Prekybos technologijų žvaigždės ir jas diegiančiųjų spurto metas
Augančios įvairius sprendimus mažmenininkams siūlančių bendrovių pardavimo pajamos yra aiški bendro technologinių sprendimų pakilimo indikacija. Rekvizitai.lt duomenimis, nuosekliai apyvartą didina prekybos technologijų bendrovė „StrongPoint“, 2022 m. pardavusi įrangos už 18,8 mln. Eur, taip pat – „NFQ Technologies“, 2022 m. gavusi 25,7 mln. Eur pardavimo pajamų, stabiliai laikosi ir automatinius sandėlius bei įvairius logistikos optimizavimo sprendimus siūlančios „Equinox Europe“ apyvarta, kuri 2022 m. viršijo 15,6 mln. Eur.
Rimantas Mažulis, prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims ir Suomijai, VŽ sako, kad 2023 m., palyginti su 2022 m., pardavimo pajamos Baltijos šalyse buvo 10% didesnės ir pasiekė 22 mln. Eur.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai