„Revolut“ naudotojų išlaidos kosmetikai per metus išaugo 14%

Daugiau nei 300.000 klientų Lietuvoje turinčios finansinių technologijų įmonės Revolut duomenimis, specializuotose kosmetikos parduotuvėse vartotojai Lietuvoje per praėjusius metus išleido 4,2 mln. Eur, 14% daugiau nei 2020 m.
Vidutinė mokėjimo suma siekė 28 Eur ir per metus paaugo 27%. Kosmetikos priemones perkantys lietuviai prioritetą teikė fiziniam apsipirkimui, beveik du trečdaliai mokėjimų už kosmetikos prekes atlikta fizinėse parduotuvėse ir tik 36% internete, teigia Ingrida Daunaravičienė, Revolut komunikacijos vadovė Baltijos šalyse.
Tarp populiariausių fizinių parduotuvių atsiduria Drogas, Eurokos, Douglas, Rossman ir Bodyshop, kuriose vidutinė mokama suma sudaro nuo 10 iki 37 Eur. Pernai Lietuvos gyventojai kosmetikos prekes dažniausiai pirko šiose e. parduotuvėse: Douglas.lt, Klipshop.lt, Manilla, Notino.lt, Eurokos.lt.
2021 m. realūs duomenys tyrimų bendrovės Euromonitor International duomenų bazėje dar nėra apdoroti, tad kol kas turime tik prognozę, kuri rodo, kad Lietuvoje kūno priežiūros ir grožio prekių rinka sudarė 298,5 mln. Eur, sako Lina Sidorenkė, Euromonitor International atstovė.
Plačiau apie grožio prekių rinką skaitykite VŽ Premium straipsnį Grožio prekių rinka: TOP 5-uke vienas lietuviškas prekės ženklas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti