„Aprangos“ grupės pardavimai internetu priartėjo prie 50 mln. Eur

Trijose Baltijos šalyse 200 prekių ženklų gaminiais prekiaujanti Aprangos grupė 2021 m. internetu pardavė prekių už 48,256 mln. Eur tai jau sudaro 21,1% visoje grupės apyvartoje ir yra beveik dukart daugiau nei 2020 m., kai pardavimai internetu siekė 24,95 mln. Eur.
Pardavimų elektroninėje erdvėje šuoliui reikšmingą impulsą davė COVID-19 pandemija, tačiau, kaip matyti, susiformavęs įprotis ir atsiradusi klientų kompetencija pirkti e. parduotuvėse ne tik leido išlaikyti apimtį, bet ir užtikrino reikšmingą augimą. ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti