Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
Prekyba
2023-04-14 23:04

E. prekyba 2030-aisiais: ar dirbtinis intelektas perims vadžias?

Dovydas Pauliukonis, „Knygos.lt“ vadovas, Simonas Bielskis, „Omniva LT“ vadovas, ir Vytautas Vorobjovas, e. prekybos ekspertas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dovydas Pauliukonis, „Knygos.lt“ vadovas, Simonas Bielskis, „Omniva LT“ vadovas, ir Vytautas Vorobjovas, e. prekybos ekspertas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
E. prekybos versluose didės dirbtinio intelekto (DI) reikšmė valdant procesus, keisis logistikos sprendimai, o tarp lyderių bus tie, kurie turės reikiamos kvalifikacijos darbuotojų ir gebės teikti geriausią patirtį klientams. Taip prognozavo vienos karščiausių diskusijų apie e. prekybą dalyviai „Verslo žinių“ organizuotame prekybos festivalyje RETAIL.
  • Išmaniosios technologijos – e. prekybininkų akiratyje.
  • Mašinų mokymasis atvers galimybių e. platformoms tobulinti paiešką.
  • „Similarweb“ TOP 20 lankomiausių e. parduotuvių sąraše dominuoja platformos.
  • Iš verslų bus vis labiau reikalaujama matuoti savo pėdsako gamtai dydį.

E. prekybos sektoriaus verslai domisi tokių priemonių kaip „ChatGPT“, kurios, atrodo, turi begalę pritaikymo galimybių, pasitelkimu versle ir tendencija tik stiprės, įsitikinę diskusijos dalyviai. Interneto platybėse apstu įdomiausių pavyzdžių, žinoma, kol kas ne lietuvių kalba, kai, pavyzdžiui, paprašius sukurti eilėraštį anglų kalba škotų dialektu, „ChatGPT“ netrukus pateikia originalų kūrinį.

52795
130817
52791