki socialinė akcija Gera kaina geras darbas.
Šį rudenį tyrimų bendrovės Synopticom Ad Research atliktoje ataskaitoje tarp pastebimiausių reklamų tradiciškai karaliauja daugiausia reklamai išleidžiantys prekių ženklai Tele2, Lidl, Iki, Maxima. Į labiausiai įsiminusių klipų dešimtuką pa ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti