„Lidl“ trečius metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje

Reklama publikuota: 2022-04-06
svg svg

Prekybos tinklą „Lidl“ Lietuvos gyventojai jau trečius metus iš eilės pripažino tvariausiu prekės ženklu šalyje, rodo „Sustainable Brand Index™?“ – didžiausia nepriklausoma prekių ženklų tvarumo analizė Europoje. Šį tvariausių įmonių reitingą sudarė Švedijoje įsikūrusi tyrimų bendrovė „SB Insight“.

Analizė atliekama aštuoniose šalyse – Norvegijoj, Švedijoj, Suomijoj, Danijoj, Nyderlanduose ir trijose Baltijos šalyse. Kiekvienoje šalyje gyventojai vertino įvairių sričių prekių ženklus už jų atsakomybę aplinkos apsaugos ir socialiniu požiūriu. Šių metų Lietuvos analizė apėmė daugiau veiklos sričių nei pernai – net dvylika: žemės ūkis, bankai, drabužių ir mados parduotuvės, e-komercija, elektra ir šildymas, maistas ir gėrimai, kuras, maisto prekių parduotuvės, siuntų paslaugos, vaistinės, telekomunikacijos, transportas ir kelionės. Lietuvoje iš 85 prekės ženklų tvariausiu išrinktas prekybos tinklas „Lidl“.

„Džiaugiamės šį prestižinį apdovanojimą gaudami jau trečius metus iš eilės. Dar kartą įsitikinome, kad Lietuvos žmonėms rūpi tvarumas ir jie vertina mūsų pastangas. Siekiame, kad mūsų veikla būtų tvaresnė kiekviename žingsnyje – nuo tvaresnių produktų ir pakuočių iki žmogaus teisių apsaugos, rūpesčio darbuotojais ir pagalbos vietos bendruomenėms. Šiais metais ypatingai daug dėmesio skiriame nuo karo nukentėjusiems Ukrainos žmonėms. Tam bendradarbiaujame su „Maisto banku“, „Raudonuoju kryžiumi“ ir kitomis organizacijomis bei teikiame finansinę paramą ir paramą įvairiomis prekėmis.  Reguliariai peržiūrime visus savo tikslus ir pasiekimus bei išsikeliame vis naujų, o šis įvertinimas dar labiau skatina skirti tvarumui daugiau dėmesio“, – sako „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovas Valdas Lopeta.

Tyrimų agentūra „SB Insight“ kasmet nuo 2011 m. vertina, kokią įtaką tvarumo politika daro prekių ženklams, jų komunikacijai ir verslo plėtrai, bei išveda prekių ženklų tvarumo indeksą. Įmonės atrenkamos pagal kelis nepriklausomus kriterijus: užimamos rinkos dalį, apyvartą ir bendrą prekių ženklo žinomumą šalyje. Atrinktus prekių ženklus aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse vėliau vertina šalies gyventojai.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Dėmesys pirkėjams, darbuotojams ir aplinkai

„Lidl Lietuva“ nuo pat veiklos pradžios šalyje kelia sau didelius tvarumo reikalavimus. Bendrovė vykdo įvairiapusę plastiko strategiją siekdama mažinti neatsinaujinančių išteklių naudojimą, taršą ir skatinti žiedinės ekonomikos principų taikymą, taip pat 2021 metais paskelbė klimato strategiją ir ambicingus tikslus, o nuo 2022 finansinių metų „Lidl Lietuva“ operatyvinė veikla yra neutrali klimatui. Šiltnamio dujų emisija, kurios sumažinti kol kas nėra galimybių, yra kompensuojama pasitelkiant sertifikuotus klimato projektus. 2021 m. liepą „Lidl Lietuva“ taip pat pradėjo iniciatyvą „duok ruoniukui penkis“, kurios rezultatai džiugina visus. Padedamas klientų, prekybos centras skiria finansinę paramą Baltijos jūros gyvūnų reabilitacijai, kuria labiausiai tikimasi sustiprinti nykstančių ruonių populiaciją.

Prekybos tinklas itin didelį dėmesį skiria ir darbuotojų gerovei. „Rekvizitai.lt“ duomenimis, šių metų vasario mėnesį „Lidl Lietuva“ vidutinis atlyginimas prieš mokesčius siekė 2184,41 euro ir buvo didžiausias tarp maisto produktais prekiaujančių didžiųjų Lietuvos prekybos tinklų. Be to, atlyginimų didinimui įmonė iki 2022 finansinių metų pabaigos papildomai skirs 9 mln. eurų. Taip pat jau ketvirtus metus iš eilės visi „Lidl“ darbuotojai yra draudžiami papildomu privačiu sveikatos draudimu, kuris šiais metais buvo papildytas odontologo ir okulisto paslaugomis. „Lidl“ taip pat sudaro kiekvienam darbuotojui galimybes kilti karjeros laiptais, nepamiršta komandos narių ir jų vaikų per didžiausias metų šventes, kurias darbuotojai praleidžia su savo artimaisiais.

„Lidl“ taip pat teikia pagalbą bendruomenėms bei socialiai jautrioms grupėms. Viena pagrindinių įmonės vykdomų iniciatyvų – jau daugiau nei ketverius metus vykdomas socialinis projektas „Už saugią aplinką mūsų vaikams“. Prisidėti prie projekto gali ir visi Lietuvos žmonės, priduodami depozitines pakuotes „Lidl“ taromatuose ir paaukodami už jas gautą sumą vaikų dienos centrus koordinuojančioms organizacijoms – „Gelbėkit vaikus“, Maltos ordino pagalbos tarnybai bei „Caritas“. Surinktą sumą „Lidl“ kiekvieną mėnesį padvigubina. Per ketverius projekto metus vaikų dienos centrams „Lidl“ kartu su pirkėjais paaukojo daugiau kaip 265 tūkst. eurų.

„Lidl Lietuva“ šiuo metu dirba daugiau nei 2,5 tūkst. darbuotojų. Lietuvoje iš viso veikia 61 „Lidl“ prekybos tinklo parduotuvė 24-uose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose bei Rokiškyje.

Visą įmonių reitingą Lietuvoje rasite čia: https://www.sb-index.com/lithuania

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
„Barbora“ ir dar dvi „Vilniaus prekybos“ įmonės turi naujus vadovus

„Vilniaus prekybos“ grupės įmonėse, užsiimančiose e. prekyba: „Barbora“, „Azeta“ ir „Trobos“, vyksta trijų...

Prekyba
2022.04.07
Žiniasklaida: JAV tiria „Amazon“ elektroninės prekybos taktiką

JAV reguliuotojai atlieka tyrimą, siekdami nustatyti, ar elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ naudojo jos...

Prekyba
2022.04.07
Ragina boikotuoti „Henkel“ prekių ženklus 13

„Better Regulation Delivery Office“ (BRDO), nepriklausomos ekonomikos centro Ukrainoje, ekspertai ragina...

Prekyba
2022.04.07
Naudotų automobilių aukso amžius Premium 17

Nepakankamas naujų automobilių tiekimas verčia dar kartą įvertinti naudotas transporto priemones, kurių...

Automobiliai
2022.04.07
Ekspertės apie komercinio NT sandorius: investuotojai kartais ramina mus Premium

Praėjus pusantro mėnesio nuo Rusijos karo Ukrainoje pradžios nuotaikos investicinių komercinio nekilnojamojo...

Statyba ir NT
2022.04.07
Dėl kainų verslo nekala prie kryžiaus

Ekonomikos fronte – ne itin giedra padangė: brangstantys energetikos ištekliai, paskui juos į viršų šokančios...

Nuomonės
2022.04.07
Bauda „Cgates“ sumažinta beveik perpus – iki 134.000 Eur

Teismas beveik perpus – iki 134.000 Eur sumažino televizijos ir interneto paslaugų teikėjai „Cgates“...

Rinkodara
2022.04.06
„Newcrush“ šuolis: kokie eksperimentai ant šeimos verslo pamato pasitvirtino Premium 1

Į šeimos verslą atėjusi jaunoji karta dažnai jį praturtina ar atnaujina tiek, kad kilstelėtų į kitą lygį. O...

Gazelė
2022.04.06
Išrinkta nauja LiMA valdyba

Lietuvos marketingo asociacija LiMA visuotiniame narių susirinkime išsirinko naują valdybą. Ją sudaro 7...

Rinkodara
2022.04.06
„Lords LB“ už 20 mln. Eur pardavė parduotuvę Rygoje „Hili Properties“

Maltos investicijų kompanija „Hili Properties“ pranešė už 20 mln. Eur perkanti mažmeninės prekybos tinklo...

Statyba ir NT
2022.04.06
„Lidl“ trečius metus iš eilės išrinktas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje Verslo tribūna

Prekybos tinklą „Lidl“ Lietuvos gyventojai jau trečius metus iš eilės pripažino tvariausiu prekės ženklu...

Prekyba
2022.04.06
„Apranga“ siūlo dividendais išmokėti 19,9 mln. Eur 2

„MG grupės“ kontroliuojama mažmeninės drabužių prekybos įmonė „Apranga“, pernai uždirbusi 3,7 mln. Eur...

Rinkos
2022.04.06
Rusija randa landų, kaip apeiti sankcijas: tranzitas per Kazachstaną, kontrabanda – per Sakartvelą Premium 7

ES bendrovėms, kurios nori ir toliau vežti savo prekes į Rusiją, sprendimų siūlo Kazachstanas, kviečiantis...

Prekyba
2022.04.06
„Pigu“ grupės finansai: nuostolių eilutėje – darbuotojų skatinimo programa Premium 1

Prekybos centrą internete valdančios „Pigu“ grupės konsoliduoti pardavimai per finansinius metus,...

Prekyba
2022.04.06
Kokia populiariausia higienos priemonė šiandien? Verslo tribūna 1

AB „Higėja“ veikla – buitinių bei profesionalių priemonių: muilų, ploviklių, valiklių bei dezinfekcijos...

Pramonė
2022.04.06
Naujų automobilių pirkėjai šluoja likučius iš salonų Premium

Karo Ukrainoje šokas tik trumpam sustabdė prekybą, atsisakytus automobilius tuojau pat išgraibsto nenorintys...

Automobiliai
2022.04.05
Dėl Rusijos karo Pasaulio bankas prognozuoja lėtėjančias ekonomikas ir didėjantį skurdą Azijoje

Pasaulio bankas antradienį paskelbtoje ataskaitoje teigia, jog žaliavų tiekimo sutrikimai, finansinė įtampa...

Verslo aplinka
2022.04.05
„Iki“ – tvariausių Lietuvos prekės ženklų reitingo dešimtuke Verslo tribūna 1

Prekybos tinklas „Iki“ didžiausiame nepriklausomame prekės ženklų tvarumo reitinge, kaip ir pernai, pateko į...

Prekyba
2022.04.05
Elektromobilių pirkėjams žadamas tolimesnis palaikymas

Susisiekimo ministerija skelbia apie nepertraukiamą elektromobilių subsidijavimo užtikrinimą, tačiau bus...

Logistika
2022.04.05
Ginčas dėl 12 kv. m nuomos nukeliavo iki Aukščiausiojo Teismo ir formuoja precedentą Premium 6

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas (LAT) išnagrinėjo pirmąją bylą, susijusią su pandemijos ribojimų įtaka...

Statyba ir NT
2022.04.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku