E. Macrono pergalė yra ir „Louis Vuitton“ laimėjimas

Emmanuelio Macrono laimėjimas Prancūzijos prezidento rinkimuose nebuvo tik jauno prezidento šalies vizijos ir vaidmens pasaulyje įtvirtinimas ar centro pergalė prieš radikalųjį kraštutinių dešiniųjų sparną. Kartu tai buvo svarbus laimėjimas aukštosios mados prekės ženklams, atstovaujantiems prancūziškajai kultūrai ir paveldui pasaulyje. Būtent mada yra viena esminių Prancūzijos ekonomikos sričių, kurioje dirbančių verslų pajamos pernai siekė 150 mlrd. Eur.
The New York Times apžvalgininkai, abejojantiems teiginiu apie naudą mados namams, siūlo žvilgterėti į Brigitte Macron aprangą rinkimų vakarą: pagal užsakymą pasiūtas Louis Vuitton marinistinis švarkelis su sidabrinėmis militaristinėmis detalėmis ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti