2015-10-01 19:31

Religijos pamokos Lietuvos prekių ženklams

 „Apple“ generalinio direktoriaus Timo Cooko sprendimas paskelbti apie savo homoseksualumą neatsitiktinis. „Reuters“ nuotr.
„Apple“ generalinio direktoriaus Timo Cooko sprendimas paskelbti apie savo homoseksualumą neatsitiktinis. „Reuters“ nuotr.
Populiaru sakyti, kad prekių ženklai turi mokėti save išreikšti vienu sakiniu. Dar geriau – vienu žodžiu, viena vertybe.

Vadovėliuose plojama „Gillette“ už sėkmingą vyriškumo vertybės monopolizavimą. „Disney“ prekių ženklui – už magiją ir svajones. Ploja ne visi. Neploja, pavyzdžiui, marksistai, kurie „vertybinius“ prekių ženklus apibrėžia kaip religijos pakaitą – opijų nereligingoms masėms.

Lietuviški prekių ženklai opijaus beveik negamina. Iš „geriausio kokybės ir kainos santykio“ gamintas rinkodaros opijus aukštai nenuskraidins. Ne ko vertos ir tradicijos – griaučiais virtusi sąvoka, kuri seniai prarado potenciją virpinti mūsų jusles ir vaizduotę. O kiek daug pinigų šiems griaučiams palaikyti vis dar skiria mūsų tradicionalistai sūrininkai, mėsininkai, degtindariai ir aludariai.

52795
130817
52791