„Telia“ prekės ženklo įvedimo kampanijai – inovatyvumo įvertinimas

Publikuota: 2017-04-11
„JCDecaux“ nuotr.
„JCDecaux“ nuotr.

Pasaulinė lauko reklamos grupė „JCDecaux“ išrinko inovatyviausią vasario mėnesio reklaminę kampaniją. Ja paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje su naujuoju šūkiu „Daugiau gyvenimo“.

Geriausią mėnesio kampaniją „JCDecaux“ renka iš visų šalių, kur veikia tinklo agentūros. Už geriausią ir inovatyviausią kampaniją balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai (už savo šalies inovaciją balsuoti negalima).

Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Australija ar Kinija, nurungusi virš 70 kitų šalių kampanijų.

Kampanija „Daugiau gyvenimo“ išsiskyrė savo interaktyvumu – žmonės, laukdami transporto paviljonuose, „bluetooth“ ryšio pagalba galėjo klausytis ir šokti pagal savo mėgstamą muziką kartu su judančiu ir spalvas keičiančiu „Telia“ logotipu.

Kampaniją įgyvendino žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“, reklamos bendrovės „Milk“ ir „JCDecaux Lietuva“.

„Inovacija lauko reklamoje šiandien pirmiausiai reiškia žiūrovo įtraukimą, galimybę kažką smagaus nuveikti čia ir dabar. Reklama sparčiai keičiasi, todėl mes ieškome įdomių ir netradicinių lauko reklamos sprendimų. Džiaugiamės, jog kartu su partneriais vis atrandame būdų, kaip sudominti ir nustebinti,“ – išplatintame pranešime teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Pasak Dariaus Griciaus, „OMD Lietuva“ vadovo, norint užkariauti vartotojų širdis, nebepakanka jiems parodyti „dar vieną gražią reklamą“.

„Žmonės nori būti sudominti, patirti kažką naujo ir netikėto – ir reklama yra viena iš priemonių, kuriomis įmonės tai gali padaryti. Smagu, kad šis darbas buvo pastebėtas ir įvertintas pasauliniu mastu“, – pasidžiaugia p. Gricius.

Pagrindinėse Vilniaus ir Klaipėdos viešojo transporto stotelėse vasario mėnesį veikė po tris interaktyvias stoteles. Iš viso užfiksuota virš vieno milijono kontaktų, išklausyta daugiaunei 110 valandų muzikos.

VŽ rašė, kad nuo vasario 1 d. su naujuoju vardu ir ryškia reklamine kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (apjungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus), demonstravo vieną svariausių šuolių, net 95,5% didžiausių reklamdavių dešimtuke (per 2017 m. sausį–vasarį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu).

Iš viso „Telia“ reorganizavimo ir vardo keitimui nuo praėjusių metų pradžios skyrė apie 2 mln. Eur.

„Vasario mėnesio reklaminė kampanija buvo sudėtinė baigiamoji viso susijungimo dalis“, – kalba Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvos“ atstovas spaudai.

Jei žvelgtume tik į vasario mėnesio tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo duomenis, pamatytume, kad „Telia Lietuva“ aplenkė „Tele2“, jau daugelį metų besirikiuojančią pirmojoje didžiausių reklamos užsakovų dešimtuko pozicijoje. Jei lygintume abu mėnesius – sausį ir vasarį – su ankstesnių metų tuo pačiu periodu, „Tele2“ išlieka pirma, antra – „Telia Lietuva“.

Per visus 2016 m. „Tele2“ didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke rikiavosi pirma, „Omnitel“ – 7, „Bitė“ – 10, „Teo“ – 25.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 1

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau