„About You“, „Yoox Net-a-Porter“ ir „Zalando“ imasi naujos klimato kaitos iniciatyvos

Publikuota: 2022-07-23
Įmonės nuotr.
svg svg
Įmonės nuotr.

Trys internetinės prekybos įmonės pradeda kurti mokymosi platformą, skirtą padėti savo partneriams – mados prekių ženklams – nusistatyti moksliškai pagrįstus klimato kaitos mažinimo tikslus. Tai įdomus bendradarbiavimo atvejis mažmeninės internetinės prekybos sektoriuje, nes šiaip platformos yra konkurentės.

„About You“, „Yoox Net-a-Porter“ ir „Zalando“ imasi iniciatyvos, kuris padėtų sumažinti išmetamą anglies dvideginio kiekį mados pramonėje. Projektas aktualus ir pačioms prekybos įmonėms, jau išsikėlusioms ambicingus tikslus klimato kaitos srityje per „Mokslu pagrįstų tikslų iniciatyvą“.

Ši individualizuota programa bus nemokamai prieinama platformų partneriams. Ji skirta suteikti daugiau informacijos apie klimato kaitos mažinimo tikslus ir jų naudą. Programos dalyviai galės žingsnis po žingsnio išmokti, kaip pradėti sudėtingą dvideginio emisijų matavimo procesą, nusistatyti aukštus tikslus, kurie būtų suderinami su klimato kaitos mokslu. Šioje platformoje mados prekių ženklai taip pat galės bendradarbiauti tarpusavyje ir įtraukti tvarumo ekspertus.

Nors visos trys mažmeninės internetinės prekybos įmonės yra įsipareigojusios reikšmingai sumažinti  išmetamų teršalų kiekį, 70–90% mados sektoriuje susidarančių emisijų atsiranda pradiniuose tiekimo grandinės veiklos etapuose – išgaunant, paruošiant ir perdirbant medžiagas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kovos su klimato kaita tikslų derinimas su mokslu įgauna pagreitį, tai keičia visą mados sektorių. Mūsų tikslai grįsti mokslu. Iki 2022 m. vasario mėnesio buvo patvirtinti 46,6% mūsų partnerių emisijų mažinimo tikslai. Kviečiame likusius verslo partnerius padaryti tą patį“, – pranešime spaudai cituojamas Hannes Wiese, vienas „About You“ steigėjų ir generalinis direktorius.

„Mūsų įsipareigojimai klimato kaitos srityje gali būti įgyvendinti tik novatoriškų partnerysčių pagalba. Šiame etape pirmenybė teikiama remiant partnerius prekės ženklus įvairiuose kovos su klimato kaita etapuose, padedant jiems nusistatyti mokslu pagrįstus tikslus“, – sako Geoffroy Lefebvre, „Yoox Net-a-Porter“ generalinis direktorius.

„Tiekimo grandinių priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimas bendradarbiaujant su tiekėjais, prekių ženklais, logistikos, pakavimo partneriais ir mūsų konkurentais – galingas svertas, skatinantis reikšmingus pokyčius mados pramonėje. Siekiame, kad iki 2025 m. mūsų partneriai, išmetantys 90% emisijų, išsikeltų moksliškai pagrįstus tikslus. Naujoji mokymosi platforma yra neatsiejama šio ambicingo tikslo dalis“, – sako Davidas Schneideris, vienas iš „Zalando“ įkūrėjų ir vadovų. 

Antimonopolinius reikalavimus atitinkantis projektas vykdomas bendradarbiaujant su „Quantis“, pirmaujančia tvarumo konsultacijų įmone. 

Bandomasis projektas su atrinktais partnerių prekių ženklais startuos 2022 m. rudenį. 2023 m. platforma taps prieinama visiems reikalavimus atitinkantiems prekių ženklams.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Kinijoje – pirmieji krizės ženklai: smuko naudotų prabangių prekių kainos 1

Pastaraisiais mėnesiais Kinijoje sparčiai krito naudotų prabangos prekių kainos, nes net ir turtingieji...

Verslo aplinka
2022.08.14
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
Papildomai automobilių įrangai – prenumerata vietoj pardavimo Premium 13

Vartotojai visame pasaulyje jau priprato prie prenumeruojamos „Spotify“ muzikos, „Youtube“ turinio ar...

Automobiliai
2022.08.13
Kinijos kariniai žaidimai parodė jos pažeidžiamumą Premium

Kinijos laivyno manevrai Taivano sąsiauryje vertinami kaip nepageidautini ne tik savo nepriklausomybę...

Logistika
2022.08.12
LB: didėjęs importas, smukęs eksportas ir išmokėti dividendai blogino balansą 1

Sumažėjęs Lietuvos eksportas ir didėjęs importas birželį kiek pablogino užsienio prekybos balansą – Lietuvos...

Finansai
2022.08.12
„McDonald's“ vėl atidaro savo restoranus dalyje Ukrainos

Dėl Rusijos sukelto karo Ukrainoje prieš pusmetį uždariusi savo restoranus, „McDonald's“ sugrįžta ir atidaro...

Verslo aplinka
2022.08.12
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
Lėtėjanti ekonomika gali pratuštinti sandėlių lentynas Premium 6

Amerikoje besikemšant sandėliams, Lietuvoje ir visoje Europoje nuotaikos kiek kitokios. Pastebima, kad...

Logistika
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
D. Dundulis: skolintis pas mane niekas neikit, jei bėda atsitiks – duoti galiu (II dalis) Premium

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, antroje podkasto dalyje pasakoja apie...

Prekyba
2022.08.11
URM: eksportas į Indijos-Ramiojo vandenyno šalis atsveria smukusią prekybą su Kinija 1

Augantis eksportas į Indijos–Ramiojo vandenyno šalis atsveria sumažėjusį eksportą į Kiniją, remdamasi...

Verslo aplinka
2022.08.10
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Kalnapilio-Tauro grupė“ klientų buvo įvertinta kaip tvariausias partneris Verslo tribūna 1

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ buvo įvertinta verslo...

Tvarus verslas
2022.08.10
D. Dundulis: galiu drąsiai pasakyti, kad bet koks domėjimasis iš Vakarų investuotojų dingo (I dalis) Premium 4

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, VŽ podkastų studijoje pasidžiaugė sėkmingais...

Prekyba
2022.08.10
Kaip „Mobile.de“ nenusipirkti katės maiše ir pašokdinti pajamas nuo 3 iki 13 mln. Eur Premium

Naudoti automobiliai, bet patikimi – tokią automobilių pagal užsakymą paslaugą siūlanti UAB „Kokybiški auto“...

Gazelė
2022.08.10
„Norfos“ efektyvumo sprendimai: iš ko mokėti didesnius atlyginimus? Verslo tribūna 1

Nuo sumažinto apšvietimo iki išjungiamų šaldytuvų – mažmeninės prekybos tinklai šiandien priversti ieškoti...

„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku