2023-05-02 22:13

„Amazon“ kova su klastotėmis: per 50 ieškinių įtarimų sukėlusiems prekybininkams

Mike’o Segaro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Mike’o Segaro („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Amazon“ paskelbė 2022 m. prekių ženklų apsaugos ataskaitą, kurioje pateikė skaičius apie kovą su klastotėmis. Daugiau nei 800.000 kartų neigiamai žinomi pardavėjai bandė sukurti naujas prekeivio paskyras, tačiau platforma juos sustabdė. Tiesa, ir pati „Amazon“ kartais pažeidžia autorių teises – taip nutiko su naujomis „Žiedų valdovo“ 8 sezono serijomis, kurias platforma pasiūlė be autoriaus sutikimo.
  • 2022 m. „Amazon“ sėkmingai nustatė, konfiskavo ir sunaikino daugiau nei 6 mln. suklastotų prekių.
  • „Amazon“ išplėtė savo „Project Zero“ programą, kuri suteikia prekių ženklams galimybę pašalinti įtartinus konkurentus.
  • Teisininkė: prekyba suklastotomis prekėmis gali užtraukti baudžiamąją atsakomybę.

JAV milžinė „Amazon“ ne pirmus metus skelbia prekių ženklų apsaugos ataskaitą (angl. „Brand Protection Report“), kurioje apžvelgia ankstesnių metų rezultatus intelektinės nuosavybės apsaugos srityje. 

52795
130817
52791