V. Lukoševičius: pastačius naująjį logistikos centrą, mūsų našumas išaugs kartais
Vienas „Rimi Lietuvos“ tikslų – didinti rinkos dalį
Lietuvoje „Rimi“ per šių metų tris ketvirčius pardavė prekių už 350,7 mln. Eur (be PVM), ir tai yra 5,5% daugiau nei tuo pat metu pernai. Tad „Rimi“ įsibėgėja?
Manau, kad taip. Kaip jūs teisingai pastebėjote, mūsų praėjusių metų trijų ketvirčių augimas yra 5,5%, bet manau, kad ir paskutinis ketvirtis, kurio rezultatus dabar skaičiuojame, bus lygiai toks pat sėkmingas. Bendras metinis pardavimų augimas bus panašaus lygio.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai