„Omnitel“ bei „Teo“ komunikacijos konkursų sankirta su „Tele2“

Publikuota: 2017-01-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tik ką pasibaigė „Omnitel“ ir „Teo“ žiniasklaidos planavimo agentūros konkursas – telekomunikacijų bendrovės pratęsė bendradarbiavimą su ligšioline partnere OMD. Tai ne vienintelis jungtinės telekomunikacijų įmonės konkursas ir greitai turėtų būti pasirinkta nauja ryšių su visuomene agentūra.

Keli „Verslo žinių“ pašnekovai teigia, kad „Omnitel“ ir „Teo“ netrukus parašus tikėtina dės ir ant naujos sutarties su integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, kuri pastaruosius daugiau nei aštuonerius metus buvo „Tele2“ komunikacijos partnere.

Abi pusės, praėjusį ketvirtadienį pranešdamos apie nutraukiamą ilgalaikį bendradarbiavimą, socialiniuose tinkluose pasidalijo itin saldžiais abipusiais komplimentais, tačiau detaliau išsiskyrimo priežasčių nekomentuoja.

„Dar turime dviejų mėnesių tegaliojančią sutartį su „Tele2“, tad dirbame, o ne komentuojame. Gal ir turime ateities planų, minčių, tačiau kol kas jokių naujų klientų, juolab iš telekomunikacijų srities neturime“, – tepasako Mykolas Katkus, „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ vadovas.

Apie priežastis pernelyg neatvirauja ir Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims.

„Šiandien svarbiausia mūsų užduotis pasirinkti naujus komunikacijos partnerius“, – kalba p. Baranauskas.

Šiandien „Teo“ ir „Omnitel“ komunikacijos partnerė – finansinės komunikacijos agentūra „Publicum FComm“ (pirma sutartis buvo pasirašyta su „Omnitel“, vėliau perrašyta „Teo“ vardu).

„Būtų kvaila neigti, kad gandų apie „Fabulą“, kuri esą dirbs su „Teo“ ir „Omnitel“ negirdėjau. Tačiau gandai yra gandai, o situacija šiuo metu tokia – mes turime sutartį su „Teo“ ir dirbame kaip jų komunikacijos komandos nariai labai intensyviai“, – sako Vaidotas Vyšniauskas, „Publicum FComm“ direktorius.

Jis priduria, kad jokių indikacijų, kad kažkas pasikeitė ar pasikeis artimiausiu metu iš kliento nėra sulaukę.

„Mūsų rinka dinamiška, tačiau apie esminius pokyčius partneriai informuoja vieni kitus iš anksto. Šiuo atveju galioja ta pati taisyklė“, – teigia p. Vyšniauskas.

„Publicum FComm“ ir „Teo“ sutartis galioja iki šių metų gegužės 1 d.

Audrius Stasiulaitis, „Teo“ ir „Omnitel“ atstovas spaudai, sako, kad besibaigiant sutarties laikui ir bus skelbiamas naujas ryšių su visuomene bendrovės konkursas.

Vaida Jurkonienė, telekomunikacijų bendrovių rinkodaros vadovė, penktadienį, kalbėdama apie pasibaigusį žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą, kai bendradarbiavimo sutartis buvo pratęsta su OMD, taip pat patvirtina, jog paprastai tokius konkursus, kaip ir reikalaujama „Telia“ grupėje, rengia kas dvejus metus.

Sujudimas rinkoje

Savo ruožtu „Tele2“, pranešusi, kad renkasi naują komunikacijos partnerį sukėlė nemažą sujudimą rinkoje, nes pretenduoti į partnerystę, savo klientų krepšelyje neturėdamos telekomunikacijų bendrovių, potencialių galimybių turi daugelis ryšių su visuomene agentūrų. Ir tokius ketinimus patvirtino ne viena bendrovė.

„Rimtai svarstome galimybę dalyvauti konkurse. Žinoma, tikėtina, kad konkurencija bus didžiulė, ir laimę bandys daugelis“, – kalba Paulius Tamulionis, agentūros „Idea prima“ vadovas ir partneris.

Tarp tokių įmonių, kurios šiandien dirba su telekomunikacijų įmonėmis – jau paminėtoji „Publicum FComm“. Taip pat „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, kuri galimai vieną telekomunikacijų bendrovę keis kita. Su dar viena rinkos dalyve „Bite Lietuva“ nuo 2008 m. dirba „Integrity PR“.

„Mūsų sutartis ilgalaikė, tęstinė. Esame dirbę ir su „Omnitel“. Žinoma, gal ir būtų įdomu padirbėti ir su trečiąja telekomunikacijų bendrove, tačiau su „Bite“ esame puikiai susigrojęs tandemas, suprantame vieni kitus iš pusę žodžio, sutampa mūsų vertybės“, – pabrėžia Daiva Lialytė, agentūros „Integrity PR“ direktorė ir valdybos narė

Renkasi ne pagal dydį

Paklaustas, kokie reikalavimai bus keliami potencialiems komunikacijos partneriams, p. Baranauskas pažymi, kad ne įmonės dydis yra esminis faktorius.

„Nors iki šiol dirbome su viena didžiųjų ryšių su visuomene agentūrų, tai nėra pagrindinis kriterijus. Svarbiausia yra agentūros darbui su mumis deleguojamas žmogus, kuris visada turėtų būti pasiekiamas ir puikiai išmanyti savo darbą, – mini p. Baranauskas. – Šią savaitę laukiame pretendentų paraiškų“.

Didžiausių reklamos užsakovų sąraše „Tele2“ rikiuojasi pirma, „Omnitel“ – aštuntoje pozicijoje, „Teo“ – 25–oje, rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenys.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau