Dalis „Maxima bazės“ tapo „Barboros“ tamsiąja parduotuve

Publikuota: 2021-12-16
Įmonės nuotr.
svg svg
Įmonės nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ Vilniuje atidarė hibridinę tamsiąją parduotuvę (angl. „dark store“), kurioje prekės renkamos tik e. parduotuvės klientams. Ateityje e. prekybos maistu lyderė planuoja dalį procesų automatizuoti ir taip dar labiau didinti paslaugos prieinamumą ir greitį.

Pasak Andriaus Jurgelevičiaus, „Barboros“ vadovo, per pandemiją išvystytas e. komercijos augimo pagreitis paskatino ieškoti sprendimų, leidžiančių pasiekti didesnį prekių surinkimo efektyvumą. 

Užsakymus klientams vadinamosiose tamsiosiose parduotuvėse „Barbora“ renka Lenkijoje. Ten jų turi jau tris. Baltijos šalyse ši yra pirmoji.

„Iki šiol augimą palaikėme didindami savo pajėgumus – per pandemiją mūsų surinkėjų ir kurjerių komanda išaugo dvigubai. Tačiau kuo toliau, tuo sunkiau greitai surasti tiek darbuotojų, kiek galėtume įdarbinti,“ – apie pokytį pasakoja A. Jurgelevičius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Anot jo, tamsiosios parduotuvės modelis leis išlaikyti augimą, didinant prekių surinkimo efektyvumą.

Andrius Jurgelevičius, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Jurgelevičius, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Planuoja automatizuoti procesus

Baltijos šalyse „Barbora“ veikia prekių surinkimo parduotuvėje (angl. in-store picking) modeliu, kai užsakymai surenkami tiesiai iš „Maximos“ parduotuvių lentynų. 

Sparčiai augant e. prekybai maistu, kartu su „Maxima“, „Barbora“ išvystė modelį, leidžiantį pagerinti bendros tiekimo grandinės, parduotuvės operacijų ir e. komercijos efektyvumą, suvaldant sąnaudas ir didinant investicijų efektyvumą. 

Hibridinėje tamsiojoje parduotuvėje dalis asortimento užsakoma ir surenkama tik e. parduotuvės užsakymams, o kita dalis kaip ir anksčiau renkama parduotuvėje.

Pasak Edgaro Martinkaus, „Barboros“ operacijų vadovo, didelės dalies prekių iškėlimas į atskirą erdvę surinkimo proceso efektyvumą gali padidinti bent trečdaliu. Nors pats prekių surinkimo procesas toks pat, kaip renkant parduotuvėse, tačiau surinkėjai užsakymą gali rinkti niekieno netrukdomi, be to, prekes galima išdėstyti mažesniame plote ir patogiau.

Pirmoji „Barboros“ hibridinė tamsioji parduotuvė įrengta parduotuvėje „Maxima Bazė“. Čia yra didžiausias e. parduotuvės surinkimo centras, iš kurio užsakymai pasiekia daugiausiai klientų.

[infogram id="7f30e707-9bca-4303-982b-adea2b8352c0" prefix="O0t" format="interactive" title="UAB Barbora: dosjė 2021 10 28"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

TOP 50 NT įmonių, per pirmąjį pusmetį sumokėjusių daugiausia mokesčių Premium 1

Pirmąjį pusmetį 50 įmonių, nurodžiusių vykdančios nekilnojamojo turto (NT) operacijų veiklą, į Valstybinės...

Statyba ir NT
2022.08.07
Vakarai nerimauja dėl Turkijos suartėjimo su V. Putinu: galvoja ir apie sankcijas Premium

Po to, kai Recepas Tayyipas Erdoganas, Turkijos prezidentas, ir Vladimiras Putinas, Rusijos lyderis, susitarė...

Verslo aplinka
2022.08.07
Kaip išlaikyti balansą tarp stipraus augimo ir rizikos

Nors verslo plėtra yra kiekvieno įkūrėjo tikslas, tačiau kartais ji gali būti pražūtinga, nes nevaldomas...

Gazelė
2022.08.07
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 3

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Nereikalingi rūbai pametėjo verslo idėją

Tekstilės atliekos yra vienos taršiausių. Tačiau mada gali būti – tuo neabejoja „Copie“ prekės ženklo kūrėja,...

Gazelė
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 12

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
„Kotletukai“ šunims išgelbėjo verslą, nesvarbu, kad jie brangesni už mėsą Premium

Šalutinė veikla gali tapti ne tik pagrindinė, bet ir vienintelė, rodo UAB „Rogių šunys“ pavyzdys. Gaminti...

Gazelė
2022.08.04
Ekspertai apie „Ziticity“ veiklos stabdymą: geras IT sprendimas, bet per maža rinka Premium 7

UAB „Miesto logistika“, valdanti greitojo siuntų pristatymo platformą „Ziticity“, pranešė apie savo veiklos...

Logistika
2022.08.04
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04
Kartu su pinigų pervedimais trūkinėja vežėjų maršrutai į Rusiją Premium 11

Stabdomi pinigų pervedimai į Rusijos bankus paralyžiuos ir ES sankcijų nedraudžiamas transporto operacijas,...

Logistika
2022.08.04
Rusijoje nuspręsta atidaryti spec. parduotuves diplomatams ir jų šeimoms 6

Rusijoje bus atidarytos parduotuvės, kurios aptarnaus tik diplomatinių, konsulinių ir tarptautinių...

Prekyba
2022.08.03
Prekyba krinta, o „Toyotą“ įveikęs „Volkswagen“ skelbia apie atsigavimą Premium

Dvejus metus tik automobilių tiekimo ribojamoje naujų automobilių rinkoje – seniai girdėtos žinios apie...

Automobiliai
2022.08.03
„Euronics International“ prezidentas: negalime ignoruoti akivaizdaus fakto – kainos didėja Premium

Hansas Carpelsas, pirkimų aljanso „Euronics International“ prezidentas, viešėdamas Lietuvoje pažymėjo, kad...

Prekyba
2022.08.03
9 kartus JAV pernai augęs startuolis „Billo“ ruošia naują „TikTok“ produktą ir lėtina augimo tempą Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“ (UAB „Billo.app“), siūlanti vaizdo įrašų turinį JAV e. komercijos...

Inovacijos
2022.08.03
Kad nebūtų kaltų „reklama gera, produktas blogas“: kaip pasirinkti reklamos agentūrą e. parduotuvėms Premium

Augančios e. parduotuvės svarsto kreiptis į specialistus, skaitmeninės rinkodaros ir reklamos agentūras, tik...

Gazelė
2022.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku