„Rait“ perka „GfK“ veiklą Baltijos šalyse

Publikuota: 2017-09-11
Kaspar Janes, „Rait Group“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
svg svg
Kaspar Janes, „Rait Group“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.

Tyrimų įmonė „Rait“ įsigyja konsultacijų ir tyrimų „GfK“ verslą Baltijos šalyse, tačiau šis sandoris neapima nemenką paslaugų dalį „GfK“ veikloje atsiriekiančios buitinės technikos ir elektronikos rinkos stebėsenos dalies.

Sandorio sumos šalys neatskleidžia. Skelbiama, kad 25 „GfK“ darbuotojai prisijungs prie „Rait“ komandos, ir „Rait“ taps oficialiu „GfK privilegijuotu partneriu Baltijos šalyse“. „SIA GfK Custom Research Baltic“ bus pervadinta į „SIA Rait Custom Research Baltic“.

„SIA Rait Custom Research Baltic“ vykdomosios direktorės pareigas ir toliau užims Mara Taurina. Lietuvoje bendrovei ir toliau vadovaus Dovilė Radavičiūtė–Končak.

„Rait Group“ – Baltijos regione veikianti tyrimų įmonių grupė, sudaryta iš „Rait“ įmonės veikiančios Lietuvoje, „Rait Latvija“ ir „Rait Faktum&Ariko“, veikiančios Estijoje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kaip VŽ teigia Kasparas Janesas, „Rait Group“ generalinis direktorius, kartu šios dvi Baltijos šalių įmonės sudarys stiprų rinkos žaidėją.

„Įsigijimas mums yra labai svarbus, nes tampame 40 žmonių komanda ir kiekvienoje Baltijos šalyje būsime vienodai stiprūs. „Rait“ prekės ženklas, gimęs Lietuvoje, dabar tampa Baltijos šalių prekės ženklu“, – pažymi p. Janes.

Tyrimų bendrovės „Rait“ apyvarta pernai Lietuvoje siekė 426.341 Eur (2015 m. 496.180 Eur), pelnas – 4.468 Eur (33.142 Eur).

„Grupės metinė apyvarta kasmet siekia apie 1 mln. Eur. Iki sandorio didžiausias veiklos apimtis „Rait“ skaičiavo Lietuvoje. Po įsigijimo didžiausia rinka bus Latvija, o po to – Lietuva ir Estija“, – kalba p. Janesas.

„GfK SE“ – tai yra ketvirta pagal dydį pasaulio rinkos tyrimų bendrovė po „Nielsen Company“, „Kantar Group“ ir „Ipsos“. 2006 m. „GfK“ išsiplėtė į Baltijos regioną. Lietuvoje veikia šios bendrovės ribotos atsakomybės atstovybė ir jos finansiniai duomenys neskelbiami.

„SIA GfK Custom Research Baltic“ apyvarta pernai siekė 1.23 mln. Eur, pelnas – 39.567 Eur.

„Džiaugiuosi, kad pavyko su „Rait“ rasti bendrą susitarimą, nes ši įmonė užtikrins galimybes mūsų verslo augimui Baltijos regione“, – išplatintame pranešime teigia p. Taurina.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
15:22
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
11:37
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku