Efektyvūs pardavimai: sėkmingos įmonės ne tik turi strategiją, bet ir geba ją žaibiškai keisti

Sėkmingos pardavimų strategijos požymis yra darniai veikianti komanda, VŽ konferencijoje Pardavimo profesionalų diena sutarė sėkmingų įmonių pardavimų vadovai, kurie dalijosi patirtimi, kaip išsikelia tikslus ir ugdo savo pardavėjus. Svarbu, kad strategija būtų lanksti, skirtingiems produktams ir rinkoms numatanti savus privalumus, priėjimus prie atskirų klientų segmentų, išgryninanti konkurencines stiprybes.
Darius Pietaris, mokymų ekspertas, pardavimų ir derybų konsultantas, sako pastebintis, kad neretai žmonėms vien mintis apie strategiją kelia alergiją, nes, jų įsitikinimu, pardavėjai turi tiesiog eiti ir parduoti, o vienintelis klausimas, kyla ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti