Ragina boikotuoti Rusijoje dirbančius verslus

Publikuota: 2022-04-23
Protestas prieš karą Ukrainoje prie Rusijos ambasados Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Protestas prieš karą Ukrainoje prie Rusijos ambasados Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Atsitokėti Rusijoje tebedirbančius ir taip karinius veiksmus remiančius verslus skatina ir įvairiausios organizacijos. Tarp jų – ir „Global Lithuanian Leaders“ (GLL), ne pelno organizacija, vienijanti užsienyje dirbančius profesionalus įvairiose šalyse.

GLL jau pirmosios karo dienomis įsteigė grupę „GLL4Ukraine“, kurios tikslas remti Ukrainą ir skatinti tarptautines kompanijas, pasaulio vyriausybes, akademines ir kūrybines industrijas boikotuoti Rusiją ir čia tebedirbančius verslus, taip teberemiančius V. Putino karą Ukrainoje.

Kaip teigia Dalia Petkevičienė, GLL valdybos pirmininkė, organizacija su jungiamais profesionalų klubais išsiuntė per 500 atvirų laiškų skirtingų kompanijų vadovams bei įtakingas pozicijas užimantiems lietuvių kilmės asmenims visame pasaulyje. 

„Organizavome per 80 taktinių susitikimų su IT, kibernetinio saugumo, reitingų agentūrų, kino ir kitų industrijų atstovais, ambasadoriais tikslinėse šalyse ir kitais tiesiogiai galinčiais įsitraukti žmonėmis poveikio ratuose. Skatiname renginius įvairių sričių profesionalams iškeliant Rusijos agresijos grėsmę pasauliui“, – kalba D. Petkevičienė.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dalia Petkevičienė, GLL valdybos pirmininkė. Asmen. nuotr.
Dalia Petkevičienė, GLL valdybos pirmininkė. Asmen. nuotr.

Organizacija taip pat bendradarbiauja su globalia #BoycottRussia kampanija, kuri jungia per 5.000 savanorių visame pasaulyje.

„Džiaugiamės pasaulinių akcijų rezultatais, įtikinant tarptautinius verslus, – Rusiją per pastarąsias savaites paliko šios stipraus poveikio Rusijos ekonomikai kompanijos, tarp kurių yra ABB, BASF, „Carlsberg“, „Cummins“, „Nestle“, „Renault“ ir kt.“, – vardija D. Petkevičienė. 

Plačiau skaitykite:

„Coca-Cola“ ir dalis tarptautinių gigantų Rusiją palieka tik oficialiuose pranešimuose

Audrius Borisa, iniciatyvos „GLL4Ukraine“ narys, mažmeninės prekybos ekspertas, priduria, kad neretai tarptautinės bendrovės yra linkusios pareikšti savo poziciją karo atžvilgiu, pasirinkti tam tikrus ribojimus, tačiau realybėje ta veikla šalyje agresorėje yra tęsiama.

„Dažniau matome tik jų interneto svetainėse įdėtus oficialius pranešimus su savo pozicija ir sprendimu, kad priimti tam tikri apribojimai. Žinia nuvilnija ir apie tai bandoma daugiau nebekalbėti. Tačiau to nepakanka, reikia ir komunikacijos, ir realių veiksmų. Juolab kad realūs verslų žingsniai dar ne kartą atsidurs mūsų akiratyje“, – pabrėžia A. Borisa.

Dar daugiau klausimų pažemia žinomiausi, tarptautiniai prekės ženklai, kurie net ir paskelbę apie sprendimus stabdyti ar dalinai apriboti savo veiklą Rusijoje, ir toliau matomi šioje šalyje.

Tarp tokių – ir „Coca-Cola“, apie savo sprendimą stabdyti veiklą Rusijoje paskelbusi kovo 8 d., tačiau iki šiol jos gaminiai stovi Rusijos prekybos tinklų lentynose. Tai matyti iš VŽ šaltinių pastarosiomis savaitėmis atsiųstų nuotraukų iš skirtingų Rusijoje veikiančių prekybos tinklų.

Į VŽ užklausą apie situaciją ir veiklą Rusijoje „Coca-Colos“ vadovybė taip ir neatsakė per daugiau nei savaitę.  

Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Metų CMO – R. Urbanas, „Surfshark“ rinkodaros vadovas

Lietuvos marketingo asociacija LiMA paskelbė jau aštuntąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘22” rinkimų...

Rinkodara
2022.05.27
Dėl COVID-19 uždarymų ekonomikai vis labiau kosint, Kinijos premjeras paragino dėti daugiau pastangų ją stabilizuoti

Kinijos premjeras Li Keqiangas paragino pareigūnus dėti daugiau pastangų siekiant stabilizuoti antrąją pagal...

Verslo aplinka
2022.05.27
„Girteka“ pakeitė vizualinę tapatybę 3

Naujos spalvos ir naujas ženklas aiškinamas siekiu akcentuoti tvarumą ir „ilgametę patirtį“.

Logistika
2022.05.27
Lietuviškas verslas Afrikoje: milijonai klientų, karčios pamokos ir praktiniai patarimai Premium

Per pastaruosius 5-erius metus bendra eksporto iš Lietuvos į Afriką vertė paaugo dvigubai ir siekia 737 mln.

Pramonė
2022.05.27
Toliau tobulinamas antrojo sostinės „Akropolio“ projektas 11

Prekybos centrus valdanti bendrovė „Akropolis Group“ parengė naujo komercinio kvartalo, planuojamo plėtoti...

Statyba ir NT
2022.05.27
„Wolt“ vadovė Baltijos šalims: Lietuva šiuo metu turi daugiau talentų nei Latvija ar Estija Premium

„Atsiprašau už trukdžius“, – sako Liis Ristal, „Wolt Baltic“ generalinė direktorė, glausdama prie savęs vieną...

Vadyba
2022.05.27
Transporto, apgyvendinimo ir paslaugų sektoriuje per ketvirtį labiausiai augo veterinarijos įmonių apyvarta

Transporto, apgyvendinimo ir paslaugų įmonių apyvarta (be PVM) pirmąjį šių metų ketvirtį siekė 8,3 mlrd. Eur...

Prekyba
2022.05.27
Kaip tiesioginė prekyba gali padidinti jūsų pardavimus Verslo tribūna

Austin Li buvo paprastas kinas, dirbęs „L'Oréal“ parduotuvėje pardavėju. Tačiau viskas pasikeitė, kai jis...

Prekyba
2022.05.27
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
2022.05.27
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
2022.05.27
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Taivano ekonomikos viceministras: su Lietuva mus suartino Kinijos politika

Lietuvoje viešintis Taivano ekonomikos viceministras sako, kad jo šalies ekonominę partnerystę su Lietuva...

Verslo aplinka
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
„Margirį“ iš Norvegijos konglomerato „Orkla ASA“ nupirko įmonės vadovas Premium 1

Gamybinę veiklą Latvijoje koncentruojantis Norvegijos konglomeratas „Orkla ASA“ už neskelbiamą sumą pardavė...

Pramonė
2022.05.26
PRIEŠ ir PO: senos kavinės interjero pokyčiai ir interjero dizainerės patarimai smulkiam verslui Verslo tribūna 1

Pastarieji du metai daugeliui kavinių ir restoranų nebuvo lengvi. Ne viena maitinimo įstaigų kantriai laukė,...

Ikea
2022.05.26
Infliacija perskirsto turtą: kas vakar buvo vargšas, šiandien – turtuolis ir atvirkščiai Premium 11

Daug kalbama apie žalingą infliacijos poveikį, jos padarinius, it pelių graužiamas santaupas, tačiau kainų...

Finansai
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Nyderlandų teismas atsisakė nutraukti su N. Numa siejamą tyrimą

Amsterdamo apeliacinis teismas atmetė prašymą nutraukti tyrimą dėl bendrovės „TAF Asset 11“ atliktų 26 mln.

Prekyba
2022.05.25
Naujos grėsmės transporto sektoriuje ir EK sprendimas kovai su jomis Premium

Tarptautinės logistikos ekspertams prognozuojant galimas naujas rizikas, ES vadovybė parengė šiam sektoriui...

Logistika
2022.05.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku