„Rimi Baltic“, pernai internetu pardavusi prekių už 43 mln. Eur, turi ambicingų planų

Viena didžiausių prekybininkių Baltijos šalyse, Švedijos ICA Gruppen priklausanti Rimi Baltic, viena svarbiausių krypčių šiems metams įvardija e. komercijos plėtrą visose Baltijos šalyse. Pardavimų mastas čia dar nėra toks, kad būtų kalbama apie automatizuotų prekių surinkimo centrų kūrimą, koks bendradarbiaujant su technologijų bendrove Ocado naudojamas Švedijoje, tačiau didinant pardavimų kanalų skaičių ir plečiant paslaugos prieinamumą mažesniuose miestuose, tikimasi, kad prekybai internetu teks vis svarbesnis vaidmuo.
Praėjusiais metais Rimi pardavimai internetu sudarė 2,6% apyvartos, o 2020 m. ši dalies siekė 1,2%, teigiama bendrovės akcininkės ICA Gruppen investuotojams paskelbtoje ataskaitoje. Duomenys pagal šalis neskaidomi, bet galima suskaičiuoti, kad nu ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti