Atnaujintas „Luminor“ logotipas ir nauji komunikacijos partneriai

Publikuota: 2017-09-15
Rita Naujokaitytė, DNB banko Prekės ženklo ir rinkodaros vadovė. Aušros Barysienės nuotr.
svg svg
Rita Naujokaitytė, DNB banko Prekės ženklo ir rinkodaros vadovė. Aušros Barysienės nuotr.

Besijungiantys DNB ir „Nordea“ bankai jau pasirinko naujojo prekės ženklo „Luminor“ įvedimo į rinkas komunikacijos ir reklamos partnerius, taip pat šiek tiek atnaujino metų pradžioje pristatytą naujojo prekės ženklo logotipą.

Rita Naujokaitytė, DNB banko Prekės ženklo ir rinkodaros vadovė, patikslina, kad naujieji partneriai pasirinkti ne ilgalaikiam bendradarbiavimui, o „Luminor“ prekės ženklo pristatymo projektui.

Žiniasklaidos planavimo partneriais bus „Inspired UM“, su ja pastaruoju metu Lietuvoje ir dirbo DNB bankas. „Nordea“ žiniasklaidos planavimo partneriai šiuo metu yra „Open Agency“.

„Luminor“ reklamos agentūros konkursas įvedimo kampanijai vyko vasarą, jame dalyvavo agentūros iš visų 3 Baltijos šalių.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Konkursą laimėjo „DDB Latvia“, jie ir bus įvedimo kampanijos autoriai. Lietuvoje įvedimo projekte mums taip pat gelbės reklamos agentūra „Milk“, – kalba p. Naujokaitytė, pridurdama, kad po įvedimo atskirai dar bus sprendžiama, kas bus „Luminor“ reklamos ir žiniasklaidos partneriai, – kol kas ankstoka apie tai kalbėti.

Kaip VŽ rašė, nors bankų apjungimą buvo planuota pradėti dar antrąjį šių metų ketvirtį, tačiau procesas buvo nukeltas kelis kartus nukeltas, paskutinį sykį – į ketvirtąjį šių metų ketvirtį.

Paklausta apie kampanijos startą, p. Naujokaitytė, teigia, kad kampanijos pradžią skelbti ankstoka – laukiama oficialaus priežiūros institucijų leidimo bankams susijungti.

„Tik gavus leidimą žinosime naujojo prekės ženklo pristatymo datą“, – kalba ji ir pasidalija šiek tiek dar atnaujintu ir jau galutiniu „Luminor“ prekės ženklo logotipu.

VŽ rašė, kad paaiškėjus, kad naujasis bankas vadinsis „Luminor“, internautai atkreipė dėmesį, kad „Luminor“ yra vienos Šveicarijos prabangių laikrodžių gamintojo „Officine Panerai“ laikrodžių serijos pavadinimas. „Luminor“ laikrodžiai yra vieni šio nuo 1860 m. veikiančio gamintojo flagmanų.

Kai kuriems rinkos dalyviams naujasis banko prekės ženklas priminė ir Prancūzijos indų gamintojo „Luminarc“ logotipą su stilizuotu tašku ant „i“ raidės.

„Luminor“ prekės ženklą Lietuvos advokatų kontoros „Sorainen“ atstovai ES intelektualinio turto biuro duomenų bazėje užregistravo šiemet kovo 1 d.

Naujojo prekės ženklo registracijos paraiškos šį pavasarį yra pateiktos ir Valstybiniam patentų biurui Lietuvoje, tačiau registracijos liudijimai dar nėra išduoti.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku