„Grite“ sužibėjo šmaikščia rinkodaros kampanija

    Publikuota: 2017-09-21
    „Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.
    svg svg
    „Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

    Higieninio popieriaus gamintoja rudenį pasitinka įvaizdine rinkodaros kampanija, o ją inicijavo smagia istorija, prasidėjusia socialiniame tinkle „Facebook“ apie neva mylimosios Jurgos paliktą netvarkingą vaikiną.

    Socialiniame tinkle sukurtasis personažas Marius rašė: „Susipykau su savo panele Jurga dėl to, kad buvau labai netvarkingas. Jurga išėjo gyventi pas sesę, durų neatidaro, mane visur užblokavusi, prisiskambinti negaliu. Prašau jūsų pasidalinti šia žinute...“. Internautai neliko tam abejingi: ši žinutė sulaukė daugiau nei 5.000 vartojų reakcijų, daugiau nei 2.000, patikėję ja, pasidalijo, o tam sukurtas „Facebook“ puslapis „Jurga sugrįžk“ vos per savaitę surinko per 900 sekėjų.

    Vėliau šią istoriją lydėjo tą pačią „Mariaus“ žinutę transliuojantis lauko reklamos stendas. O lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“, kuriai priklauso šis stendas su „Mariaus“ žinute, neatviravo, kas užsakė šią kampaniją.

    Šiandien šią istoriją socialiniuose tinkluose vainikuoja pasirodęs klipas, dėkojantis, kad internautai dalijosi šia žinia ir skelbiantis „Gritės“ reklaminę kampaniją su šūkiu „Daugiau švaros – daugiau taikos“, o nuo kitos savaitės kampanija bus tęsiama TV ir kituose kanaluose.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Šią kampaniją „Gritei“ padėjo įgyvendinti reklamos agentūra „McCann Vilnius“, komunikacijos planavimo socialiniuose tinkluose rūpinosi „Socialus marketingas“, žiniasklaidos planavimu – „Open Agency“.

    Pasak Manto Velykio, „McCann Vilnius“ kūrybos vadovo, idėja atsirado iš žmogiškos ir kasdienės situacijos – netvarka dažna konfliktų priežastis.

    nuotrauka::1

    „Turbūt nėra namų, kuriuose niekas ir niekad nebūtų susipykę dėl į staltiesę nusivalytų rankų, išlietų gėrimų, aptaškytų sienų ir pan. Štai čia ir pamatėme galimybę „Grite“ produktams – juk rankšluosčiai ir servetėlės – geriausia konfliktų sprendimo priemonė, kartais net užbėganti jiems už akių“, – kalba p. Velykis.

    Jis pasidžiaugia, kad pavyko sukurti intrigą – istorija dalijosi ne tik internautai socialiniuose tinkluose, bet ir didieji naujienų portalai, ir nacionalinis transliuotojas LRT.

    „Per savaitę tiek išauginome susidomėjimą, kad kai kurie prekių ženklai net pradėjo siųsti Mariui dovanas, pavyzdžiui, dovanų čekius namų valymui. Beje, kampanija vienu metu startavo visose trijose Baltijos šalyse ir visose susilaukė nemenko susidomėjimo. Pavyzdžiui, Estijoje „McDonalds“ kviečia porą susitaikyti savo restorane“, – pasakoja p. Velykis, kampanijos sėkmę pagrįsdamas skaičiais.

    Lietuvoje visų komunikacijos žinučių parodymai „Facebook“ perkopė 1.601.360, virusinis (organinis) pasiekiamumas – 804.037, iš viso pasiekta vartotojų – 832.660, įsitraukimo veiksmų: 145.443, įsitraukimo rodiklis – 17,47%.

    „Ir visa tai pasiekėme tik per 10 dienų, nereklamuodami pranešimų, norėjome, kad visa istorija atrodytų kuo realesnė“, – šypsosi p. Velykis.

    Pasak Pauliaus Pociaus, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovo, naujoji kampanija – tai tik pirmas žingsnis ilgalaikėje jų komunikacijos strategijoje.

    „Ja norime stiprinti prekės ženklo „Grite“ aktualumą, pristatyti savo platų produktų spektrą ir „atnaujinti“ šiek tiek užsistovėjusį prekės ženklo įvaizdį. Manome, kad ši šiuolaikiška ir šmaikšti kampanija padės atkreipti dėmesį į tokią konkurencingą kategoriją, kurioje mūsų prekės ženklas išsiskiria subalansuotu kainos ir kokybės santykiu“, – apie kampaniją kalba p. Pocius, pridurdamas, kad kampanijos pradžios rezultatai lenkia užsibrėžtus pirminius planus.

    „Skaičiai kalba patys už save“, – pasidžiaugia p. Pocius.

    Prekės ženklas „Grite“ šiemet „Verslo žinių“ organizuojamame konkurse „Metų prekės ženklas 2017“ pelnė pagrindinį apdovanojimą. Tuokart, balandį kalbintas p. Pocius, kalbėjo, kad „lengva dirbti su populiariais, pirmaujančiais, dinamiškais prekių ženklais. O plėtoti rinkodarą šioje iš pirmo žvilgsnio, atrodytų, nuobodžioje higieninio popieriaus kategorijoje yra nemenkas iššūkis, ir prieš imantis šio darbo teko nemažai pliusų ir minusų sudėlioti. Tai yra plataus vartojimo prekė, kuriai vartotojai nekelia pernelyg didelių lūkesčių, o rinka – labai konkurencinga, ypač dabar, kai vis stipresnes pozicijas atsiriekia privatūs prekybos tinklų prekių ženklai.“

    nuotrauka::2

    Tačiau, panašu, net ir tokioje nuobodžioje kategorijoje vis tik galima surasti įdomesnių rinkodaros ir komunikacijos sprendimų.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Vilniaus savivaldybės sprendimai lemia nelygias konkurencijos sąlygas lauko reklamos sektoriuje Verslo tribūna 2

    Be lauko ekranų modernus miestas jau neįsivaizduojamas. Prie prekybos centrų, gatvių ir sankryžų įrengti...

    Rinkodara
    08:00
    Šlubuojančių įstatymų įkaitai

    Vienos grožio klinikos, neseniai gavusios pirmąją reikšmingą baudą dėl Reklamos įstatymo pažeidimo, gretas...

    Nuomonės
    05:50
    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    05:45
    Krepšinio ir įkyrių lošimų reklamų duetas – be ugnelės Premium

    Nors krepšinis – neginčijama antroji lietuvių religija, svarbiausių šio sporto renginių žiūrimumas TV mažėja.

    Rinkodara
    2023.09.24
    Augančiame radijo segmente – griežtas KT verdiktas, apie kurį kalbama tik puse lūpų Premium 4

    Konkurencijos taryba (KT) leidimo šiam sandoriui nedavė nustačiusi, kad įgyvendinus koncentraciją būtų...

    Žiniasklaida
    2023.09.22
    Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena? Verslo tribūna 2

    Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su...

    Rinkodara
    2023.09.22
    R. Murdochas atsistatydina iš „Fox“ ir „News Corp“ pirmininko pareigų

    Legendinis žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas ketvirtadienį paskelbė, kad atsistatydina iš „Fox...

    Žiniasklaida
    2023.09.21
    Prekes žymėti tvariomis galės tik tai galintys įrodyti verslai

    Europos parlamentas (EP) ir Taryba preliminariai susitarė dėl naujų taisyklių, kuriomis siekiama suteikti...

    Rinkodara
    2023.09.21
    Nenugalima „Vinted“ magija, „Swedbank“ ir „Telios“ sėkmės koziriai Premium 3

    Geidžiamiausių, dažniausiai medžiojamų talentų tyrimas rodo, kad lojalumas darbdaviui beveik neegzistuoja, –...

    Rinkodara
    2023.09.20
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    TV3 ir LNK auga koja kojon: verslai demonstruoja atsparumą nežinomybei Premium 1

    Televizijos nupūtė vasaros karštį: rudenį pasitinka atnaujintais laidų tinkleliais ir viliasi auditorijos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    „2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose – modernaus miesto dalis Verslo tribūna

    Šurmuliuojančio miesto gatvėse stovintys lauko ekranai jau yra tapę technologijų ir modernios bei dinamiškos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu Premium

    Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju „Lidl“ namų apyvokos prekių ženklo „Parkside“...

    Rinkodara
    2023.09.16
    Logotipai, jų kūrimas ir verslo identitetas Verslo tribūna

    Mūsų kasdienybė, net jei kartais to nepastebime, yra apsupta įvairiausių logotipų. Juos matome televizoriaus,...

    Rinkodara
    2023.09.15
    „Iki“ nauju ženklu apjungs autonomines parduotuves, planų turi ir „Rimi“ Premium

    Prekybos tinklas „Iki“ atidarė penktą autonominę „Iki Go“ parduotuvę. Tai naujas prekių ženklas, palaipsniui...

    Prekyba
    2023.09.15
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13

    Verslo žinių pasiūlymai