Vanduo iš čiaupo kavinėse: rinkodaros priemonė ar patiekalas už 3 Eur

Publikuota: 2017-09-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Užeigos, atsisakančios nemokamai pavaišinti svečius stalo vandeniu ar įkainojančios jį keliais eurais, stokos lojalių klientų – uždirbdamos eurą kitą iš stiklinės vandens, ilgainiui gali „pradirbti“ daugiau. Tuo įsitikinęs ne tik dažnas lankytojas, bet ir pats verslas.

„Tai – ne rinkodaros priemonė, o sveikas protas“, – sako Karolis Banevičius, Vilniuje veikiančio Popierinio baro vadovas.

Popieriniame bare klientas, paprašęs vandens, gauna stiklinę ar ąsotį, priklausomai nuo kompanijos dydžio. Dargi tas vanduo gali būti su tokiais priedais kaip citrinos griežinėlis. Beje, už pagardus, anot kai kurių maitinimo įstaigų, kurios stalo vandenį įtraukia į meniu, esą ir mokami pinigai. Ponas Banevičius įsitikinęs, kad maitinimo įstaiga turi uždirbti iš maisto, kitų gėrimų, bet ne iš vandens iš čiaupo, o norintieji pasipelnyti iš pastarojo galėtų įkurti vandens restoraną, kuriame būtų galima ragauti vandens iš įvairių gręžinių.

VŽ palygino kelių restoranų, skelbiančių meniu internete, stalo vandens kainas. Visuose jis siūlomas su pagardais, o kaina svyruoja nuo 0,79 iki 1,3 Eur už 0,5 l arba nuo 1,99 iki 2,9 Eur už 1 l. Nors stalo vanduo įtrauktas į meniu, gali būti, kad, klientui paprašius, bus įpilta stiklinė vandens be priedų nemokamai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kubinis metras, arba 1.000 l, vandens kartu su nuotekų tvarkymu, kuris yra brangesnis už vandenį, kainuoja 1,6–1,8 Eur, – matavimo vienetus primena Bronius Miežutavičius, Lietuvos vandens tiekėjų asociacijos prezidentas. – Tad už vandenį imti mokesčio nereikėtų, nebent įskaičiuoti paslaugas, kokių sąnaudų patiria kavinė ar restoranas, kad pripiltų atitinkamą indą vandens, galbūt paskaninti jį vaisiais, bet ta kaina klientams turėtų būti adekvati tai, kurią verslas moka vandens tiekėjams.“

Vandens tiekėjų asociacija paskelbė akciją „Vanduo iš čiaupo“, kuria kavinės ir barai skatinami patiekti stalo vandens nemokamai, o lankytojai tokias vietas žymėti feisbuke ir instagrame.

Plačiau apie vandens kainą ir verslininkų patirtį skaitykite čia.

[infogram id="61707c53-91a4-4b7f-a7df-133f4a8b756a" prefix="g23" format="interactive" title="Stalo vandens kainos"]

FOTOGALERIJA Lauko kavinės Vilniuje (34 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
05:45
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 2

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
05:45
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku