Pirkėjas nori ne tik pamatyti, bet ir paragauti

Publikuota: 2017-10-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Imantis verslo viena svarbiausių užduočių – rasti, kur realizuoti produkciją. Ypač tai aktualu pačioje veiklos pradžioje, kol dar nėra nuolatinių klientų, kurie tampa ne tik pirkėjais, bet žinios apie produktą, kuris jiems patiko, skleidėjais.

O reklama iš lūpų į lūpas yra pati efektyviausia – gali daugybę kartų matyti reklaminį klipą per televiziją, girdėti per radiją, pagiriamąjį žodį skaityti internete ar spaudoje, tačiau tai nereiškia, kad tai paskatins įsigyti šį produktą.

Bet užtenka kaimynei ar bendradarbiui papasakoti, kad tokioje parduotuvėje nusipirko daiktą, kuriuo tikrai džiaugiasi, – tokia informacija retam praslys pro ausis, nes juk saviškis negirs produkto, kuriuo pats nėra patenkintas. Vadinasi, jį išbandyti verta.

Tačiau kaip surasti tuos pirmuosius klientus, kaip įtikinti juos išbandyti produktą? Dažniausiai pradedančiųjų žvilgsnis krypsta į internetą, pirmiausiai – į feisbuką. Tačiau čia užkariauti pirkėjų dėmesį pavyksta ne visiems. Bent jau maisto produktų gamintojai tvirtina, kad šis kanalas gali būti kaip informacijos apie gaminius šaltinis, bet ne parduotuvė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nes pirkėjas pirmiausia nori ne tik pamatyti, ką perka, bet ir užuosti, paragauti, pajausti.

Kitaip tariant, kad ir kokie skaitmeninės rinkodaros virtuozai būtų feisbuko ūkininkai, nepaisant gaminių fotosesijų kokybės, nepriekaištingos jauno ūkio komunikacijos ir patrauklaus prekės ženklo, nepavyks perteikti to, kas masina naujus klientus. Juk kaimiškus, natūralius ar ekologiškus produktus vartotojai dažnai renkasi dėl skonio, kurio per feisbuką nepajusi. Tokia patirtimi dalijasi šios dienos „Mano verslo“ kalbinti ūkininkai.

„Prekybos internetu sėkmė priklauso ir nuo produkto. Tarkime, šviežią mėsą užsisakyti dalis klientų bijo, nes nežino, ar gaus tikrai šviežią, taip pat gali reikšti pretenzijų, kad gauna esą negražų mėsos gabalą“, – sako Vaida Čimolonskienė, A. V. Čimolonskų ūkio komercijos direktorė.

Ūkininkai buvo susikūrę e. parduotuvę, bet šiuo metu atsisakė virtualios prekybos. E. parduotuvė nebuvo nuostolinga, tačiau labiau veikė ne pardavimo, o reklamos tikslais: klientai rasdavo ūkio kontaktus, sužinodavo apie produkciją ir ieškodavo jos fizinėse prekybos vietose.

Ūkininkų Čimolonskų automobilis vyksta ir į muges, nors šios, p. Čimolonskienės teigimu, yra nuostolingos, į tokias prekyvietes vykstama, kad klientai paragautų ūkio produkcijos.

O tie, kas paragauja, dažniausiai tampa nuolatiniais pirkėjais, nes, kaip žinome, meilę galima pelnyti ir per skrandį.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku