„Tesco“ vadovas: internetinė prekyba maistu išliks aukštumoje

Nepaisant to, kad pirkėjai po pandemijos sugrįžta į fizines parduotuves, elektroninė prekyba maisto produktais išlaikys savo apimtį, įsitikinęs JK mažmeninės prekybos tinklo Tesco generalinis direktorius Kenas Murphy. Todėl jis drąsiai planuoja Tesco Whoosh greito pristatymo programos plėtrą.
Bendraudamas su žurnalistais Tesco metiniams rezultatams pristatyti skirtoje spaudos konferencijoje, K. Murphy teigė, kad jis neabejoja internetinė prekyba į paraštes nesitrauks ir liks labai aktuali, nepaisant to, kad dabar, gyvenimui po pandemi ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti