„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“

Publikuota: 2022-08-16
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir, palyginti su 2020 m., buvo 50% mažesnės, o gretinant su, pavyzdžiui, 2014 m., jos kritusios penkis kartus, perdavė prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ nuosavybės teises investuotojui „Niul OU“. Iš sandorio gautomis lėšomis planuojama finansuoti „Baltika“ grupės veiklą, projektus ir investicijas.

Sandorio vertė siekia 8 mln. Eur, praneša bendrovė. Lėšos įmonei bus mokamos dalimis skirtingais laikotarpiais. 

„Teisių į prekės ženklą „Ivo Nikkolo“ perdavimas nekeičia mūsų kasdienės verslo veiklos prekiaujant moteriškais drabužiais ir aksesuarais parduotuvėse ir internetiniais kanalais. Su sandoriu susijusi dešimties metų licencijos sutartis suteikia mums visas galimybes ir toliau naudotis „Ivo Nikkolo“ prekės ženklu. Taip pat turime galimybę licencijos sutartį pratęsti po dešimties metų,“ – teigia Brigitta Kippak, „Baltika“ valdybos narė ir generalinė direktorė.

Estijos registrų centre liepos 22 d. įregistruotos įmonės „Niul OU“ vienintelis akcininkas yra Janno Kuusk.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

VŽ rašė, kad bendrovės „Baltika Lietuva“ apyvartos kreivė pastaraisiais metais leidosi žemyn, tačiau krytis 2021 m., palyginti su 2020 m., gerokai ryškesnis: nuo 4,617 mln. Eur pardavimai sumažėjo iki 2,303 mln. Eur. 6.690 Eur grynąjį pelną pernai pakeitė 5.495 Eur nuostolis, kuris, beje, bendrovės finansinėms ataskaitoms būdingas ir ankstesniais laikotarpiais.

[infogram id="fa6fec1c-ceb4-4444-a737-74c36219088f" prefix="g6h" format="interactive" title="Baltika Group: dosjė"]

[infogram id="7cce254b-c0dc-401c-af50-2f96418def53" prefix="N5W" format="interactive" title="Baltika Group akcininkų struktūra"]

[infogram id="ac66719e-2a67-4ca3-b216-26daa81ee110" prefix="egj" format="interactive" title="Baltika Group: 2022 m. I pusm."]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas Premium

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje sujudino vertybinius pasirinkimus: vartotojai stengiasi labiau rinktis...

Rinkodara
17:41
Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Užsipirko „auksinės“ medienos, pardavė nuostolingai, bet taip išsaugojo verslą 5

Daryti taip, kaip pačiam atrodo geriausia, ir nepasiduoti minios instinktui – pats geriausias variantas.

Pramonė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
Rugsėjį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Rugsėjį Vilniuje pradėtos „Lidl“ logistikos centro, daugiabučių, Šilalės rajone – karinio miestelio statybos.

Statyba ir NT
2022.09.30
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
Ekonominių vertinimų rodiklis rugsėjį sumažėjo

Bendras ekonomikos dalyvių – gamintojų, vartotojų ir investuotojų – pasitikėjimas Lietuvos ekonomika,...

Verslo aplinka
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
R. Mažulis: technologijomis ir automatizacija parduotuvėse Lietuva lenkia Europos vidurkį Verslo tribūna

Technologijų skvarba prekybos vietose Lietuvoje, palyginti su kitomis Baltijos valstybėmis, yra apie vidurį...

Prekyba 2023
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30
„Jungent Lietuvos“ tikslas – atsidurti tarp TOP 5 kavos tiekėjų HORECA segmente Premium

Greito vartojimo prekių segmente 30 metų dirbanti „Jungent Lietuva“ pasirašė išskirtinio atstovavimo sutartį...

Prekyba
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
Lietuvos vartotojų pasitikėjimo rodiklis – žemiausias nuo 2020-ųjų balandžio

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugsėjį buvo minus 16 ir, palyginti su rugpjūčiu, sumažėjo 5 proc. punktais.

Verslo aplinka
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Patraukli investicija į senjorų globos namus: kaip skaičiuotų dabar Premium

Demografinės tendencijos iš pažiūros didina paslaugų senyvo amžiaus žmonėms poreikį, pavyzdžiui, – kurti...

Gazelė
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
„Akropolis Group“ planuoja plėtrą į Lenkiją

Penkis prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje ir Latvijoje valdanti grupė „Akropolis Group“ planuoja plėtrą į...

Prekyba
2022.09.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku