Kaip feisbuke neatbaidyti virtualaus pirkėjo

Publikuota: 2017-02-19
Norint, kad feisbuko paskyra pritrauktų pirkėjų, reika skirti nemažai laiko
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Norint, kad feisbuko paskyra pritrauktų pirkėjų, reika skirti nemažai laiko Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Dalis smulkiųjų pirmiausia hobį paverčia prekės ženklu feisbuke ir tik vėliau imasi elektroninės ar fizinės prekybos. Kiti – priešingai – rinkoje yra ir dešimtmetį, bet į feisbuką dar neatėjo. Ekspertai tikina, kad parduoti feisbuke galima, o kurtis socialėje erdvėje nėra geresnio laiko nei šiandien.

Nemeluoti ir neįkyrėti klientams – tokias dvi pagrindines feisbuko taisykles įvardija Vitalijus Dubietis, elektroninės prekybos ekspertas ir IT įmonės „Evispa“ įkūrėjas.

„Feisbuke parduoti tikrai įmanoma, jame kuriasi nemažai pradedančiųjų. Dažnai smulkiojo verslo pradžia būna hobis, skirtas „prisidurti“ prie pajamų, o vėliau atsiranda ir elektroninės prekybos poreikis, todėl kuriama elektroninė parduotuvė ar visa prekybos sitema, – sako p. Dubietis. – Nepaisant to, ar jau veikia elektroninė ar fizinė parduotuvė, atėjus į feisbuką reikia „pažadinti vartotojus“. Jei parduodame miltus, prašome jų kepti blynus, juos fotografuoti ir dalintis. Kuriame minižaidimą, kad jie dalintųsi prekės ženklu, nes tikslas – kuo didesnė jo sklaida. Galutinis rezultatas yra pardavimas, tik neaišku, ar feisbuke, ar elektroninėje parduotuvėje, į kurią nukreipiamas klientas.“

Neseniai feisbukas pasiūlė nemokamą įrankį prekybai – parduotuvę, kurioje klientas gali kreiptis dėl konkretaus produkto, kurio kainą mato iškart po nuotrauka, o mygtukais „Skambinti dabar“, „Parašyti žinutę“ ir „Susisiekti“ jis skatinamas iškart imtis veiksmų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Nors tokia galimybė – nemenka pagalba smulkiesiems, p. Dubietis prognozuoja, kad feisbuko parduotuvės išpopuliarės po metų-dvejų, kai suformuoti prekių krepšelį ir už jį atsiskaityti bus galima iškart feisbuke.

„Sakyčiau, kad parduotuvės feisbuke yra didelė niša, tačiau kol kas nelabai išnaudojama,“ – apibendrina p. Dubietis.

Nemeluoti ir neįkyrėti

Pirmoji klaida, kurią įvardija V. Dubietis – dirbtinis sekėjų skaičiaus auginimas, jų pirkimas. Atskirti, ar verslas nesąžiningas ir nusipirko sekėjų, labai nesunku, o pasitikėjimo tai neprideda. Ekspertas pataria verčiau galvoti akcijų, pasiūlymų ir žaidimų, kurie natūraliai didina skaičių ne atsitiktinių sekėjų, o tų, kurie tikrai gali įsigyti prekę ar paslaugą.

„Senas ir gerai žinomas prekių ženklas feisbuke gali turėti ir 60.000 sekėjų, bet, kai pamatai kelis metus rinkoje esančio verslo paskyrą su 30.000 sekėjų, tai kelia abejonių“, – apibendrina p. Dubietis.

Jis pataria pasinaudoti ir mokama feisbuko reklama, kuri leidžia atskirti vartotojus pagal amžių, lytį, gyvenamąją vieta, pomėgius, ir pasiekti labiausiai susidomėjusią auditoriją.

Bet kokiu atveju, kita pagrindinė taisyklė yra neįkyrėti ir nuolat nebrukti vien reklamos. Reklama gali būti viena iš 3, 5 ar 10 pranešimų.

„Žmonės reklamą atskiria, ją ignoruoja ir galiausiai atsijungia nuo paskyros, todėl reikia dalintis įdomiu turiniu ir į jį įterpti reklamą“, – sako p. Dubietis ir pateikia pavyzdį – jei pardavinėjate rankines, nebrukite jų nuotraukų ir kainų, geriau pasidalinkite straipsniu, kokią rankinę praėjusią savaitę pristatė „Coco Chanel“, o tada jau siūlykite įsigyti savąsias.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku