Ragina boikotuoti „Henkel“ prekių ženklus

Publikuota: 2022-04-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Better Regulation Delivery Office“ (BRDO), nepriklausomos ekonomikos centro Ukrainoje, ekspertai ragina boikotuoti Vokietijos bendrovę „Henkel“ ir jos gaminius.

„Henkel“ yra chemijos ir plataus vartojimo prekių bendrovė, gaminanti buities ir higienos produktus, pažymėtus prekių ženklais „Persil“, „Pril“, „Bref“, „Taft“, „Schwarzkopf“, „Shauma“, „Fa“, „Brillance“, „Glisskur“ ir „Dial“.

Bendrovė neseniai paskelbė, kad tęs veiklą Rusijoje, nors ir laikysis įvestų tarptautinių sankcijų.

„Henkel“ skelbia, kad įšaldys būsimas investicijas Rusijoje ir nutrauks reklamą valstybinėje žiniasklaidoje.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

BRDO ekspertai ne kartą pabrėžė, kad tolesnis verslo vykdymas šalyje agresorėje, kad ir kaip jį ribotų sankcijos, vis tiek reiškia mokesčių mokėjimą Rusijoje, kuri šiais pinigais finansuoja savo tolesnius teroristinius išpuolius Ukrainoje.

Anot „Forbes“, 2020 m. „Henkel“ gavo 1,13 mlrd. USD, iš kurių mokesčiai buvo sumokėti į Rusijos biudžetą. Savo ruožtu „Reuters“ skelbia, kad „Henkel“ ketina pasiekti visus finansinius rodiklius, kuriuos bendrovės vadovybė buvo suplanavusi 2022-aisiais.

Pasak BRDO ekspertų, kol Rusija ruošiasi kitam puolimui prieš Ukrainą ir planuoja pakartoti žiaurumus, kuriuos Rusijos kariai jau įvykdė Bučoje, Irpene, Hostomelyje, Borodiankoje ir kituose miestuose, kiekvienas toks perkamas produktas yra finansinis indėlis į būsimus Rusijos teroristinius veiksmus Ukrainoje.

Organizacija ragina Ukrainos rėmėjus boikotuoti „Henkel“ gaminius.

VŽ ršė, kad sprendimų Rusijoje dar nepriėmusiems verslams spaudimas didės su kiekvienu beatodairišku Rusijos puolimu prieš Ukrainą ir jos žmones. Rusijoje liekantiems dirbti verslams reputacijos kaina gali greitai tapti per didelė, kad būtų galima ignoruoti.

Plačiau skaitykite: Aukštos moralės kaina: skausminga dilema, bet švari reputacija

Rūta Gaudiešienė, rinkos tyrimų bendrovės „Civitta“ partnerė, rinkodaros ekspertė, pabrėžia, kad apie tai bus kalbama dar ne viename straipsnyje ir ne vieną kartą, o Rusijoje liekančiųjų sąrašai bus linksniuojami, bus peržiūrinėjami ne tik dabar, bet ir ateityje, jau nekalbant apie kiekvieno mūsų savarankišką pasirinkimą pirkti ar nepirkti vieną ar kitą produktą, paslaugą.

„Verslai turi suprasti, kad už norą tyliai „pasipinigauti“ jie sumokės dar daugiau nei tie, kurie traukiasi iš Rusijos, pažymi pašnekovė“, – teigia R. Gaudiešienė.

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
Nepaisydama draudimo, Indija galės eksportuoti kviečių į šalis, kuriose trūksta maisto 1

Indija sekmadienį pareiškė, kad nepaisydama apribojimų, apie kuriuos paskelbė prieš dvi dienas, vyriausybės...

Pramonė
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Teismas pritaria, kad Gariūnų žemės nuomą galima nutraukti, turgavietės valdytojos ginklų nesudeda Premium 2

Dar vienas nepalankus teismo sprendimas valstybinės svarbos statuso netekusioms Vilniaus Gariūnų turgavietės...

Statyba ir NT
2022.05.14
„Zara“ Jungtinėje Karalystėje apmokestino internetu pirktų prekių grąžinimą 1

Greitosios mados milžinė „Zara“ tapo naujausiu drabužių mažmenininku Jungtinėje Karalystėje (JK)...

Verslo aplinka
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
„Shell“ parduoda mažmeninės prekybos verslą Rusijoje „Lukoil“

Jungtinės Karalystės energetikos milžinė „Shell“ pasirašė susitarimą parduoti mažmeninės prekybos verslą...

Prekyba
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
„Pigu“ rokiruotės: ir laikinas, ir formalus vadovas Premium

Emilis Gustainis yra paskirtas naujuoju UAB „Pigu“ generaliniu direktoriumi, pastaruoju metu jis ėjo grupės...

Prekyba
2022.05.12
Kiniją spaudžiant karantino gniaužtams, logistikos milžinai mato prošvaistes Premium

Įvairios, besikeičiančios aplinkybės ir dar įvairesnės atskirų logistikos ekspertų prognozės kuria įvairius...

Logistika
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12
Palangoje atidaryta pirmoji „Bottlery“ parduotuvė Verslo tribūna 3

Palangoje atidaryta naujoji „Bottlery“ parduotuvė. Tai – pirmoji lietuviško mažmeninio prekybos tinklo...

Prekyba
2022.05.12
Duomenų apsaugos inspekcija: Lietuvoje tyrimas dėl „Vinted“ dar nėra pasibaigęs, įmonė atnaujina taisykles Premium 4

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija nuo praėjusių metų lapkričio atlieka „Vinted“ tikrinimą dėl asmens...

Prekyba
2022.05.11
Pernai sulaukę „Lidl“ parduotuvių, latviai netrukus galės apsipirkti „Spar“ Premium

Mažmenininkė „Spar International“ su partneriais pradeda veiklą Latvijoje. Pagal partnerystės modelį...

Prekyba
2022.05.11
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Pernai augusi e. prekyba įkaitino konkurenciją tarp siuntų bendrovių Premium 2

Nors dėl karo Ukrainoje kovo mėnesį pasijuto srautų sulėtėjimas, siuntų bendrovės vis dar džiaugiasi...

Logistika
2022.05.11
„Vinted“: esame nusivylę paskelbtu sprendimu ir jį skųsime 2

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
TOP 20 daugiausia mokesčių sumokėjusių restoranų: COVID-19 lengvatų aidai Premium

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) skelbia TOP 50 apgyvendinimo ir maitinimo paslaugas teikiančių įmonių,...

Prekyba
2022.05.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku