„Telia“ prekės ženklo įvedimo kampanijai – inovatyvumo įvertinimas

Publikuota: 2017-04-11
„JCDecaux“ nuotr.
„JCDecaux“ nuotr.

Pasaulinė lauko reklamos grupė „JCDecaux“ išrinko inovatyviausią vasario mėnesio reklaminę kampaniją. Ja paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje su naujuoju šūkiu „Daugiau gyvenimo“.

Geriausią mėnesio kampaniją „JCDecaux“ renka iš visų šalių, kur veikia tinklo agentūros. Už geriausią ir inovatyviausią kampaniją balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai (už savo šalies inovaciją balsuoti negalima).

Šį kartą Lietuva laimėjo net prieš tokias tradiciškai stiprias šalis konkurentes kaip Australija ar Kinija, nurungusi virš 70 kitų šalių kampanijų.

Kampanija „Daugiau gyvenimo“ išsiskyrė savo interaktyvumu – žmonės, laukdami transporto paviljonuose, „bluetooth“ ryšio pagalba galėjo klausytis ir šokti pagal savo mėgstamą muziką kartu su judančiu ir spalvas keičiančiu „Telia“ logotipu.

Kampaniją įgyvendino žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“, reklamos bendrovės „Milk“ ir „JCDecaux Lietuva“.

„Inovacija lauko reklamoje šiandien pirmiausiai reiškia žiūrovo įtraukimą, galimybę kažką smagaus nuveikti čia ir dabar. Reklama sparčiai keičiasi, todėl mes ieškome įdomių ir netradicinių lauko reklamos sprendimų. Džiaugiamės, jog kartu su partneriais vis atrandame būdų, kaip sudominti ir nustebinti,“ – išplatintame pranešime teigia „JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova.

Pasak Dariaus Griciaus, „OMD Lietuva“ vadovo, norint užkariauti vartotojų širdis, nebepakanka jiems parodyti „dar vieną gražią reklamą“.

„Žmonės nori būti sudominti, patirti kažką naujo ir netikėto – ir reklama yra viena iš priemonių, kuriomis įmonės tai gali padaryti. Smagu, kad šis darbas buvo pastebėtas ir įvertintas pasauliniu mastu“, – pasidžiaugia p. Gricius.

Pagrindinėse Vilniaus ir Klaipėdos viešojo transporto stotelėse vasario mėnesį veikė po tris interaktyvias stoteles. Iš viso užfiksuota virš vieno milijono kontaktų, išklausyta daugiaunei 110 valandų muzikos.

VŽ rašė, kad nuo vasario 1 d. su naujuoju vardu ir ryškia reklamine kampanija startavusi „Telia Lietuva“ (apjungus „Omnitel“ ir „Teo“ prekės ženklus), demonstravo vieną svariausių šuolių, net 95,5% didžiausių reklamdavių dešimtuke (per 2017 m. sausį–vasarį, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu).

Iš viso „Telia“ reorganizavimo ir vardo keitimui nuo praėjusių metų pradžios skyrė apie 2 mln. Eur.

„Vasario mėnesio reklaminė kampanija buvo sudėtinė baigiamoji viso susijungimo dalis“, – kalba Audrius Stasiulaitis, „Telia Lietuvos“ atstovas spaudai.

Jei žvelgtume tik į vasario mėnesio tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo duomenis, pamatytume, kad „Telia Lietuva“ aplenkė „Tele2“, jau daugelį metų besirikiuojančią pirmojoje didžiausių reklamos užsakovų dešimtuko pozicijoje. Jei lygintume abu mėnesius – sausį ir vasarį – su ankstesnių metų tuo pačiu periodu, „Tele2“ išlieka pirma, antra – „Telia Lietuva“.

Per visus 2016 m. „Tele2“ didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke rikiavosi pirma, „Omnitel“ – 7, „Bitė“ – 10, „Teo“ – 25.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau