„Grite“ sužibėjo šmaikščia rinkodaros kampanija

Higieninio popieriaus gamintoja rudenį pasitinka įvaizdine rinkodaros kampanija, o ją inicijavo smagia istorija, prasidėjusia socialiniame tinkle Facebook apie neva mylimosios Jurgos paliktą netvarkingą vaikiną.
Socialiniame tinkle sukurtasis personažas Marius rašė: Susipykau su savo panele Jurga dėl to, kad buvau labai netvarkingas. Jurga išėjo gyventi pas sesę, durų neatidaro, mane visur užblokavusi, prisiskambinti negaliu. Prašau jūsų pasidalinti šia žinute.... Internautai neliko tam abejingi: ši žinutė sulaukė daugiau nei 5.000 vartojų reakcijų, daugiau nei 2.000, patikėję ja, pasidalijo, o tam sukurtas Facebook puslapis Jurga sugrįžk vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.
Vėliau šią istoriją lydėjo tą pačią Mariaus žinutę transliuojantis lauko reklamos stendas. O lauko reklamos bendrovė JCDecaux, kuriai priklauso šis stendas su Mariaus žinute, neatviravo, kas užsakė šią kampaniją.
Šiandien šią istoriją socialiniuose tinkluose vainikuoja pasirodęs klipas, dėkojantis, kad internautai dalijosi šia žinia ir skelbiantis Gritės reklaminę kampaniją su šūkiu Daugiau švaros daugiau taikos, o nuo kitos savaitės kampanija bus tęsiama TV ir kituose kanaluose.
Šią kampaniją Gritei padėjo įgyvendinti reklamos agentūra McCann Vilnius, komunikacijos planavimo socialiniuose tinkluose rūpinosi Socialus marketingas, žiniasklaidos planavimu Open Agency.
Pasak Manto Velykio, McCann Vilnius kūrybos vadovo, idėja atsirado iš žmogiškos ir kasdienės situacijos netvarka dažna konfliktų priežastis.
nuotrauka::1
Turbūt nėra namų, kuriuose niekas ir niekad nebūtų susipykę dėl į staltiesę nusivalytų rankų, išlietų gėrimų, aptaškytų sienų ir pan. Štai čia ir pamatėme galimybę Grite produktams juk rankšluosčiai ir servetėlės geriausia konfliktų sprendimo priemonė, kartais net užbėganti jiems už akių, kalba p. Velykis.
Jis pasidžiaugia, kad pavyko sukurti intrigą istorija dalijosi ne tik internautai socialiniuose tinkluose, bet ir didieji naujienų portalai, ir nacionalinis transliuotojas LRT.
Per savaitę tiek išauginome susidomėjimą, kad kai kurie prekių ženklai net pradėjo siųsti Mariui dovanas, pavyzdžiui, dovanų čekius namų valymui. Beje, kampanija vienu metu startavo visose trijose Baltijos šalyse ir visose susilaukė nemenko susidomėjimo. Pavyzdžiui, Estijoje McDonalds kviečia porą susitaikyti savo restorane, pasakoja p. Velykis, kampanijos sėkmę pagrįsdamas skaičiais.
Lietuvoje visų komunikacijos žinučių parodymai Facebook perkopė 1.601.360, virusinis (organinis) pasiekiamumas 804.037, iš viso pasiekta vartotojų 832.660, įsitraukimo veiksmų: 145.443, įsitraukimo rodiklis 17,47%.
Ir visa tai pasiekėme tik per 10 dienų, nereklamuodami pranešimų, norėjome, kad visa istorija atrodytų kuo realesnė, šypsosi p. Velykis.
Pasak Pauliaus Pociaus, AB Grigeo rinkodaros vadovo, naujoji kampanija tai tik pirmas žingsnis ilgalaikėje jų komunikacijos strategijoje.
Ja norime stiprinti prekės ženklo Grite aktualumą, pristatyti savo platų produktų spektrą ir atnaujinti šiek tiek užsistovėjusį prekės ženklo įvaizdį. Manome, kad ši šiuolaikiška ir šmaikšti kampanija padės atkreipti dėmesį į tokią konkurencingą kategoriją, kurioje mūsų prekės ženklas išsiskiria subalansuotu kainos ir kokybės santykiu, apie kampaniją kalba p. Pocius, pridurdamas, kad kampanijos pradžios rezultatai lenkia užsibrėžtus pirminius planus.
Skaičiai kalba patys už save, pasidžiaugia p. Pocius.
Prekės ženklas Grite šiemet Verslo žinių organizuojamame konkurse Metų prekės ženklas 2017 pelnė pagrindinį apdovanojimą. Tuokart, balandį kalbintas p. Pocius, kalbėjo, kad lengva dirbti su populiariais, pirmaujančiais, dinamiškais prekių ženklais. O plėtoti rinkodarą šioje iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, nuobodžioje higieninio popieriaus kategorijoje yra nemenkas iššūkis, ir prieš imantis šio darbo teko nemažai pliusų ir minusų sudėlioti. Tai yra plataus vartojimo prekė, kuriai vartotojai nekelia pernelyg didelių lūkesčių, o rinka labai konkurencinga, ypač dabar, kai vis stipresnes pozicijas atsiriekia privatūs prekybos tinklų prekių ženklai.
nuotrauka::2
Tačiau, panašu, net ir tokioje nuobodžioje kategorijoje vis tik galima surasti įdomesnių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti