Kaip tiesioginė prekyba gali padidinti jūsų pardavimus

Reklama publikuota: 2022-05-27
svg svg

Austin Li buvo paprastas kinas, dirbęs „L'Oréal“ parduotuvėje pardavėju. Tačiau viskas pasikeitė, kai jis pradėjo transliuoti tiesiogines transliacijas Kinijos tiesioginės prekybos platformoje „Taobao Live“. 2017 m. jam pavyko uždirbti apie 1,53 mln. dolerių, parduodant grožio ir kosmetikos produktus per tiesiogines transliacijas. Daugiausia dėmesio skyręs ilgoms apsipirkimo laidoms, kuriose apžvelgdavo daugybę lūpų dažų prekės ženklų, jis greitai tapo vienu iš garsiausių Kinijos el. prekybos transliuotojų ir influencerių, vadinamų lūpų dažų karaliumi.

Po trejų metų jis jau buvo surengęs 389 tiesiogines transliacijas per 365 dienas. Iki 2021 m. kovo jis uždirbo apie 10-20 mln. dolerių per mėnesį ir surinko daugiau nei 35 mln. „TikTok“ ir daugiau nei 7 mln. „Sina Weibo“ sekėjų armiją. O per 2021 m. lapkritį vykusią „Singles' Day“ apsipirkimo šventę Li vien per vieną 12 valandų trukusią tiesioginę transliaciją sugebėjo „Taobao“ užtikrinti 1,7 mlrd. dolerių pardavimus. Galite stebėtis, kaip tai tapo įmanoma. Be savo stiliaus, charizmos ir vaizdingų prekių aprašymų, Li už savo sėkmę dėkingas ir tinkamai pardavimo skatinimo priemonei - tiesioginei prekybai.

Tiesioginė prekyba - nauja norma

Tiesioginė prekyba, dar žinoma kaip „shoppable livestreaming“, sujungia geriausius el. prekybos ir tiesioginių transliacijų elementus ir suteikia žiūrovams galimybę įsigyti įvairių prekių ir paslaugų žiūrint interaktyvius tiesioginių transliacijų vaizdo įrašus. Transliacijos metu laidos vedėjas realiuoju laiku demonstruoja rodomus produktus, o žiūrovai gali užduoti vedėjui klausimus tiesioginiame pokalbyje, bendrauti tarpusavyje ir lengvai pirkti neišeidami iš transliacijos.

Tiesioginė prekyba atsirado Kinijoje ir, be gimtosios šalies, jau labai populiari tokiose Azijos šalyse kaip Pietų Korėja ir Indonezija. Dėl COVID-19 pandemijos šis formatas pasistūmėjo toliau į Vakarus, o dabar sėkmingai skinasi kelią į Europą ir JAV. Bendrovė „Forrester“ teigia, kad 59 % Europos vartotojų labiausiai domisi el. prekybos platformų gyvomis transliacijomis arba yra pirkę per jas. Remiantis „Influencer Marketing Factory“ duomenimis, 57 % JAV vartotojų yra pirkę per gyvai transliuojamą apsipirkimo renginį, o 39 % labai mėgsta per tokius renginius atrasti naujus produktus. Vokietijoje po penkerių metų tikimasi 14 mlrd. eurų vertės tiesioginės prekybos rinkos, o atitinkami 2023 m. JAV pardavimai jau dabar vertinami 25 mlrd. dolerių. Remiantis „McKinsey“ prognozėmis, iki 2026 m. iki 20 % visų pasaulinių el. prekybos pardavimų bus atliekama per tiesioginę prekybą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Įvairių pramonės šakų įmonės aktyviai eksperimentuoja su šia nauja įdomia apsipirkimo koncepcija, kad padidintų savo pardavimus. „H&M Group“ nuo 2019 m. siūlo apsipirkimą gyvai. „Douglas“ pritraukė 1,2 mln. žiūrovų į savo tiesioginio apsipirkimo laidas 2021 m., siūlydama reguliarias transliacijas, kuriose parduodami grožio produktai, papuošalai, baldai, namų apyvokos reikmenys ir buitinė elektronika. 2021 m. lapkritį „Walmart“ surengė savo pirmąją apsipirkimo gyvąją transliaciją „Twitter“ platformoje, o dabar plečia pastangas su specialiu apsipirkimo gyvosios transliacijos sprendimu. Dėl ko tiesioginė prekyba yra tokia sėkminga internetinių mažmenininkų iš viso pasaulio priemonė? Atidžiau pažvelkime į jos privalumus.

Didesnis įsitraukimas

Vienas iš svarbiausių tiesioginės transliacijos apsipirkimo pranašumų, palyginti su tradicine el. prekyba, yra tai, kad apsipirkimas internetu yra panašus į tai, ką klientai gauna parduotuvėje.

Pirma, organizuojamos tiesioginės prekybos laidos ir tiesioginės pokalbių diskusijos užtikrina žmogišką ryšį tarp pardavėjo ir klientų. Toks ryšys ne tik padaro bendravimą apsiperkant internetu asmeniškesnį, bet ir pasirodo esąs labai informatyvus visoms suinteresuotosioms šalims. Žiūrovai gali prašyti vedėjo išsamių produktų aprašymų arba demonstracijų iš įvairių perspektyvų - ir gauti atsakymus realiuoju laiku. Be to, klientai gali bendrauti tarpusavyje, aptarti prekes ir keistis įžvalgomis. Savo ruožtu vedėjai iš karto gauna grįžtamąjį ryšį iš žiūrovų ir gali atitinkamai koreguoti savo pardavimo veiksmus.

Antra, gerai parengtas tiesioginės prekybos renginys patraukia žiūrovų dėmesį, juos užima ir linksmina. Didžiausias poveikis pasiekiamas derinant charizmatišką vedėją, žiūrovams aktualią laidos koncepciją, unikalų pasakojimą, nuolatinį bendravimą realiuoju laiku ir plačią renginio reklamą. Išskirtiniai paleidimai, riboto laiko pasiūlymai, nuolaidos, loterijos, aukcionai ir kitos patrauklios priežastys, dėl kurių žiūrovai gali prisijungti prie transliacijos, padaro tokius renginius dar labiau įtraukiančius - o įsitraukę žiūrovai paprastai perka daugiau. 

Pabandykite atspėti, kiek laiko vidutinis naudotojas stebi apsipirkimo tiesioginę transliaciją. Iki 10-15 minučių! Šie skaičiai neįtikėtini, ypač trumpų 15 sek. trukmės vaizdo įrašų laikais, ir jie tris-penkis kartus viršija įprastą laiką, praleidžiamą el. komercijos svetainėje. Galiausiai klientai pasilieka ilgiau, o tai reiškia, kad jie dažniau perka.

Platesnė aprėptis ir didesnis lojalumas

Naudojimasis tiesioginės prekybos priemonėmis yra puikus būdas užmegzti tiesioginį ir tvirtą ryšį su pasauline internetinės prekybos platformos auditorija. Šis formatas leidžia vienam prekybos atstovui arba įtakingam asmeniui vienu metu užmegzti ryšį su daugeliu žiūrovų ekonomiškai efektyviu būdu, kurio neįmanoma pasiekti parduotuvėje. Statistika rodo, kad 60-90 % žiūrovų prisijungia prie pokalbio ir (arba) pamėgsta parduodamus produktus, todėl viena tiesioginio pardavimo laida gali pasiekti ir sudominti šimtus ar net tūkstančius potencialių klientų. Be to, tiesioginė prekyba yra puikus būdas įgyti naują auditoriją, t. y. Z kartos pirkėjus. Gyvai prekiaujančios įmonės nurodo, kad jų jaunesnių klientų skaičius išaugo iki 20 %.

Dar viena priežastis, dėl kurios verta pradėti prekybą gyvai, yra didžiulės galimybės užmegzti geresnius santykius su klientais. Tiesioginiai autentiški realaus laiko ryšiai ir bendravimas tarp įtakingųjų asmenų, parduotuvių savininkų, dalykinių ekspertų ir žiūrovų lemia didesnį pasitikėjimą ir lojalumą prekių ženklams ir mažmenininkams. Be to, tiesioginės rekomendacijos ir išsamios produktų apžvalgos suteikia daug socialinių įrodymų, kurie pašalina daug kliūčių, trukdančių užfiksuoti pardavimą internetu. Bendrovė „Klarna“ teigia, kad 60 % vartotojų, išbandžiusių tiesioginį apsipirkimą, pagerino savo pirkimo patirtį.

Rezultatai: didesnės konversijos ir mažesnė grąža

Visų pirmiau minėtų tiesioginės prekybos poveikių sinergija gali labai paskatinti sandorius ir pagerinti pardavimo rezultatus. Kadangi formatas sujungia atradimo, tyrinėjimo ir pirkimo etapus, jis gerokai sutrumpina kelią iki pirkimo. Pasak „McKinsey“, parduotuvių transliacijos gyvai gali užtikrinti iki 30 % konversijos rodiklį, t. y. maždaug dešimt kartų didesnį nei įprastinės el. prekybos atveju, taip pat užtikrinti keturis kartus didesnį produktų kiekį krepšelyje.

Tyrimų bendrovės „Coresight Research“ duomenys taip pat rodo, kad pirkėjai, apsiperkantys gyvai, 40 % rečiau grąžina produktus nei tradiciniai pirkėjai internete. Pavyzdžiui, mados srityje beveik 72 % produktų grąžinimų yra susiję su pageidavimais. Informaciniai ir mokomieji tiesioginės prekybos komponentai sumažina daugelį susijusių pavojų, nes klientai geriau supranta, kokius produktus jie perka.

Privalumai bet kuriai pramonės šakai

Nors mada ir grožis yra dažniausiai pasitaikantys tiesioginės prekybos programų pavyzdžiai, tai toli gražu nėra vienintelės joms tinkamos kategorijos. Galima sakyti, kad šis formatas apskritai yra agnostinis, nes bet ką galima parduoti gyvai, taikant unikalų požiūrį į tinkamą pirkėją. Azijos ūkininkai transliuoja iš savo sodų ir leidžia žiūrovams pasirinkti, kokius augalus įsigyti. Kitam garsiam Kinijos tiesioginės prekybos influenceriui Viya kartą pavyko parduoti 6 mln. dolerių vertės komercinės raketos paleidimą. Tiesioginių transliacijų metu galima parduoti net NFT! 

Bendrovė „Coresight“ atskleidė, kad 41,2 % žiūrovų tiesioginiuose renginiuose dalyvauja norėdami apsipirkti namų apyvokos prekių, o 37,5 % - buitinės elektronikos prekių. O „McKinsey“ duomenimis, šviežias maistas (7,4 %) yra viena iš svarbiausių prekių kategorijų tokiuose renginiuose po drabužių ir aprangos (35,6 %) ir grožio (7,6 %).

Visame pasaulyje galima rasti sėkmingų tiesioginės prekybos paleidimo pavyzdžių įvairiose pramonės šakose. Didelis Prancūzijos mažmeninės prekybos tinklas „Fnac“, daugiausia dėmesio skiriantis elektronikai, garso aparatūrai, knygoms ir žaidimams, 2020 m. pradėjo naudoti tiesioginę prekybą. Per vienerius metus jis parengė 47 laidas su 85 valandų turiniu, sukūręs daugiau kaip 2,7 mln. peržiūrų. Pristatydama naujausią „Xbox“, bendrovė sugebėjo pasiekti 1 mln. peržiūrų, o atitinkami pardavimai išaugo 400 proc.

Garsus Kanados batų ir aksesuarų mažmenininkas „Aldo“ per pirmąsias penkias dienas po 2021 m. tiesioginio apsipirkimo renginio užregistravo 308 % įsitraukimo lygį, 17 000 svetainės puslapių peržiūrų ir vidutiniškai 12+ minučių žiūrėjimo laiką.

Prancūzijos baldų įmonei „Bobochik“ pavyko padidinti savo tiesioginės prekybos klientų skaičių nuo 500 per pirmąjį 2021 m. pasirodymą iki 3 000 per antrąjį pasirodymą, o pastarojo rezultatas - 115 000 EUR pardavimų.

O didžiausias Vokietijos braškių ūkis „Karls“, 2020 m. pradėjęs savo tiesioginės prekybos patirtį, kurioje daugiausia dėmesio skiriama įvairioms prekėms, dabar kasdien organizuoja iki dešimties renginių, pritraukiančių apie 70 000 unikalių žiūrovų per savaitę. Įmonė praneša, kad vidutiniškai per vieną laidą apsilanko 500-1000 žiūrovų, o pardavimai dėl tiesioginės prekybos išaugo 40 %.

Anot „Forrester“, 2022 m. tiesioginio apsipirkimo pritaikymas dar labiau plėsis. 49 % bendrovės apklaustų prekių ženklų šiais metais planuoja didinti investicijas į socialinę prekybą, o 81 % ketina didinti arba išlaikyti investicijas į tiesioginę prekybą.

Geriausio tiesioginės prekybos sprendimo paieška

Jei jau svarstote, kokį tiesioginės prekybos įrankį naudoti, esate teisingame kelyje! Ukrainiečių komanda, priklausanti Kipro produktų bendrovei „JMIND“, kuri yra „TECHIIA“ holdingo dalis, kuria „Infinite“ - patogų tiesioginės komercijos sprendimą, padedantį interneto mažmenininkams visame pasaulyje.

„Infinite“ – tai baltosios etiketės „SaaS“ produktas, jungiantis tiesioginės prekybos, dalijimosi vaizdo įrašais ir auditorijos įtraukimo įrankius. Jis padeda įmonėms greitai pradėti prekiauti gyvai, bendrauti su klientais ir naudoti interaktyvius srauto įrašus pardavimams po tiesioginės prekybos skatinti. Sprendimą galima lengvai integruoti į žiniatinklio ir mobiliąsias platformas, o administratoriaus skydelyje pateikiami paprasto srauto valdymo įrankiai. 

Komanda dirbo prie „Infinite“ kelis mėnesius prieš paaštrėjant karui Ukrainoje. Šiandien pagrindiniai jų tikslai - tęsti tarptautinį paleidimą, išlaikyti pastovią produkto kokybę ir kurti naujas funkcijas klientams.

Apsilankykite „Infinite“ svetainėje, kad sužinotumėte daugiau ir suplanuotumėte demonstracinę versiją!  

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
„Akropolis Vingis“: pristatytos naujo Vilniaus kvartalo detalės 6

Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti „Akropolis Group“ penktadienį visuomenei pristato...

Prekyba
10:01
VŽ klausomiausi podkastai birželį

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Laisvalaikis
09:52
Apeiti sankcijas: į gudrias schemas įpainiotos ir Baltijos šalys Premium

Išradingumui, siekiant apeiti Rusijai taikomas sankcijas, nėra ribų. Ir tai daro ne tik pačios Rusijos, bet...

Pramonė
05:45
„Eurovaistinė internete“ darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas Verslo tribūna

Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e.

Prekyba
05:30
„Maxima grupei“ piešia daugiau kaip 6% skolinimosi kainą Premium 1

Kapitalo rinką 300 mln. Eur emisijai žvalganti ir milijardines skolinimosi obligacijomis ambicijas turinti...

Rinkos
2022.06.30
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
Sankcijų spaudžiama Kaliningrado sritis pergrupuoja tiekimo grandines Premium

Nuo Vakarų importo priklausantis Rusijos eksklavas ieško būdų užsitikrinti ekonomikai reikiamą 20 mln. t per...

Logistika
2022.06.30
„Maxima grupės“ skolinimosi kapitalo rinkoje ambicijos – iki 1 mlrd. Eur

Kapitalo rinką dėl 300 mln. Eur obligacijų išleidimo žvalganti „Maxima grupė“ užsitikrino dokumentaciją...

Rinkos
2022.06.30
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
2022.06.30
R. Kurlianskis: esu velnio neštas ir pamestas – man niekada nemokėjo, kad būčiau švelnus ir pūkuotas Premium 27

Raimondą Kurlianskį, vieną pagrindinių Dariaus Mockaus bendražygių, buvusių „MG Investment“ akcininkų, savo...

Prekyba
2022.06.30
Birželį pradėti ir baigti NT projektai Premium

Birželį Vilniuje pradėtos naujų daugiabučių, bendro gyvenimo būsto, biurų pastato statybos, Kaune ir...

Statyba ir NT
2022.06.30
Ką daryti, kai būni pirmas ir tebesi vienintelis: plėstis su franšizės partneriais Premium

Pasiūlius naujieną, kuri per kelerius metus ne tik įsitvirtina, atlaiko iššūkius, bet ir tebėra pirma ir...

Gazelė
2022.06.30
2035 m. ES ketina stabdyti automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą 1

Šiai priemonei numatomos ir išlygos, ja tikimasi pasiekti Europos tikslus dėl klimato taršos ir iki 2050 m.

Logistika
2022.06.29
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
Neįtikėtini paralelinio importo nuotykiai Rusijoje Premium

Nutrūkus logistikos grandinėms tarp Rusijos ir Vakarų, šalies vyriausybė leido paralelinį importą – įvežti...

Pramonė
2022.06.29
Poilsio ir pramogų tandemas „NoriuNoriuNoriu“ bei „Laisvalaikio dovanos“ – jau ir „Ozo“ prekybos centre Verslo tribūna

Poilsio ir pramogų elektroninė parduotuvė „NoriuNoriuNoriu“ žengia į didžiuosius prekybos centrus. Nuo šiol...

Prekyba
2022.06.28
Parama turizmo verslui: kompensacijas gavo 100 paslaugų teikėjų

Pagal dvi turizmo sektoriui skirtas pagalbos dėl COVID-19 priemones, Ekonomikos ir inovacijų ministerija...

Gazelė
2022.06.28
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku