Naujokė „Boozt“ stiprių konkurentų nesibaimina

Augant e. prekybai, Lietuvoje vis stiprėja ir konkurencija mados sekmente. Savo kąsnį viliasi atsiriekti ir Skandinavijos e. prekybos platforma Boozt.
Praėjusiais metais įsigijusi Lietuvos IT įmonę Estina ir įkūrusi Boozt Technology Baltics padalinį, o kartu ir Boozt Baltics, Skandinavijos mados ir interjero e. prekybos platforma Boozt metus Lietuvoje pradeda aktyvesniais žingsniais: startuoja ir su aktyvia reklamos kampanija, ir aukštai iškelta kartele komandos plėtros srityje.
VŽ ne kartą rašė, kad Lietuvoje sėkmingu startu ir rezultatais džiaugiasi tarptautinės mados platformos: About You, Zalando, abiejų jų veiklos pradžią lydėjo dideli komunikacijos biudžetai.
Agnė Pargaliauskaitė, Boozt Baltics vadovė, sutinka, kad tiek About You, tiek Zalando yra tiesioginiai Boozt konkurentai, kurie yra tikrai stiprūs ir pažengę e. komercijos žaidėjai.
Vis dėlto Boozt skiriasi tiek pati plėtros strategija, tiek e. parduotuvės koncepcija ir prekės ženklų portfelis, o iš dalies ir tikslinė auditorija, pabrėžia A. Pargaliauskaitė. - Tikime, kad Baltijos šalių ekonomikai augant, Boozt atras savo vietą rinkoje ir klientų auditoriją, kuri domisi skandinaviška estetika, o kartu ir dizaino bei interjero prekėmis.
Irma Marcinkienė, Aprangos grupės pardavimų ir rinkodaros vadovė, pabrėžia, kad neabejotinai 2021-ieji buvo išskirtinai palankūs metai e. prekybos vystymui.
Karantino metu keletą mėnesių uždarytos fizinės parduotuvės natūraliai dalį srauto nukreipė į elektroninę erdvę, tai leido lengviau įeiti į rinką naujiems žaidėjams ir suteikė gana išskirtines verslo sąlygas, tad vertinti veiklos rezultatus šioje rinkoje praėjusiais metais nėra vienareikšmiška, svarsto I. Marcinkienė.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti