Už moterų teises kovojanti reklama – „Kanų liūtų“ favoritė

Publikuota: 2017-06-26
Chine Nouvelle, SIPA nuotr.
Chine Nouvelle, SIPA nuotr.

Reklaminė kampanija, kurios ašis – mažos, tačiau ryžtingos mergaitės skulptūra, greitai tapusi kovos už lygias moterų teises simboliu, neliko nepastebėta tarptautiniame kūrybingumo festivalyje „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“). Ji tapo viena labiausiai apdovanotų kampanijų per visą jo istoriją.

„Bebaimės mergaitės“ („Fearless Girl“) bronzinė skulptūra, iškilusi Volstryte priešais grėsmingąjį bulių, ilgametį Niujorko finansų centro simbolį, greitai tapo pasauline sensacija – kovos už lygias moterų teises simboliu, rašo „Adweek.com“.

Kampanijos užsakovas – „State Street Global Advisors“ fondas, su šiuo projektu siekęs dar kartą prabilti apie moterų lyderystę ir kovą už lygias teises. Maža mergaitė taip pat pasirinkta ne atsitiktinai – tai tema, kuria kalbėti privalu nuo mažumės. Kampaniją įgyvendino Niujorko reklamos agentūros „McCann“.

„Bebaimė mergaitė“ Kanuose susižėrė keturis „Grand Prix“ bei 18 skirtingų kitų apdovanojimų. Tad dabar ši kampanija yra viena iš dviejų „Kanų liūtuose“ laimėjusi keturis skirtingus didžiuosius prizus. 2014 m. tiek pat „Grand Prix“ apdovanojimų susirinko Londono reklamos agentūros „Adam&eve DDB“ darbas prekybos centrui „Harvey Nichols“ – kampanija „Atsiprašau, aš viską išleidau sau“ („Sorry, I Spent It On Myself“)

Šios dvi kampanijos nusileidžia tik 2013 m. penkis „Grand Prix“ laimėjusiam reklamos agentūros „McCann Melburne“ virusiniam klipui „Kvailiausias būdas mirti“ („Dumb ways to die“).

Laiku ir vietoje

„Kanų liūtų“ festivalio komisijos nariai šiemetinei kampanijai „Bebaimė mergaitė“ negailėjo pagyrų ir išskyrė dvi tarsi iš pirmo žvilgsnio prieštaringas viena kitai sėkmes: savalaikiškumą ir ilgalaikiškumą.

Tai kampanija, kuri atrodo paprasta ir neišsiskirianti, tačiau ji stipri savo žinute, taikliai parinkta vieta.

„Tai nėra vien reklama. Tai yra kažkas daugiau nei, kad iki šiol buvę sukurti panašūs darbai“, – kalbėjo Tham Khai Meng, „Ogilvy“ vadovas, festivalio komisijos narys.

Iš viso šiemetiniame „Kanų liūtų“ festivalyje sulaukta per 40.000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžėsi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei didžiųjų „Grand Prix“.

Iš Lietuvos šiemet buvo pateikti aštuoni reklamos darbai, daryti agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, tačiau sėkmė šį kartą juos aplenkė.

Nors Lietuva šiemet ir neparsiveža liūto, prie vienos iš laimėtojų kampanijų ranką pridėjo ir lietuvė. Vieną sidabro ir du bronzos įvertinimus gavo Gruzijos turizmo skatinimo kampanija „Dinner with Georgia“, kurios prodiuserė ? Ringailė Leščinskienė, anksčiau Lietuvoje dirbusi reklamos agentūroje „VRS WPI Vilnius“.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
16:00
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
15:45
„Financial Times“ skyrė įvertinimą „Go Vilnius“

Vilniui atitenka „Financial Times“ įvertinimas – „Go Vilnius“ pripažinta geriausia miesto verslo plėtros...

Rinkodara
09:32
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau