„Biržų duonos“ lietuviški prekių ženklai virsta tarptautiniais

Publikuota: 2017-04-04
Naujosios pakuotės.
svg svg
Naujosios pakuotės.

Vidutinio dydžio lietuviško kapitalo įmonės kartą per metus gali pretenduoti į bendradarbiavimą su Vilniaus dailės akademijos Grafinio dizaino katedra – jos studentų kuriamą pakuočių dizainą.

Šį kartą į studentų kuriamas pakuotes pretendavo „Biržų duona“, atnaujinanti savo prekės ženklą „Miltė“.

Kaip teigia Edvardas Kavarskas, pakuočių dizaineris, „Etiquette“ partneris, Vilniaus dailės akademijos (VDA) bendradarbiavimas su Lietuvos bendrovėmis tęsiasi trečius metus.

„Tokią praktiką įvedžiau, atėjęs čia dėstytojauti, norėjosi studentams sukurti realias pakuotės dizainerių darbo sąlygas, – kalba p. Kavarskas. – Pirmaisiais metais kliento ieškoti net nereikėjo – „Magnum“ sultis kuravusi agentūra pati kreipėsi į Grafinio dizaino katedrą“. Antraisiais metais buvo darytos pakuotės įvairių transporto priemonių priežiūros skysčius gaminančiai bendrovei „Lesta“, šiemet – „Biržų duonai“.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jo, tokio bendradarbiavimo nauda yra abipusė – studentai patiria realias darbo sąlygas, o verslai gali tikėtis originalių idėjų.

„Juolab, kad vidutinio dydžio įmonės, neturėdamos didelių biudžetų, ir pačios yra linkusios labiau eksperimentuoti. Ir nors studentai gal ir negali užtikrinti techniškai profesionaliausio rezultato, bet sukuria daug variantų, kuriuos galima vertinti koncepcijų lygmenyje, juos tobulinti toliau“, – kalba p. Kavarskas.

Studentai gauna suformuluotą užduotį, projekto tikslus. Šiemet prie užduoties dirbo 16 studentų, kiekvienas jų sukūrė po dvi koncepcijas.

„Per tarpinę peržiūrą kartu su klientu buvo atrinkta po vieną jų ir jos buvo tobulinamos toliau“, – pasakoja p. Kavarskas.

Iš 16 darbų buvo atrinkti trys geriausieji. Pirmoji vieta atiteko Domantei Nalivaikaitei – „Už originalų vizualinį sprendimą ir tinkamą produkto privalumų išskyrimą“.

Antra liko – Urtė Ramšaitė („Už inovatyvų vizualinį sprendimą“), trečia – Beata Taputytė („Už iliustracijos meistriškumą“).

Rezultatu patenkinti

Raimonda Kirpliukaitė, „Biržų duonos“ rinkodaros vadovė, pasidžiaugia galimybe darbuotis su visu būriu būsimų dizainerių ir galimybe rinktis iš tiek daug skirtingų pasiūlymų.

„Tikrai vertiname dalyvavimą šiame projekte kartu su Vilniaus dailės akademija – darbai kūrybingi, su polėkiu. Pristačius pirmąsias pakuotės dizaino koncepcijas, išsakėme savo pastabas, o iš patobulintų finalinių pakuočių pristatymo išrinkome nugalėtojus. Pasirinktą pakuotės koncepciją svarstome dar kiek patobulinti ir netrukus jos turėtų pasirodyti rinkoje, – teigia p. Kirpliukaitė. – Šią pakuotę vertiname kaip originalią, joje atsiskleidžia tiek racionalusis aspektas, tiek ir stipriai išreikšta estetinė vizualika per herojų ir jo istoriją. Esame drąsūs ir norime vartotojus džiuginti skaniais ir netikėtais sprendimais“.

Šį kartą buvo atnaujintas „Miltės“ prekės ženklas, kuris, pasirodžius naujosioms pakuotėms, virs tarptautiniu. Su šiuo projektu keičiasi ne tik dizainas, bet ir pats pakuotės principas, produkto forma, nebelieka „ė“ raidės – nuo šiol parduotuvių lentynose matysime „Milte“. Šis prekės ženklas ir pakuočių dizainas buvo sukurtas 2014 m.

„Visos tendencijos ir patys vartotojai labai greitai keičiasi, jautėme poreikį atnaujinti ir „Miltės“ pakuočių dizainą. Dabartinė esama pakuotė buvo pritaikyta tik Lietuvos rinkai, tačiau dalyvaudami ne vienoje tarptautinėje parodoje matėme, kad šis produktas būtų paklausus ir ten, tačiau dėl pakuotės lietuviškumo, negalėjome jo vystyti kitose rinkose. Tai buvo dar viena priežastis pakuotės atnaujinimui – siekiame, kad ji būtų orientuota ir į kitas rinkas“, – kalba p. Kirpliukaitė.

„Biržų duona“ taip pat valdo „Grissini“, „Sucré“ ir „Bread‘n‘rolls“ prekės ženklus. „Grissini“ užkandžių linijai buvo atlikti kosmetiniai pakeitimai visai neseniai, o „Bread‘n‘rolls“ užkandžių linija sukurta tik pernai metų gale, todėl apie atnaujinimus bendrovė kol kas nesvarsto.

„Sucré“ prekės ženklą palankiai priima Latvijos vartotojai. Augame, o geras dizainas padeda parduoti. Iš savo vartotojų sulaukiame daug teigiamų atsiliepimų dėl pakuočių dizaino, stengiamės patenkinti ne tik racionalius vartotojų poreikius, bet ir emocinius. Svarbu, kad pakuotės pasakotų ir prekės ženklo vertybes bei istoriją. Mums tai dar vienas komunikacijos kanalas su vartotojais“, – kalba p. Kirpliukaitė.

Vos kelios sekundės

Tyrimai rodo, kad vos trečdalio sekundės – tiek pakanka, kad pirkėjas parduotuvėje apsispręstų, pirkti prekę ar ne. Tad pakuotė – vienas iš lemiamų veiksnių pirkimo procese, jos forma ir spalva – vieni pirmųjų dalykų, kurie patraukia pirkėjo dėmesį.

Pasak p. Kavarsko, nuolat auga neapsisprendusių vartotojų dalis.

„Iki trijų ketvirtadalių pirkėjų priimamų sprendimų įvyksta tiesiai prie lentynos. Ir šie sprendimai labiau impulsyvūs negu mes norime pripažinti. Pridėkime ir tai, kad dažnas apsiperka, kalbėdamas telefonu ar naršydamas internete, o parduotuvėje jų dėmesio šaukiasi šimtai vienos už kitas ryškesnių ir gražesnių pakuočių, kurios pasakoja produktų istorijas. Taigi, pirmoji tiesos akimirka gali tapti ir paskutinė“, – nusišypso p. Kavarskas.

FOTOGALERIJA Studentų kurtos pakuotės. (10 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
11:51
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04
„Euronics International“ prezidentas: negalime ignoruoti akivaizdaus fakto – kainos didėja Premium

Hansas Carpelsas, pirkimų aljanso „Euronics International“ prezidentas, viešėdamas Lietuvoje pažymėjo, kad...

Prekyba
2022.08.03
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Ž. Gavelienė: nesugebėjom pranešti, kad Lietuvoje yra saugu Premium 8

Žydrė Gavelienė, kelionių agentūros „Estravel Vilnius“ generalinė direktorė ir Nacionalinės turizmo verslo...

Laisvalaikis
2022.08.03
Animacijos studija „MeinArt“ gavo užsakymą kurti Kakės Makės serialą

„Kakės Makės“ prekės ženklui atstovaujanti bendrovė „NJ world“ kitąmet planuoja turėti 8-ias serialo serijas,...

Rinkodara
2022.08.02
„Creditinfo Lietuva“: restoranų bankrotų skaičius šiemet ketvirtadaliu didesnis nei 2021 m.

Nors restoranų kasmet daugėja, jų pajamos vėl kyla, tačiau darbuotojų reikšmingai mažėja, o bankrotų skaičius...

Prekyba
2022.08.02
„Vičiūnai Rus“ neteko prekės ženklo „Sovietskie“, pralaimėjo „profesionaliai bylinėtojai“ Premium 1

Visvaldo Matijošaičio ir Liudo Skieriaus kontroliuojamai „Vičiūnų grupės“ įmonei „Vičiūnai Rus“ (Kaliningrado...

Pramonė
2022.08.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku