Šių metų pirmą ketvirtį „Zalando“ apyvarta mažėjo

Vienos didžiausių Europoje prekybos platformų Zalando, pernai pardavimus išauginusios 29,7%, apyvarta šių metų pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumažėjo 1,5% ir sudarė 2,2 mlrd. Eur.
Pirmąjį ketvirtį Zalando platformoje pateiktų užsakymų vertė siekė 3,2 mlrd. Eur ir buvo 1% didesnė nei prieš metus tą patį ketvirtį.
Įmonės pranešime pažymima, kad itin sparčiai augo užsakymų vertė iš verslo partnerysčių. Bendrame visų mados prekių užsakymų krepšelyje ji sudarė 32%. Tikimasi, kad iki 2025 m. per verslo partnerius pateiktų užsakymų vertė sudarys 50% bendrame mados prekių užsakymų krepšelyje.
Bendrovė sumažino 2022 m. finansinių rezultatų prognozes dėl pateiktų užsakymų vertės, pajamų augimo bei pelno prieš palūkanas ir mokesčius.
Pirmąjį metų ketvirtį aktyvių Zalando klientų daugėjo 5,2% ir priartėjo prie 49 mln.
Bendrovė netikslina duomenų pagal šalis, neįvardija pardavimų masto pokyčių Lietuvoje ar Baltijos šalyse.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti