Kaip feisbuke neatbaidyti virtualaus pirkėjo

Publikuota: 2017-02-19
Norint, kad feisbuko paskyra pritrauktų pirkėjų, reika skirti nemažai laiko
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Norint, kad feisbuko paskyra pritrauktų pirkėjų, reika skirti nemažai laiko Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dalis smulkiųjų pirmiausia hobį paverčia prekės ženklu feisbuke ir tik vėliau imasi elektroninės ar fizinės prekybos. Kiti – priešingai – rinkoje yra ir dešimtmetį, bet į feisbuką dar neatėjo. Ekspertai tikina, kad parduoti feisbuke galima, o kurtis socialėje erdvėje nėra geresnio laiko nei šiandien.

Nemeluoti ir neįkyrėti klientams – tokias dvi pagrindines feisbuko taisykles įvardija Vitalijus Dubietis, elektroninės prekybos ekspertas ir IT įmonės „Evispa“ įkūrėjas.

„Feisbuke parduoti tikrai įmanoma, jame kuriasi nemažai pradedančiųjų. Dažnai smulkiojo verslo pradžia būna hobis, skirtas „prisidurti“ prie pajamų, o vėliau atsiranda ir elektroninės prekybos poreikis, todėl kuriama elektroninė parduotuvė ar visa prekybos sitema, – sako p. Dubietis. – Nepaisant to, ar jau veikia elektroninė ar fizinė parduotuvė, atėjus į feisbuką reikia „pažadinti vartotojus“. Jei parduodame miltus, prašome jų kepti blynus, juos fotografuoti ir dalintis. Kuriame minižaidimą, kad jie dalintųsi prekės ženklu, nes tikslas – kuo didesnė jo sklaida. Galutinis rezultatas yra pardavimas, tik neaišku, ar feisbuke, ar elektroninėje parduotuvėje, į kurią nukreipiamas klientas.“

Neseniai feisbukas pasiūlė nemokamą įrankį prekybai – parduotuvę, kurioje klientas gali kreiptis dėl konkretaus produkto, kurio kainą mato iškart po nuotrauka, o mygtukais „Skambinti dabar“, „Parašyti žinutę“ ir „Susisiekti“ jis skatinamas iškart imtis veiksmų.

Nors tokia galimybė – nemenka pagalba smulkiesiems, p. Dubietis prognozuoja, kad feisbuko parduotuvės išpopuliarės po metų-dvejų, kai suformuoti prekių krepšelį ir už jį atsiskaityti bus galima iškart feisbuke.

„Sakyčiau, kad parduotuvės feisbuke yra didelė niša, tačiau kol kas nelabai išnaudojama,“ – apibendrina p. Dubietis.

Nemeluoti ir neįkyrėti

Pirmoji klaida, kurią įvardija V. Dubietis – dirbtinis sekėjų skaičiaus auginimas, jų pirkimas. Atskirti, ar verslas nesąžiningas ir nusipirko sekėjų, labai nesunku, o pasitikėjimo tai neprideda. Ekspertas pataria verčiau galvoti akcijų, pasiūlymų ir žaidimų, kurie natūraliai didina skaičių ne atsitiktinių sekėjų, o tų, kurie tikrai gali įsigyti prekę ar paslaugą.

„Senas ir gerai žinomas prekių ženklas feisbuke gali turėti ir 60.000 sekėjų, bet, kai pamatai kelis metus rinkoje esančio verslo paskyrą su 30.000 sekėjų, tai kelia abejonių“, – apibendrina p. Dubietis.

Jis pataria pasinaudoti ir mokama feisbuko reklama, kuri leidžia atskirti vartotojus pagal amžių, lytį, gyvenamąją vieta, pomėgius, ir pasiekti labiausiai susidomėjusią auditoriją.

Bet kokiu atveju, kita pagrindinė taisyklė yra neįkyrėti ir nuolat nebrukti vien reklamos. Reklama gali būti viena iš 3, 5 ar 10 pranešimų.

„Žmonės reklamą atskiria, ją ignoruoja ir galiausiai atsijungia nuo paskyros, todėl reikia dalintis įdomiu turiniu ir į jį įterpti reklamą“, – sako p. Dubietis ir pateikia pavyzdį – jei pardavinėjate rankines, nebrukite jų nuotraukų ir kainų, geriau pasidalinkite straipsniu, kokią rankinę praėjusią savaitę pristatė „Coco Chanel“, o tada jau siūlykite įsigyti savąsias.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15
Naujas vardas „Panoramai“ padėjo pasiekti tikslų Premium 1

Prekybos centras „Panorama“, per šiemetinį kalėdinį periodą užsikabinęs naują pavadinimą „Dovanorama“,...

Rinkodara
2020.01.15
Teismo verdiktas: „Norfos mažmena“ ir „Rivona“ nubaustos pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas antradienį paskelbė, kad Konkurencijos taryba pagrįstai pripažino...

Prekyba
2020.01.14
Seime užkirstas kelias valdančiųjų norui riboti informaciją apie kandidatus

Seimas pritarė socialdemokrato Juliaus Sabatausko siūlymams, kad „valstiečių“ parengtose rinkimų įstatymo...

Rinkodara
2020.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau