2017-08-23 23:34

Į reklamos spragas internete žiūri skirtingai

Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Lietuvoje esame gavę vos vieną kitą paklausimą, kokius punktus derėtų įtraukti į sutartis su agentūromis, kad prekių ženklai galėtų geriau kontroliuoti situaciją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Audrius Janulis, interneto reklamos platformos „Adform“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims: „Lietuvoje esame gavę vos vieną kitą paklausimą, kokius punktus derėtų įtraukti į sutartis su agentūromis, kad prekių ženklai galėtų geriau kontroliuoti situaciją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didieji pasauliniai prekių ženklai, planuodami ir pirkdami reklamą skaitmeninėje erdvėje, ima kreipti vis didesnį dėmesį, kur pasirodo jų komunikacija internete.

Tai yra reakcija į šių metų pradžioje garsiai nuskambėjusias istorijas, kai prekių ženklai ėmė stabdyti reklamines savo kampanijas „YouTube“, „Google“ ir kt. puslapiuose, kai pamatė, kad jos atsiduria šalia propagandinio, melagingo ar neapykantą, rasizmą skatinančio turinio arba reklamos rodymas generuojamas robotų, o ne realių vartotojų ir pasirodo fiktyviuose tinklalapiuose.

O lietuviškieji prekių ženklai dar čia nesiima esminių žingsnių.

52795
130817
52791