Rinkodaros sektorių lyderiai: „Inspired UM“ – ir didžiausi pardavimai, ir palankiausi internautai

Internautų simpatijų titulą Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių rinkimuose pelnė daugiausia balsų surinkusi žiniasklaidos planavimo agentūra Inspired UM.
Sektoriaus lyderį iš Verslo žinių pateikto bendrovių sąrašo rinko portalo vz.lt lankytojai. Balsavimas vyko dviem etapais: pirmiausia iš 17os sėkmingiausius praėjusių metų rezultatus skaičiavusių įmonių buvo išrinktos daugiausia balsų surinkusios trys finalininkės: dvi žiniasklaidos agentūros Inspired UM ir BPN Lietuva bei ryšių su visuomene bendrovė Publicum. Iš jų buvo renkama sektoriaus lyderė, daugiausia balsų atiduota Inspired UM.
Tiesa, pastarasis sektorius išsiskyrė ne tik aktyviu balsavimu, bet ir prizų vilionėmis. BPN Lietuva, pasitelkusi socialinių tinklų žvaigždes Agnę Jagelavičiūtę ir Joną Nainį, balsuoti viliojo siūlydami ausines ir išmanų laikrodį, Inspired UM žengė dar toliau pasiūlė kelionę. Subtiliau į situaciją pažvelgė Publicum, pažadėjusi mainais į balsų skaičių paremti gyvūnų prieglaudos Pifas keturkojus.
Pasak Ričardo Jarmalavičiaus, Publicum valdybos pirmininko, jiems šis konkursas nebuvo varžymasis dėl lyderio vardo.
Mes ir taip tapome vienintele ryšių su visuomene agentūra, patekusia į lyderių sąrašą. Mums tai buvo kūrybinių sprendimų konkursas, ypač po to, kai į mūšį dėl balsų buvo mesti įvairūs paskatinimai. Džiaugiamės galėję įrodyti, kad kilni idėja gali būti ne mažiau stipri ir sutelkianti žmones nei balsų viliojimas materialiais dalykais, pabrėžia p. Jarmalavičius.
Kaip ir rašėme, šiuo atveju Verslo žinios nesiims moralizuojančio vaidmens paliekame tai pačių rinkos dalyvių sąžinės reikalui.
Plačiau apie sektoriaus lyderių projekte dalyvaujančių įmonių vadovų vertinimus ir iššūkius rinkoje skaitykite rytojaus VŽ Premium.
Sektoriaus lyderiai yra renkami iš įmonių, kurių finansiniai rezultatai pernai buvo geriausi bei kurios iki 2017 m. gegužės 31 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui, o jų apyvarta viršija 1 mln. Eur. Atrinktos tik pelningai 2016 m. dirbusios bendrovės.
Pagrindiniai kriterijai:
- Pardavimo pajamos 2016 m.;
- pardavimo pajamų pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
- ikimokestinis pelnas 2016 m.;
- ikimokestinio pelno pokytis 2016 m., palyginti su 2015 m.;
- pelningumas 2016 m.
Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančias pagal kiekvieną aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2016 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.
Šiemetiniame rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus lyderių sąrašo viršuje žiniasklaidos planavimo bendrovė Inspired UM. Ji užima lyderės pozicijas pagal 2016 m. pardavimų pajamas ir trečią vietą pagal ikimokestinį pelną. Labiausiai prie bendrovės augimo prisidėjo bendradarbiavimas su VP grupe.
Antroje vietoje pagal pardavimų šuolį pernai tarp sektoriaus bendrovių Socialus marketingas.
Pirmoje vietoje reitinguojant įmones pagal ikimokestinį pelną ir pelningumą 2016 m. lauko reklamos bendrovė JCDecaux Lietuva.
Sparčiausią pardavimų šuolį pernai fiksavo rinkos naujokė žiniasklaidos planavimo BPN Lietuva. Ji, kaip ir planavo, pasiekė beveik 5 mln. apyvartą per 2016 m., nuo 243.390 Eur 2015 m.
Reikšmingą šuolį į viršų pernai skaičiuoja ir Havas Media (UAB Idea Media). Ji prisijungė Publicum grupei priklausiusią Publicum Medią ir veiklą tęsia su prekės ženklu Havas Media. Audituotais duomenimis, susijungusios Havas Medios apyvarta 2016 m. pasiekė 8,1 mln. Eur (neįvertinus Publicum Media įsigijimo 4,725 mln. Eur).
Tarp sektoriaus lyderių pagal ikimokestinio pelno šuolį pernai, palyginti su 2015 m., pirmojoje pozicijoje reklamos gamybos ir dizaino studija Tape.
FOTOGALERIJA WEB Sektorių lyderiai_Rinkodara (19 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti