„Grite“ sužibėjo šmaikščia rinkodaros kampanija

Publikuota: 2017-09-21
„Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.
svg svg
„Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

Higieninio popieriaus gamintoja rudenį pasitinka įvaizdine rinkodaros kampanija, o ją inicijavo smagia istorija, prasidėjusia socialiniame tinkle „Facebook“ apie neva mylimosios Jurgos paliktą netvarkingą vaikiną.

Socialiniame tinkle sukurtasis personažas Marius rašė: „Susipykau su savo panele Jurga dėl to, kad buvau labai netvarkingas. Jurga išėjo gyventi pas sesę, durų neatidaro, mane visur užblokavusi, prisiskambinti negaliu. Prašau jūsų pasidalinti šia žinute...“. Internautai neliko tam abejingi: ši žinutė sulaukė daugiau nei 5.000 vartojų reakcijų, daugiau nei 2.000, patikėję ja, pasidalijo, o tam sukurtas „Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

Vėliau šią istoriją lydėjo tą pačią „Mariaus“ žinutę transliuojantis lauko reklamos stendas. O lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“, kuriai priklauso šis stendas su „Mariaus“ žinute, neatviravo, kas užsakė šią kampaniją.

Šiandien šią istoriją socialiniuose tinkluose vainikuoja pasirodęs klipas, dėkojantis, kad internautai dalijosi šia žinia ir skelbiantis „Gritės“ reklaminę kampaniją su šūkiu „Daugiau švaros – daugiau taikos“, o nuo kitos savaitės kampanija bus tęsiama TV ir kituose kanaluose.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Šią kampaniją „Gritei“ padėjo įgyvendinti reklamos agentūra „McCann Vilnius“, komunikacijos planavimo socialiniuose tinkluose rūpinosi „Socialus marketingas“, žiniasklaidos planavimu – „Open Agency“.

Pasak Manto Velykio, „McCann Vilnius“ kūrybos vadovo, idėja atsirado iš žmogiškos ir kasdienės situacijos – netvarka dažna konfliktų priežastis.

nuotrauka::1

„Turbūt nėra namų, kuriuose niekas ir niekad nebūtų susipykę dėl į staltiesę nusivalytų rankų, išlietų gėrimų, aptaškytų sienų ir pan. Štai čia ir pamatėme galimybę „Grite“ produktams – juk rankšluosčiai ir servetėlės – geriausia konfliktų sprendimo priemonė, kartais net užbėganti jiems už akių“, – kalba p. Velykis.

Jis pasidžiaugia, kad pavyko sukurti intrigą – istorija dalijosi ne tik internautai socialiniuose tinkluose, bet ir didieji naujienų portalai, ir nacionalinis transliuotojas LRT.

„Per savaitę tiek išauginome susidomėjimą, kad kai kurie prekių ženklai net pradėjo siųsti Mariui dovanas, pavyzdžiui, dovanų čekius namų valymui. Beje, kampanija vienu metu startavo visose trijose Baltijos šalyse ir visose susilaukė nemenko susidomėjimo. Pavyzdžiui, Estijoje „McDonalds“ kviečia porą susitaikyti savo restorane“, – pasakoja p. Velykis, kampanijos sėkmę pagrįsdamas skaičiais.

Lietuvoje visų komunikacijos žinučių parodymai „Facebook“ perkopė 1.601.360, virusinis (organinis) pasiekiamumas – 804.037, iš viso pasiekta vartotojų – 832.660, įsitraukimo veiksmų: 145.443, įsitraukimo rodiklis – 17,47%.

„Ir visa tai pasiekėme tik per 10 dienų, nereklamuodami pranešimų, norėjome, kad visa istorija atrodytų kuo realesnė“, – šypsosi p. Velykis.

Pasak Pauliaus Pociaus, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovo, naujoji kampanija – tai tik pirmas žingsnis ilgalaikėje jų komunikacijos strategijoje.

„Ja norime stiprinti prekės ženklo „Grite“ aktualumą, pristatyti savo platų produktų spektrą ir „atnaujinti“ šiek tiek užsistovėjusį prekės ženklo įvaizdį. Manome, kad ši šiuolaikiška ir šmaikšti kampanija padės atkreipti dėmesį į tokią konkurencingą kategoriją, kurioje mūsų prekės ženklas išsiskiria subalansuotu kainos ir kokybės santykiu“, – apie kampaniją kalba p. Pocius, pridurdamas, kad kampanijos pradžios rezultatai lenkia užsibrėžtus pirminius planus.

„Skaičiai kalba patys už save“, – pasidžiaugia p. Pocius.

Prekės ženklas „Grite“ šiemet „Verslo žinių“ organizuojamame konkurse „Metų prekės ženklas 2017“ pelnė pagrindinį apdovanojimą. Tuokart, balandį kalbintas p. Pocius, kalbėjo, kad „lengva dirbti su populiariais, pirmaujančiais, dinamiškais prekių ženklais. O plėtoti rinkodarą šioje iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, nuobodžioje higieninio popieriaus kategorijoje yra nemenkas iššūkis, ir prieš imantis šio darbo teko nemažai pliusų ir minusų sudėlioti. Tai yra plataus vartojimo prekė, kuriai vartotojai nekelia pernelyg didelių lūkesčių, o rinka – labai konkurencinga, ypač dabar, kai vis stipresnes pozicijas atsiriekia privatūs prekybos tinklų prekių ženklai.“

nuotrauka::2

Tačiau, panašu, net ir tokioje nuobodžioje kategorijoje vis tik galima surasti įdomesnių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
16:33
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
15:02
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 6

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku