Infliacijos įtaka: „Tesco“ klientai taupo, „Danone“ mažina asortimentą

JK mažmeninės prekybos tinklo Tesco prekybos duomenys rodo, kad kylanti infliacija keičia vartotojų apsipirkimo įpročius ir krepšelio struktūrą. Namų rinkoje Tesco pardavimo pajamos krenta, nors rinkos dalis ir didėja. Labiausiai traukiasi e. prekybos apyvarta. Tuo metu maisto gamybos milžinė Danone nusprendė atsisakyti dalies pakuočių ir skonių, tokiu būdu valdydama kaštus.
Visos Tesco grupės pardavimo pajamos tose pačiose parduotuvėse (angl. like-for-like, LFL) finansinių metų pirmąjį ketvirtį, kuris prasidėjo kovą, buvo 2% didesnės negu pernai tuo pačiu metu, tačiau Didžiojoje Britanijoje LFL rodiklis smuktelėjo 1,5 ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti