Sostinės žiemos renginiams reklamuoti – 40.000 Eur

Publikuota: 2017-09-19
Taip kampanija atrodo Didžiosios Britanijos arba Vokietijos vartotojui.
svg svg
Taip kampanija atrodo Didžiosios Britanijos arba Vokietijos vartotojui.

Vilnius turistams šį rudenį pristatomas vienoje didžiausių kelionių organizavimo platformoje „Expedia“. Platforma, kuriai priklauso ne viena specializuota svetainė, kaip pavyzdžiui „Hotels.com“, yra viena populiariausių kelionių organizavimo įrankių tarp Europos, JAV ir Australijos gyventojų.

Kaip teigiama VšĮ „Go Vilnius“, išplatintame pranešime „Expedia“ yra populiari tarp keliautojų, tačiau Vilnius iki šiol šioje platformoje nebuvo reklamuojamas. Tuo tarpu kaimyninės šalys „Expedia“ potencialą pradėjo išnaudoti jau anksčiau.

„Todėl Vilniui skirta rinkodaros kampanija buvo seniai laukta ir reikalinga. Beveik dviejų mėnesių kampanijai yra numatyta skirti 40.000 Eur, o projektą palaiko ir prie jo prisideda ir Vilniaus viešbučiai, kampanijos metu teikdami specialius pasiūlymus, nuolaidas šios platformos klientams“, – teigia Gintarė Kavaliūnaitė, „Go Vilnius“ viešųjų ryšių projektų vadovė.

Labiausiai su kampanija orientuojamasi į Vokietijos ir Jungtinės Karalystės gyventojus, ieškančius kelionių idėjų, bilietų ir viešbučių žiemos sezonui. Rugsėjo ir spalio mėnesiais svetainėse „Expedia“ ir „Hotels.com“ vykstanti kampanija skatins atrasti žiemišką Vilniaus žavesį, dėmesį atkreipiant į kultūros renginius, restoranus, žiemos pramogas, Kalėdų šventę.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Ši kampanija – tai viena iš priemonių, kuria tikimasi Vilniuje sumažinti turizmo sezoniškumą ir didesnį skaičių svečių paskatinti aplankyti miestą žiemos laikotarpiu“, – teigiama pranešime.

Visas metinis VšĮ „Go Vilnius“ rinkodarai skirtas biudžetas yra 245.000 Eur. Jis apima rinkodaros veiksmus, susijusius su pagrindinėmis įstaigos tikslinėmis grupėmis: turizmu, investuotojais ir talentų pritraukimu, taip pat leidinių leidybą, interneto svetainių kūrimą ir palaikymą, komunikaciją socialiniuose tinkluose, Vilniaus pristatymą turizmo ir verslo parodose, Vilniaus pristatymą užsienio žurnalistams, miesto turizmo informacijos centrų atnaujinimą ir kt.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Lietuvos oro uostuose – 40 naujų darbo vietų ir kitoks darbdavio įvaizdis

„Aviacija visuomet sujungia ypatingus žmones“ – tai tapo pagrindine idėja, su kuria Lietuvos oro uostai...

Vadyba
14:12
„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
2022.07.05
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
2022.07.05
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 8

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku