Šilutėje įsigijusios sklypus „Norfa“ ir „Rimi“ negali statyti parduotuvių
Duodamas interviu „Verslo žinių“ podkastų studijoje verslininkas Dainius Dundulis prakalbo apie regionuose patiriamus plėtros iššūkius, taip pat akcentavo, kad kai kurie konkurentai, jo nuomone, plečiasi sklandžiau.
„Lidl“ verslo modelis, kai 100% parduotuvių turi vienodą asortimentą, leidžia nepalyginamai lengviau valdyti procesus. Aš tikrai jiems iš dalies šito pavydžiu – turėti visiškai vienodas parduotuves yra fantastika! Tik yra vienas „bet“ – reikia labai daug pinigų norint susipirkti tokius sklypus, kuriuose tokias parduotuves būtų galima statyti, – dėstė D. Dundulis. – Galbūt net reikėtų kažkokio užnugario, kad padėtų pastatyti visur vienodas parduotuves. Mes susidūrėme su tokia situacija – jiems leidžia statyti parduotuvę kultūros paveldo zonoje nedarant jokių projekto pakeitimų, o mums neleidžia. Šilutėje, kur dabar projektuojame parduotuvę, „Lidl“ toje pačioje zonoje pasistatė be jokių problemų.“
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai