„Telia“ prekės ženklo įvedimo kampanijai – inovatyvumo įvertinimas

Publikuota: 2017-04-11
„JCDecaux“ nuotr.
„JCDecaux“ nuotr.

Pasaulinė lauko reklamos grupė „JCDecaux“ išrinko inovatyviausią vasario mėnesio reklaminę kampaniją. Ja paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje su naujuoju šūkiu „Daugiau gyvenimo“.

Geriausią mėnesio kampaniją „JCDecaux“ renka iš visų šalių, kur veikia tinklo agentūros. Už geriausią ir inovatyviausią kampaniją balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai (už savo šalies inovaciją balsuoti negalima).

Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Australija ar Kinija, nurungusi virš 70 kitų šalių kampanijų.

Kampanija „Daugiau gyvenimo“ išsiskyrė savo interaktyvumu – žmonės, laukdami transporto paviljonuose, „bluetooth“ ryšio pagalba galėjo klausytis ir šokti pagal savo mėgstamą muziką kartu su judančiu ir spalvas keičiančiu „Telia“ logotipu.

Kampaniją įgyvendino žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“, reklamos bendrovės „Milk“ ir „JCDecaux Lietuva“.

„Inovacija lauko reklamoje šiandien pirmiausiai reiškia žiūrovo įtraukimą, galimybę kažką smagaus nuveikti čia ir dabar. Reklama sparčiai keičiasi, todėl mes ieškome įdomių ir netradicinių lauko reklamos sprendimų. Džiaugiamės, jog kartu su partneriais vis atrandame būdų, kaip sudominti ir nustebinti,“ – išplatintame pranešime teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Pasak Dariaus Griciaus, „OMD Lietuva“ vadovo, norint užkariauti vartotojų širdis, nebepakanka jiems parodyti „dar vieną gražią reklamą“.

„Žmonės nori būti sudominti, patirti kažką naujo ir netikėto – ir reklama yra viena iš priemonių, kuriomis įmonės tai gali padaryti. Smagu, kad šis darbas buvo pastebėtas ir įvertintas pasauliniu mastu“, – pasidžiaugia p. Gricius.

Pagrindinėse Vilniaus ir Klaipėdos viešojo transporto stotelėse vasario mėnesį veikė po tris interaktyvias stoteles. Iš viso užfiksuota virš vieno milijono kontaktų, išklausyta daugiaunei 110 valandų muzikos.

VŽ rašė, kad nuo vasario 1 d. su naujuoju vardu ir ryškia reklamine kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (apjungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus), demonstravo vieną svariausių šuolių, net 95,5% didžiausių reklamdavių dešimtuke (per 2017 m. sausį–vasarį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu).

Iš viso „Telia“ reorganizavimo ir vardo keitimui nuo praėjusių metų pradžios skyrė apie 2 mln. Eur.

„Vasario mėnesio reklaminė kampanija buvo sudėtinė baigiamoji viso susijungimo dalis“, – kalba Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvos“ atstovas spaudai.

Jei žvelgtume tik į vasario mėnesio tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo duomenis, pamatytume, kad „Telia Lietuva“ aplenkė „Tele2“, jau daugelį metų besirikiuojančią pirmojoje didžiausių reklamos užsakovų dešimtuko pozicijoje. Jei lygintume abu mėnesius – sausį ir vasarį – su ankstesnių metų tuo pačiu periodu, „Tele2“ išlieka pirma, antra – „Telia Lietuva“.

Per visus 2016 m. „Tele2“ didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke rikiavosi pirma, „Omnitel“ – 7, „Bitė“ – 10, „Teo“ – 25.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 1

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau