Kur subyra vaistų reklamos milijonai: adaptavo „lentynos mokestį“

Lietuvos reklamos rinkos paradoksas vaistinės. Farmacininkų reklamos veikla bene griežčiausiai pažabota įstatymu, tačiau dvi didžiausius vaistinių tinklus valdančios bendrovės iš reklamos uždirba keliskart didesnius pelnus nei tradicinės agentūros. Tiek farmacijos ir reklamos rinkų dalyviai, tiek šių veiklų kontrolieriai pavadinimą šiam verslo modeliui pasiskolino iš mažmeninės prekybos lentynos mokestis.
Didžiausios reklamos paslaugų bendrovės EVRC ir Reklamos sklaida gimė 2010 m., kai dvi didžiausius vaistinių tinklus Eurovaistinė ir Camelia valdančios konkurentės viena po kitos įvykdė struktūrines pertvarkas atskyrė vaistinių reklamos ir ri ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti