Lietuviškoji „Bored Panda“ ant vieno laiptelio su užsienio žiniasklaidos gigantais

Publikuota: 2017-08-13
Tinklapio nuotr.
Tinklapio nuotr.

Socialinių tinklų tyrėja „NewsWhip“, periodiškai analizuojanti ir skelbianti didžiausių svetainių reitingus „Facebook“, liepos mėnesio ataskaitoje pažymi, kad leidėjai sulaukia vis daugiau vartotojų įsitraukimo – komentarų, pasidalijimų ir „Like“ paspaudimų. Tarp lyderių – ir lietuviškoji „Bored Panda“, aplenkusi CNN, BBC ar „The New York Times“ svetaines.

„NewsWhip“ išskiria keletą svarbiausių liepos mėnesio aspektų statistikoje: Didžiosios Britanijos „The Daily Mail“ svetainė sulaukė daugiau nei 27 mln. vartotojų reakcijų ir pagal skaitytojų įsitraukimo rodiklį pirmą kartą atsistojo ant aukščiausio laiptelio. Taip pat į didžiausiųjų 25-tuką pateko keli nauji vardai, tarp jų ir „Washington Journal“, o populiariausi leidėjai, įskaitant „BuzzFeed“, „Huffington Post“ ir kt., „Facebook“ tinkle ir toliau skaitytojų įsitraukimo veiksmus skaičiuoja dešimtimis milijonų.

„NewsWhip“ vertina tik leidėjų puslapius anglų kalba.

Liepą pirmaujanti „Daily Mail“ svetainė – jau keletą kartų yra buvusi „NewsWhip“ leidėjų reitinguose, bet šį kartą jai pavyko aplenkti žiniasklaidos lyderius socialinėje erdvėje, kaip pavyzdžiui „Huffington Post“ ar „BuzzFeed“. „Daily Mail“ liepą skaičiavo net 4 mln. daugiau vartotojų interakcijų, palyginti su ankstesniu tyrimu kovą.

nuotrauka::1

Lietuvių sėkmė

Lietuvių įkurta pramogų svetainė „Bored Panda“, kaip skaičiuoja tyrėjai, užima antrąją vietą ir taip pat pasiekė geriausią rezultatą reitinge, lyginant su ankstesniais „NewsWhip“ tyrimais.

„Bored Panda“, liepą paskelbusi 503 straipsnius, sulaukė daugiau nei 25,4 mln. vartotojų įsitraukimo reakcijų.

„Pagal šį rodiklį – vartotojų įsitraukimą ir reakcijas į vieną mūsų pasidalijimą – lenkiame visus ir rikiuojamės pirmi“, – pasidžiaugia Justina Palinavičiūtė, „Bored Panda“ Reklamos vadovė, pridurdama, tinklapis šiuo metu turi per 10,4 mln. sekėjų „Facebook“, o per mėnesį skaičiuoja per 100 mln. lankytojų straipsniuose.

nuotrauka::2

„Mūsų verslo modelis yra paremtas ne publikavimo dažniu, o ruošiamų straipsnių kokybe. Vartotojai, nepaskandinami informacijos sraute, sulaukia jų dėmesio verto turinio ir atitinkamai reaguoja mėgdami ar dalindamiesi. Rinkoje, kur naujienos sensta vos atsiradusios ir visi pramogų portalai dalinasi tomis pačiomis žiniomis, mes stengiamės išlaikyti aiškų kokybės standartą ir visada pozityvią žinutę. Skaitytojai tai vertina ir atsidėkoja savo dėmesiu“, – nusišypso p. Palinavičiūtė.

nuotrauka::3left

Lietuvio Tomo Banišausko įkurtas tinklalapis „Bored Panda“ pradėjo veikti prieš septynerius metus. Jame publikuojamos humoristinės ir kūrybinės žinutės, straipsniai bei nuotraukos anglų ir ispanų kalbomis.

Kaip pabrėžia p. Banišauskas, portalas didžiausią šuolį fiksuoja per paskutiniuosius metus ir pastaruosius 3 mėnesius išsilaiko sąlyginai tose pačiose aukštumose.

„Tokių rezultatų pasiekti padėjo mūsų ilgalaikė turinio strategija daryti mažiau, bet geriau. Be to, kartu padidinome ir rinkodaros išlaidas. Skiriame labai daug laiko kiekvieno straipsnio optimizavimui. Didžioji dalis konkurentų kasdien leidžia keliskart ar net keliasdešimt kartų didesnį straipsnių kiekį, o mes visą dėmesį skiriame vos keletai, todėl juos galime padaryti geriau nei mūsų konkurentai. Tad džiaugiamės, kad galime „nušluostyti“ nosis rinkos milžinams“, – kalba p. Banišauskas.

Šiuo metu bendrovėje dirba 36 žmonės.

„Sėkmingai augome per pastaruosius mėnesius. Plėtros planus dėliojame ir toliau, iki metų galo norėtume, kad kolektyvas beveik padvigubėtų“, – perspektyvos planus dėlioja p. Palinavičiūtė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Euroviziją“ Baltijos šalyse įsijungė per 2 mln. gyventojų 4

Savaitgalį pasibaigęs „Eurovizijos“ dainų konkursas prie TV ekranų bent trumpam buvo pritraukęs per milijoną...

Rinkodara
2019.05.22
Patrauklaus darbdavio įvaizdis: nemotyvuoto personalo spąstuose Premium

Labiausiai motyvuoti darbuotojai Lietuvoje sudaro mažumą – vos dešimtadalį, o dominuojančias pozicijas užima...

Rinkodara
2019.05.22
„Metų prekės ženklas 2019“: apdovanoti 6 sėkmingiausieji 4

Pagrindinį „Metų prekės ženklo“ apdovanojimą šiemet konkurso komisija skyrė prekės ženklui „Santa Maria“.

Rinkodara
2019.05.21
E. Šatas: tirsime iki gegužės 1 d. gautus skundus dėl reklamos pažeidimų Premium

Įsigaliojus Reklamos įstatymo pakeitimams, nuo gegužės 1 d. Konkurencijos taryba nebevykdo reklamos...

Prekyba
2019.05.21
K. Meidė: nereikia tiesiog prekės lentynoje, svarbu, kad ją pirktų Premium

Kaip svarbu šalies pirkėjams lietuviškumas, kaip konkuruoti vietos ir užsienio rinkose, – patarimais ir...

Rinkodara
2019.05.21
„JCDecaux“ atsigręžia į prekybininkus: investuoja „Panoramoje“ Premium 2

Lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ prekybos centre „Panorama“ investavo bemaž 150.000 Eur ir įrengė...

Rinkodara
2019.05.20
Kilni „Maximos“ akcija paskendo kritikos liūne 19

Prekybos tinklas „Maxima“ paskelbė akciją, kurios metu kviečia įsigyti Nomedos Marčėnaitės iliustracija...

Rinkodara
2019.05.20
Paskutiniajame etape – du žuvies gamybos prekių ženklai 1

Paskutiniajame „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etape – „Viči“ ir „Zigmas“. Šie ženklai...

Rinkodara
2019.05.20
„Maxima“ užlipo ant pirmo laiptelio, „Tele2“ – penkta 4

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Maxima“ nukarūnavo „Tele2“, kuri pagal investicijas į reklamą jau ne vienerius...

Rinkodara
2019.05.20
Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų 2

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  8

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 16

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau