Rinkodaros sektorių lyderiai: „Inspired UM“ – ir didžiausi pardavimai, ir palankiausi internautai

Publikuota: 2017-10-09
svg svg

Internautų simpatijų titulą Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimuose pelnė daugiausia balsų surinkusi žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“.

Sektoriaus lyderį iš „Verslo žinių“ pateikto bendrovių sąrašo rinko portalo vz.lt lankytojai. Balsavimas vyko dviem etapais: pirmiausia iš 17–os sėkmingiausius praėjusių metų rezultatus skaičiavusių įmonių buvo išrinktos daugiausia balsų surinkusios trys finalininkės: dvi žiniasklaidos agentūros „Inspired UM“ ir „BPN Lietuva“ bei ryšių su visuomene bendrovė „Publicum“. Iš jų buvo renkama sektoriaus lyderė, daugiausia balsų atiduota „Inspired UM“.

Tiesa, pastarasis sektorius išsiskyrė ne tik aktyviu balsavimu, bet ir prizų vilionėmis. „BPN Lietuva“, pasitelkusi socialinių tinklų žvaigždes Agnę Jagelavičiūtę ir Joną Nainį, balsuoti viliojo siūlydami ausines ir išmanų laikrodį, „Inspired UM“ žengė dar toliau – pasiūlė kelionę. Subtiliau į situaciją pažvelgė „Publicum“, pažadėjusi mainais į balsų skaičių paremti gyvūnų prieglaudos „Pifas“ keturkojus.

Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, „Publicum“ valdybos pirmininko, jiems šis konkursas nebuvo varžymasis dėl lyderio vardo.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Mes ir taip tapome vienintele ryšių su visuomene agentūra, patekusia į lyderių sąrašą. Mums tai buvo kūrybinių sprendimų konkursas, ypač po to, kai į mūšį dėl balsų buvo mesti įvairūs paskatinimai. Džiaugiamės galėję įrodyti, kad kilni idėja gali būti ne mažiau stipri ir sutelkianti žmones nei balsų viliojimas materialiais dalykais“, – pabrėžia p. Jarmalavičius.

Kaip ir rašėme, šiuo atveju „Verslo žinios“ nesiims moralizuojančio vaidmens – paliekame tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.

Plačiau apie sektoriaus lyderių projekte dalyvaujančių įmonių vadovų vertinimus ir iššūkius rinkoje skaitykite rytojaus „VŽ Premium“.

Sektoriaus lyderiai yra renkami iš įmonių, kurių finansiniai rezultatai pernai buvo geriausi bei kurios iki 2017 m. gegužės 31 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui, o jų apyvarta viršija 1 mln. Eur. Atrinktos tik pelningai 2016 m. dirbusios bendrovės.

Pagrindiniai kriterijai:

  • Pardavimo pajamos 2016 m.;
  • pardavimo pajamų pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
  • ikimokestinis pelnas 2016 m.;
  • ikimokestinio pelno pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
  • pelningumas 2016 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančias pagal kiekvieną aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2016 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Šiemetiniame rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių sąrašo viršuje – žiniasklaidos planavimo bendrovė „Inspired UM“. Ji užima lyderės pozicijas pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną. Labiausiai prie bendrovės augimo prisidėjo bendradarbiavimas su VP grupe.

Antroje vietoje pagal pardavimų šuolį pernai tarp sektoriaus bendrovių – „Socialus marketingas“.

Pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. – lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“.

Sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė – žiniasklaidos planavimo „BPN Lietuva“. Ji, kaip ir planavo, pasiekė beveik 5 mln. apyvartą per 2016 m., nuo 243.390 Eur 2015 m.

Reikšmingą šuolį į viršų pernai skaičiuoja ir „Havas Media“ (UAB „Idea Media“). Ji prisijungė „Publicum“ grupei priklausiusią „Publicum Medią“ ir veiklą tęsia su prekės ženklu „Havas Media“. Audituotais duomenimis, susijungusios „Havas Medios“ apyvarta 2016 m. pasiekė 8,1 mln. Eur (neįvertinus „Publicum Media“ įsigijimo – 4,725 mln. Eur).

Tarp sektoriaus lyderių pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje – reklamos gamybos ir dizaino studija „Tape“.

FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku