„Zalando“ apyvarta didėjo 29,7% iki 10,4 mlrd. Eur

Vienoje didžiausių Europoje prekybos platformų Zalando 2021 m. pateiktų užsakymų vertė augo 34,1% ir pasiekė 14,3 mlrd. Eur.
Apyvarta pernai didėjo 29,7%, iki 10,4 mlrd. Eur. Pelnas prieš palūkanas ir mokesčius sudarė 468,4 mln. Eur, antradienį paskelbė bendrovė.
Zalando vadovybė planuoja, kad iki 2025 m. bendra pateiktų užsakymų vertė bus didesnė nei 30 mlrd. Eur. Tarpiniai 2021 m. rezultatai rodo, kad šiuos strateginius ir finansinius planus turėtų pavykti pasiekti, nes pernai verslas augo sparčiau, nei planuota.
Platforma ir toliau daugiausia dėmesio skiria strateginėms iniciatyvoms, kurios ir ateityje skatins augimą.
Robertas Gentzas, vienas Zalando vadovų, sako, kad komandą nepaprastai džiugina puikūs finansiniai rezultatai.
Akivaizdu, kad vadovaujamės teisinga strategija, ji leis mums toliau auginti verslą. Neabejoju, kad su nuostabia komanda, kuriai dėkoju, pasieksime išsikeltą apyvartos tikslą ir po trejų metų žengsime į 30 mlrd. Eur ribą, sako R. Gentzas.
Fiksuojama, kad praėjusiais metais Zalando pritraukė daugiau nei 10 mln. naujų klientų.
Anot pranešimo, platformos verslo modelio plėtra toliau vyksta sėkmingai, partnerių dalis bendroje pateiktų užsakymų vertėje sudaro 30%.
Bendrovė planuoja, kad 2022 m. pateiktų užsakymų vertė didės 1623%, o pelnas prieš mokesčius ir palūkanas sieks 430510 mln. Eur.
Toliau vystoma tvari ir teigiamą bendrą poveikį aplinkai daranti mados platforma, bus tęsiamas perėjimas nuo plastikinių prie popierinių siuntinių pakuočių.
Zalando 2008 m. įkurta Berlyne, įmonė veikia 23-yje šalių ir turi apie 48 mln. aktyvių klientų.
[infogram id="b57b2e40-7f4b-4e16-8427-9d6c253eb2e5" prefix="ujA" format="interactive" title="Zalando: dosjė 2022 03 01"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti