Religijos pamokos Lietuvos prekių ženklams
Vadovėliuose plojama „Gillette“ už sėkmingą vyriškumo vertybės monopolizavimą. „Disney“ prekių ženklui – už magiją ir svajones. Ploja ne visi. Neploja, pavyzdžiui, marksistai, kurie „vertybinius“ prekių ženklus apibrėžia kaip religijos pakaitą – opijų nereligingoms masėms.
Lietuviški prekių ženklai opijaus beveik negamina. Iš „geriausio kokybės ir kainos santykio“ gamintas rinkodaros opijus aukštai nenuskraidins. Ne ko vertos ir tradicijos – griaučiais virtusi sąvoka, kuri seniai prarado potenciją virpinti mūsų jusles ir vaizduotę. O kiek daug pinigų šiems griaučiams palaikyti vis dar skiria mūsų tradicionalistai sūrininkai, mėsininkai, degtindariai ir aludariai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai