Išsinuomoja biurą, randa ir klientų

Publikuota: 2015-10-15
Jurgita Sapožnikovienė, „Technopolio“ pardavimo vadovė: „Smulkiajam, tačiau ambicijų turinčiam verslui patarčiau įvertinti ir tai, kiek biuro aplinka gali padėti augti.“ Juditos Grigelytės (vž) nuotr.
Jurgita Sapožnikovienė, „Technopolio“ pardavimo vadovė: „Smulkiajam, tačiau ambicijų turinčiam verslui patarčiau įvertinti ir tai, kiek biuro aplinka gali padėti augti.“ Juditos Grigelytės (vž) nuotr.
„Verslo žinios“

Smulkieji verslininkai, ieškodami patalpų biurui, dažniausiai dėmesį kreipia į vietą ir į nuomos kainą. Tačiau verslo centre net kaimynystę galima panaudoti kaip puikią rinkodaros priemonę.

Šiais laikais IT galimybės daugeliui pradedančiųjų verslininkų leidžia dirbti iš namų, tačiau ilgainiui vis tiek pradedama dairytis biuro, nes verslą plečiant tenka ir darbuotojų priimti, ir susitikimų su klientais bei partneriais gausėja. Biuras, kuriame yra stalas su kėde – paprastai irgi ne įsigyjami, o išsinuomojami, – ir galimybė pasinaudoti organizacine technika – svarbiausi dalykai, kurių dažnai užtenka smulkiajam verslininkui. O jei verslas tik kuriamas ir įmonėje tedirba vienas žmogus, galima išsinuomoti net ne biurą, bet vietą dirbti.

Ne tik sutaupoma

Anot specialistų, pasinaudoti tokiais kompleksiniais pasiūlymais ypač apsimoka, kai tikrieji kuriamo verslo poreikiai nėra visiškai aiškūs – o taip verslo pradžioje juk dažniausiai ir būna.

„Pavyzdžiui, verslo parke „Technopolis Ozas“ galima išsinuomoti darbo vietą atviroje darbo erdvėje arba nedideliuose kabinetuose, nuomos trukmė – nuo valandos iki 12 mėnesių. Statomame naujajame „Deltos“ biurų pastate pasirinkimo smulkiesiems verslininkams bus dar daugiau – čia numatyta per 1.200 kv. m mažų įmonių poreikiams, bus galima išsinuomoti nuo 1 iki 10 darbo vietų“, – pasakoja Jurgita Sapožnikovienė, „Technopolio“ pardavimo vadovė.

Kaip vieną iš pranašumų smulkioms įmonėms dirbti tokiuose verslo centruose ar parkuose, kur susiburia daug nedidelių įmonių, p. Sapožnikovienė nurodo galimybę optimaliai išnaudoti kiekvieną kvadratinį metrą ir už jį mokėti kuo mažiau.

„Siekiantiems taupyti siūlyčiau pasidairyti biuro patalpų nuomos būdų su bendromis virtuvėmis ir susitikimų kambariais, kuriuos būtų galima naudoti pagal poreikį ir tokiu būdu mokėti gerokai mažiau. Kai kurie NT valdytojai tokiu pat principu siūlo išsinuomoti ir greta esančias susitikimų ar konferencijų sales“, – pataria pašnekovė.

Ne paslaptis, kad pradedantieji verslininkai, ieškantys tinkamų biuro patalpų, dažnai dar neturi pakankamai patirties ir informacijos apie biurų rinką, sprendimus ir galimybes: ieško „patrauklaus sienų, stalų ir kėdžių derinio“ ir net nesusimąsto, kad tam tikra aplinka iš esmės sukuria prielaidų jaunojo verslo proveržiui.

„Kaimynystėje galite rasti ir verslo partnerių, ir naudingų ryšių ar klientų. Todėl greta standartinių biuro patalpų atrankos kriterijų patarčiau ypač smulkiajam, tačiau ambicijų turinčiam verslui įsivertinti ir tai, kiek jam aplinka padės augti“, – aiškina „Technopolio“ atstovė.

Draugiški ne visi

Kiek aplinka yra patraukli mažam bei vidutiniam verslui ir augti, iš dalies priklauso nuo biurų pastatų valdytojo veiklos strategijos. Anot p. Sapožnikovienės, renkantis patalpas verta atkreipti dėmesį į šiuos aspektus: kaip smulkiojo verslo poreikiams pritaikytos erdvės, kiek lanksčios jos bei nuomos sutartys, ar sukurta platforma dalytis žiniomis, ryšiams megzti, ar veikia smulkiajam verslui reikalinga paslaugų infrastruktūra.

Tai, kad biurų pastatų valdytojai dažnai diktuoja taisykles, kurios priimtinos ne visiems, patvirtina ir verslininkai.

„Anksčiau dirbome biurų pastate, kur buvo įsikūrę per 20 įmonių. Norėjome reklaminį plakatą, pranešantį, kas esame ir kokias paslaugas siūlome, pastatyti pirmame aukšte, kur žmonių srautai didžiausi. Tačiau biurų pastato savininkai neleido to daryti. Pavyko išsiderėti tik tiek, kad plakatą leido laikyti tame aukšte, kur buvome įsikūrę, tačiau jis naudos davė nedaug, nes iki ten pakildavo nedidelė dalis į pastatą užėjusių žmonių“, – pasakoja Žydrūnas Bielskis, UAB Kauno buhalterijos centro direktorius.

Šiuo metu įmonė jau porą mėnesių dirba naujose patalpose. Jas rinkdamasis verslininkas kruopščiai domėjosi ne tik patalpų vieta, nuomos sąlygomis ir kaina, bet ir tuo, ką biuro savininkai leidžia daryti, kokias rinkodaros ar reklamos priemones naudoti nemokamai, o už ką reikalauja susimokėti.

Patys neateina

Ponas Bielskis atkreipia dėmesį, kad ir nuo paties įmonės vadovo priklauso, ar jis sugeba sėkmingai išnaudoti kitų bendrovių kaimynystę.

„Jei įsikursi verslo centre, kur aplinkui daug kitų smulkiųjų verslininkų, tačiau sėdėsi užsidaręs kabinete, nerodysi iniciatyvos, neklausinėsi, ką jie veikia, ir pats nepasakosi, ką darai, naudos iš aplinkinių negausi. Niekas iš kaimynų pas tave patys nepasibels ir nepasisiūlys tapti klientu“, – šypteli kaunietis.

Vis dėlto jei su kaimynais nuoširdžiai bendraujama, veikla tame pačiame biurų pastate gali virsti ir dalykiniais verslo santykiais.

Tekstas publikuotas dienraštyje „Verslo žinios“ ir rubrikoje „VŽ Premium“ rugsėjo 24 dieną.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Keleiviai įprato pirkti stotyse – prekybininkai dairosi ten ploto Premium 3

Atnaujintose autobusų stotyse veikiantys prekybininkai dar prieš kelerius metus nežinojo, ko tikėtis naujoje...

Klientus laimi sprendimais ir darbų galerija: gamino ir „Spotify“ biurui, ir „Nordea“ valgyklai Premium

Pagaminęs produktą, naudojamą „Spotify“ biure Niujorke, jau turi, ką papasakoti potencialiems užsakovams.

Pramonė
2018.08.13
Kelionių agentūrų regionuose verslo praktika: dėl vietinių tampa ir organizatorėmis Premium

Regionų kelionių agentūros augina pajamas, radusios būdų prisikviesti keliautojų iš didmiesčių, o siekdamos...

Plečiasi „Sodros“ grindų prievolė 8

Nuo šių metų liepos už darbuotojus, kurie negauna minimalios algos, darbdaviai turi primokėti ne tik...

Finansai
2018.08.08
Daugiau įmonių galės taikyti 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus 2

Nuo 2019 m. daugiau nedidelių verslų galės taikyti lengvatinius 0% ir 5% pelno mokesčio tarifus, nes...

Finansai
2018.08.07
Dovanų ir indų salonai e. prekyboje pajamų nemato Premium

Prekybininkai, kurių pagrindinis asortimentas – dovanos, indai ir interjero detalės, e. prekyboje didesnių...

Išbandymas plėtra: kaip nepaslysti 2

Kuo įmonė sparčiau auga, kuo įvairesnių veiklų imasi, tuo atsiranda didesnė rizika visko nesužiūrėti,...

Vadyba
2018.08.05
Pasikeitęs pirkėjo paveikslas privertė keisti parduotuvių formatą Premium

Anksčiau agrofirmos „Sėklos“ net 80% asortimento sudarė būtent sėklos, o dabar jų dalis sumažėjo iki 25%.

Agroverslas
2018.08.03
VMI paaiškina, kada kokie GPM tarifai taikomi nuo 2019 m. 12

Valstybinė mokesčių inspekcija paaiškina, kaip nuo 2019 m. keičiasi mokesčių lengvatos, neapmokestinamojo...

Finansai
2018.08.02
Pasiruošimas reformai buksuoja – trukdo neišlukštentas „Sodros“ tarifas Premium

Pagrindiniai mokesčių reformos teisės aktai priimti, tačiau kol kas nepatvirtintas „Sodros“ tarifo...

Finansai
2018.08.02
Skyrė 1.500 Eur rinkodarai – sulaukė klientų iš Australijos antplūdžio Premium 3

Kol valdžios institucijos kuria milijonus eurų kainuojančias strategijas, kaip į Lietuvą pritraukti užsienio...

VMI atsako į klausimus apie patikimo mokesčių mokėtojo kriterijus 1

Valstybinė mokesčių atsako į dažniausiai užduodamus klausimus apie nuo kitų metų įsigaliosiančius patikimo...

Finansai
2018.08.01
Verslą pradėjo prekiaudami antkapiais, dabar valdo trijų įmonių grupę Premium

Pradėję nuo prekybos antkapiais, kuriuos parsigabendavo iš Kinijos, Ukmergės verslininkai laikui bėgant...

Pramonė
2018.08.01
Pirma sukūrė verslą Italijoje, vėliau – Lietuvoje: čia daug sudėtingiau Premium

Kai siūloma paslauga yra naujovė, verta panaudoti visus reklamos kanalus – net pridėti skrajučių aplinkinėse...

Jūros šventės prekybininkų didžiausia konkurentė – pati jūra 7

Penktadienį prasidėjusi Jūros šventė smulkiesiems prekiautojams žada ne tik gerus orus, bet ir nemažą...

Kodėl plėtra į kitus miestus nebūtinai pasiseka Premium

Geografinė plėtra yra vienas iš būdų padidinti pardavimus, tačiau planai įsikurti naujoje vietoje neretai...

Vadyba
2018.07.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau