Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Publikuota: 2022-08-09
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su praėjusių metų liepa buvo 30% (16,31 Eur) brangesnis, rodo kainas stebinčio portalo „Pricer“ analizė.

„Stebint bendras tendencijas – tikriausiai jau pasiekėme maksimalų kainų augimo greičio lygį ir daugiau tokio augimo tempo nebus. Tačiau džiaugtis anksti, nes vis vien kainos išliks aukštos“, – teigiama kainų stebėjimo portale.

Pigiausias krepšelis buvo „Maximoje“ – 61,13 Eur (pigo 1,63 Eur), antroje vietoje – „Barbora“ 66,90 Eur (pigo 3,77 Eur), trečioje „Rimi“ – 68,52 Eur (brango 1,49 Eur), ketvirtoje „Norfa“ – 69,01 Eur (pigo 1,2 Eur), penktoje „e-Rimi“ – 70,68 Eur (brango 0,66 Eur), šeštoje „Lidl“ – 72 Eur (brango 0,45 Eur), septintoje „Last Mile“ – 75,47 Eur (brango 1,13 Eur), aštuntoje „Iki“ – 75,85 Eur (brango 4,93 Eur).

Populiarių ir gerai žinomų produktų vidutinio krepšelio kainų analizė rodo, kad per mėnesį kainos augo 1,9% (1,03 Eur), o per metus – 37,8% (15,48 Eur).

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

pricer.lt stebimų 52 prekių kainų brango 51 prekė, pigo viena prekė. Labiausiai brango saulėgrąžų aliejus, pienas, grietinė, varškė, kiaušiniai, kava ir makaronai.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

Kontroversiški prekių ženklai: kas jų laukia ateityje ir kaip keičiasi vartotojas Premium

Rusijos pradėtas karas Ukrainoje sujudino vertybinius pasirinkimus: vartotojai stengiasi labiau rinktis...

Rinkodara
17:41
Kaip pasiekti kliento akį ir širdį: paprasta, nebrangu, bet su istorija Premium

Pavadinimas ir iškaba verslui tebėra svarbu. O kai kuriose vietose užrašai ir apgalvotas tam kraštui būdingas...

Gazelė
2022.10.01
Užsipirko „auksinės“ medienos, pardavė nuostolingai, bet taip išsaugojo verslą 5

Daryti taip, kaip pačiam atrodo geriausia, ir nepasiduoti minios instinktui – pats geriausias variantas.

Pramonė
2022.10.01
Darbdavio komunikacijos kampanijų viražai – ir ant kavos puodelio

Talentų pritraukimas – karšta tema įvairiuose verslo sektoriuose, o iššūkiai diktuoja ir naujus kūrybos...

Rinkodara
2022.10.01
Rugsėjį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Rugsėjį Vilniuje pradėtos „Lidl“ logistikos centro, daugiabučių, Šilalės rajone – karinio miestelio statybos.

Statyba ir NT
2022.09.30
„A. Žilinskio ir Ko“ tampa „Žilinskis Group“, keičiasi pagrindinės įmonės vadovas

Daugiausia infrastruktūros srityje veikianti bendrovė „A. Žilinskio ir Ko“ praneša apjungianti visas grupės...

Statyba ir NT
2022.09.30
Ekonominių vertinimų rodiklis rugsėjį sumažėjo

Bendras ekonomikos dalyvių – gamintojų, vartotojų ir investuotojų – pasitikėjimas Lietuvos ekonomika,...

Verslo aplinka
2022.09.30
„NAPA Baltic“ vėl kviečia rungtis dizaino pakuočių kūrėjus

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas į jau...

Rinkodara
2022.09.30
R. Mažulis: technologijomis ir automatizacija parduotuvėse Lietuva lenkia Europos vidurkį Verslo tribūna

Technologijų skvarba prekybos vietose Lietuvoje, palyginti su kitomis Baltijos valstybėmis, yra apie vidurį...

Prekyba 2023
2022.09.30
Įmonių sprendimai, leidę pritraukti klientų ar net išsaugoti verslą Premium

Net nedidelis postūmis verslui gali suteikti sparnus arba apsaugoti nuo artėjančios suirutės. Vis dėlto...

Gazelė
2022.09.30
„Jungent Lietuvos“ tikslas – atsidurti tarp TOP 5 kavos tiekėjų HORECA segmente Premium

Greito vartojimo prekių segmente 30 metų dirbanti „Jungent Lietuva“ pasirašė išskirtinio atstovavimo sutartį...

Prekyba
2022.09.30
Nuomonės lyderių TOP 30: infliacijos fone prekybininkai užleido vietą ekonomistams 2

Šių metų pirmą pusmetį verslo nuomonės lyderiai komunikavo gerokai aktyviau, o pagal komunikacijos apimtis...

Rinkodara
2022.09.29
Žinomų asmenybių prekių ženklai – daugiau ir galimybių, ir iššūkių Premium

Robertas Kalinkinas, mados namų „Robert Kalinkin“ įkūrėjas su Beata Nicholson, „Beatos virtuvės“ prekės...

Rinkodara
2022.09.29
Elektroninės prekybos pikui praėjus investicijos į e. komerciją neslūgsta Premium

Per pandemiją stipriai augus elektroninei prekybai atsirado nemažai naujų elektroninių parduotuvių, į...

Prekyba
2022.09.29
„Sainsbury's“ parduoda aštuoniolika parduotuvių

Antras didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) kasdienių ir maisto prekių tinklas „Sainsbury's“ sudarė 500 mln.

Prekyba
2022.09.28
Lietuvos vartotojų pasitikėjimo rodiklis – žemiausias nuo 2020-ųjų balandžio

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis rugsėjį buvo minus 16 ir, palyginti su rugpjūčiu, sumažėjo 5 proc. punktais.

Verslo aplinka
2022.09.28
J. Gylys: į „Akropolio“ „Trobų“ projektą žiūrėjau susidomėjęs, bet jam trūko koncepcijos (II dalis) Premium 2

Skaitmeninių konsultacijų bendrovės „Invertus“ ekspertai Jurgis Gylys ir Šarūnas Pundžius „Verslo žinių“...

Prekyba
2022.09.28
Patraukli investicija į senjorų globos namus: kaip skaičiuotų dabar Premium

Demografinės tendencijos iš pažiūros didina paslaugų senyvo amžiaus žmonėms poreikį, pavyzdžiui, – kurti...

Gazelė
2022.09.28
Infliacijos tema prekybininkų lūpose: proaktyvi „Maxima“, tylus „Lidl“ Premium

Infliacijai Lietuvoje šturmuojant aukštumas ir drastiškai augant kainoms partuotuvėse, atitinkamai sureagavo...

Rinkodara
2022.09.28
„Akropolis Group“ planuoja plėtrą į Lenkiją

Penkis prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje ir Latvijoje valdanti grupė „Akropolis Group“ planuoja plėtrą į...

Prekyba
2022.09.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku