„Omnitel“ bei „Teo“ komunikacijos konkursų sankirta su „Tele2“

Publikuota: 2017-01-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tik ką pasibaigė „Omnitel“ ir „Teo“ žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas – telekomunikacijų bendrovės pratęsė bendradarbiavimą su ligšioline partnere OMD. Tai ne vienintelis jungtinės telekomunikacijų įmonės konkursas ir greitai turėtų būti pasirinkta nauja ryšių su visuomene agentūra.

Keli „Verslo žinių“ pašnekovai teigia, kad „Omnitel“ ir „Teo“ netrukus parašus tikėtina dės ir ant naujos sutarties su integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, kuri pastaruosius daugiau nei aštuonerius metus buvo „Tele2“ komunikacijos partnere.

Abi pusės, praėjusį ketvirtadienį pranešdamos apie nutraukiamą ilgalaikį bendradarbiavimą, socialiniuose tinkluose pasidalijo itin saldžiais abipusiais komplimentais, tačiau detaliau išsiskyrimo priežasčių nekomentuoja.

„Dar turime dviejų mėnesių tegaliojančią sutartį su „Tele2“, tad dirbame, o ne komentuojame. Gal ir turime ateities planų, minčių, tačiau kol kas jokių naujų klientų, juolab iš telekomunikacijų srities neturime“, – tepasako Mykolas Katkus, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vadovas.

Apie priežastis pernelyg neatvirauja ir Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.

„Šiandien svarbiausia mūsų užduotis pasirinkti naujus komunikacijos partnerius“, – kalba p. Baranauskas.

Šiandien „Teo“ ir „Omnitel“ komunikacijos partnerė – finansinės komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ (pirma sutartis buvo pasirašyta su „Omnitel“, vėliau perrašyta „Teo“ vardu).

„Būtų kvaila neigti, kad gandų apie „Fabulą“, kuri esą dirbs su „Teo“ ir „Omnitel“ negirdėjau. Tačiau gandai yra gandai, o situacija šiuo metu tokia – mes turime sutartį su „Teo“ ir dirbame kaip jų komunikacijos komandos nariai labai intensyviai“, – sako Vaidotas Vyšniauskas, „Publicum FComm“ direktorius.

Jis priduria, kad jokių indikacijų, kad kažkas pasikeitė ar pasikeis artimiausiu metu iš kliento nėra sulaukę.

„Mūsų rinka dinamiška, tačiau apie esminius pokyčius partneriai informuoja vieni kitus iš anksto. Šiuo atveju galioja ta pati taisyklė“, – teigia p. Vyšniauskas.

„Publicum FComm“ ir „Teo“ sutartis galioja iki šių metų gegužės 1 d.

Audrius Stasiulaitis, „Teo“ ir „Omnitel“ atstovas spaudai, sako, kad besibaigiant sutarties laikui ir bus skelbiamas naujas ryšių su visuomene bendrovės konkursas.

Vaida Jurkonienė, telekomunikacijų bendrovių rinkodaros vadovė, penktadienį, kalbėdama apie pasibaigusį žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą, kai bendradarbiavimo sutartis buvo pratęsta su OMD, taip pat patvirtina, jog paprastai tokius konkursus, kaip ir reikalaujama „Telia“ grupėje, rengia kas dvejus metus.

Sujudimas rinkoje

Savo ruožtu „Tele2“, pranešusi, kad renkasi naują komunikacijos partnerį sukėlė nemažą sujudimą rinkoje, nes pretenduoti į partnerystę, savo klientų krepšelyje neturėdamos telekomunikacijų bendrovių, potencialių galimybių turi daugelis ryšių su visuomene agentūrų. Ir tokius ketinimus patvirtino ne viena bendrovė.

„Rimtai svarstome galimybę dalyvauti konkurse. Žinoma, tikėtina, kad konkurencija bus didžiulė, ir laimę bandys daugelis“, – kalba Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“ vadovas ir partneris.

Tarp tokių įmonių, kurios šiandien dirba su telekomunikacijų įmonėmis – jau paminėtoji „Publicum FComm“. Taip pat „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, kuri galimai vieną telekomunikacijų bendrovę keis kita. Su dar viena rinkos dalyve „Bite Lietuva“ nuo 2008 m. dirba „Integrity PR“.

„Mūsų sutartis ilgalaikė, tęstinė. Esame dirbę ir su „Omnitel“. Žinoma, gal ir būtų įdomu padirbėti ir su trečiąja telekomunikacijų bendrove, tačiau su „Bite“ esame puikiai susigrojęs tandemas, suprantame vieni kitus iš pusę žodžio, sutampa mūsų vertybės“, – pabrėžia Daiva Lialytė, agentūros „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė

Renkasi ne pagal dydį

Paklaustas, kokie reikalavimai bus keliami potencialiems komunikacijos partneriams, p. Baranauskas pažymi, kad ne įmonės dydis yra esminis faktorius.

„Nors iki šiol dirbome su viena didžiųjų ryšių su visuomene agentūrų, tai nėra pagrindinis kriterijus. Svarbiausia yra agentūros darbui su mumis deleguojamas žmogus, kuris visada turėtų būti pasiekiamas ir puikiai išmanyti savo darbą, – mini p. Baranauskas. – Šią savaitę laukiame pretendentų paraiškų“.

Didžiausių reklamos užsakovų sąraše „Tele2“ rikiuojasi pirma, „Omnitel“ – aštuntoje pozicijoje, „Teo“ – 25–oje, rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 2

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau