„Biržų duonos“ lietuviški prekių ženklai virsta tarptautiniais

Publikuota: 2017-04-04
Naujosios pakuotės.
Naujosios pakuotės.

Vidutinio dydžio lietuviško kapitalo įmonės kartą per metus gali pretenduoti į bendradarbiavimą su Vilniaus dailės akademijos Grafinio dizaino katedra – jos studentų kuriamą pakuočių dizainą.

Šį kartą į studentų kuriamas pakuotes pretendavo „Biržų duona“, atnaujinanti savo prekės ženklą „Miltė“.

Kaip teigia Edvardas Kavarskas, pakuočių dizaineris, „Etiquette“ partneris, Vilniaus dailės akademijos (VDA) bendradarbiavimas su Lietuvos bendrovėmis tęsiasi trečius metus.

„Tokią praktiką įvedžiau, atėjęs čia dėstytojauti, norėjosi studentams sukurti realias pakuotės dizainerių darbo sąlygas, – kalba p. Kavarskas. – Pirmaisiais metais kliento ieškoti net nereikėjo – „Magnum“ sultis kuravusi agentūra pati kreipėsi į Grafinio dizaino katedrą“. Antraisiais metais buvo darytos pakuotės įvairių transporto priemonių priežiūros skysčius gaminančiai bendrovei „Lesta“, šiemet – „Biržų duonai“.

Pasak jo, tokio bendradarbiavimo nauda yra abipusė – studentai patiria realias darbo sąlygas, o verslai gali tikėtis originalių idėjų.

„Juolab, kad vidutinio dydžio įmonės, neturėdamos didelių biudžetų, ir pačios yra linkusios labiau eksperimentuoti. Ir nors studentai gal ir negali užtikrinti techniškai profesionaliausio rezultato, bet sukuria daug variantų, kuriuos galima vertinti koncepcijų lygmenyje, juos tobulinti toliau“, – kalba p. Kavarskas.

Studentai gauna suformuluotą užduotį, projekto tikslus. Šiemet prie užduoties dirbo 16 studentų, kiekvienas jų sukūrė po dvi koncepcijas.

„Per tarpinę peržiūrą kartu su klientu buvo atrinkta po vieną jų ir jos buvo tobulinamos toliau“, – pasakoja p. Kavarskas.

Iš 16 darbų buvo atrinkti trys geriausieji. Pirmoji vieta atiteko Domantei Nalivaikaitei – „Už originalų vizualinį sprendimą ir tinkamą produkto privalumų išskyrimą“.

Antra liko – Urtė Ramšaitė („Už inovatyvų vizualinį sprendimą“), trečia – Beata Taputytė („Už iliustracijos meistriškumą“).

Rezultatu patenkinti

Raimonda Kirpliukaitė, „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė, pasidžiaugia galimybe darbuotis su visu būriu būsimų dizainerių ir galimybe rinktis iš tiek daug skirtingų pasiūlymų.

„Tikrai vertiname dalyvavimą šiame projekte kartu su Vilniaus dailės akademija – darbai kūrybingi, su polėkiu. Pristačius pirmąsias pakuotės dizaino koncepcijas, išsakėme savo pastabas, o iš patobulintų finalinių pakuočių pristatymo išrinkome nugalėtojus. Pasirinktą pakuotės koncepciją svarstome dar kiek patobulinti ir netrukus jos turėtų pasirodyti rinkoje, – teigia p. Kirpliukaitė. – Šią pakuotę vertiname kaip originalią, joje atsiskleidžia tiek racionalusis aspektas, tiek ir stipriai išreikšta estetinė vizualika per herojų ir jo istoriją. Esame drąsūs ir norime vartotojus džiuginti skaniais ir netikėtais sprendimais“.

Šį kartą buvo atnaujintas „Miltės“ prekės ženklas, kuris, pasirodžius naujosioms pakuotėms, virs tarptautiniu. Su šiuo projektu keičiasi ne tik dizainas, bet ir pats pakuotės principas, produkto forma, nebelieka „ė“ raidės – nuo šiol parduotuvių lentynose matysime „Milte“. Šis prekės ženklas ir pakuočių dizainas buvo sukurtas 2014 m.

„Visos tendencijos ir patys vartotojai labai greitai keičiasi, jautėme poreikį atnaujinti ir „Miltės“ pakuočių dizainą. Dabartinė esama pakuotė buvo pritaikyta tik Lietuvos rinkai, tačiau dalyvaudami ne vienoje tarptautinėje parodoje matėme, kad šis produktas būtų paklausus ir ten, tačiau dėl pakuotės lietuviškumo, negalėjome jo vystyti kitose rinkose. Tai buvo dar viena priežastis pakuotės atnaujinimui – siekiame, kad ji būtų orientuota ir į kitas rinkas“, – kalba p. Kirpliukaitė.

„Biržų duona“ taip pat valdo „Grissini“, „Sucré“ ir „Bread‘n‘rolls“ prekės ženklus. „Grissini“ užkandžių linijai buvo atlikti kosmetiniai pakeitimai visai neseniai, o „Bread‘n‘rolls“ užkandžių linija sukurta tik pernai metų gale, todėl apie atnaujinimus bendrovė kol kas nesvarsto.

„Sucré“ prekės ženklą palankiai priima Latvijos vartotojai. Augame, o geras dizainas padeda parduoti. Iš savo vartotojų sulaukiame daug teigiamų atsiliepimų dėl pakuočių dizaino, stengiamės patenkinti ne tik racionalius vartotojų poreikius, bet ir emocinius. Svarbu, kad pakuotės pasakotų ir prekės ženklo vertybes bei istoriją. Mums tai dar vienas komunikacijos kanalas su vartotojais“, – kalba p. Kirpliukaitė.

Vos kelios sekundės

Tyrimai rodo, kad vos trečdalio sekundės – tiek pakanka, kad pirkėjas parduotuvėje apsispręstų, pirkti prekę ar ne. Tad pakuotė – vienas iš lemiamų veiksnių pirkimo procese, jos forma ir spalva – vieni pirmųjų dalykų, kurie patraukia pirkėjo dėmesį.

Pasak p. Kavarsko, nuolat auga neapsisprendusių vartotojų dalis.

„Iki trijų ketvirtadalių pirkėjų priimamų sprendimų įvyksta tiesiai prie lentynos. Ir šie sprendimai labiau impulsyvūs negu mes norime pripažinti. Pridėkime ir tai, kad dažnas apsiperka, kalbėdamas telefonu ar naršydamas internete, o parduotuvėje jų dėmesio šaukiasi šimtai vienos už kitas ryškesnių ir gražesnių pakuočių, kurios pasakoja produktų istorijas. Taigi, pirmoji tiesos akimirka gali tapti ir paskutinė“, – nusišypso p. Kavarskas.

FOTOGALERIJA Studentų kurtos pakuotės. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau