Dalis „Maxima bazės“ tapo „Barboros“ tamsiąja parduotuve

Publikuota: 2021-12-16
Įmonės nuotr.
svg svg
Įmonės nuotr.

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ Vilniuje atidarė hibridinę tamsiąją parduotuvę (angl. „dark store“), kurioje prekės renkamos tik e. parduotuvės klientams. Ateityje e. prekybos maistu lyderė planuoja dalį procesų automatizuoti ir taip dar labiau didinti paslaugos prieinamumą ir greitį.

Pasak Andriaus Jurgelevičiaus, „Barboros“ vadovo, per pandemiją išvystytas e. komercijos augimo pagreitis paskatino ieškoti sprendimų, leidžiančių pasiekti didesnį prekių surinkimo efektyvumą. 

Užsakymus klientams vadinamosiose tamsiosiose parduotuvėse „Barbora“ renka Lenkijoje. Ten jų turi jau tris. Baltijos šalyse ši yra pirmoji.

„Iki šiol augimą palaikėme didindami savo pajėgumus – per pandemiją mūsų surinkėjų ir kurjerių komanda išaugo dvigubai. Tačiau kuo toliau, tuo sunkiau greitai surasti tiek darbuotojų, kiek galėtume įdarbinti,“ – apie pokytį pasakoja A. Jurgelevičius.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Anot jo, tamsiosios parduotuvės modelis leis išlaikyti augimą, didinant prekių surinkimo efektyvumą.

Andrius Jurgelevičius, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Jurgelevičius, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Planuoja automatizuoti procesus

Baltijos šalyse „Barbora“ veikia prekių surinkimo parduotuvėje (angl. in-store picking) modeliu, kai užsakymai surenkami tiesiai iš „Maximos“ parduotuvių lentynų. 

Sparčiai augant e. prekybai maistu, kartu su „Maxima“, „Barbora“ išvystė modelį, leidžiantį pagerinti bendros tiekimo grandinės, parduotuvės operacijų ir e. komercijos efektyvumą, suvaldant sąnaudas ir didinant investicijų efektyvumą. 

Hibridinėje tamsiojoje parduotuvėje dalis asortimento užsakoma ir surenkama tik e. parduotuvės užsakymams, o kita dalis kaip ir anksčiau renkama parduotuvėje.

Pasak Edgaro Martinkaus, „Barboros“ operacijų vadovo, didelės dalies prekių iškėlimas į atskirą erdvę surinkimo proceso efektyvumą gali padidinti bent trečdaliu. Nors pats prekių surinkimo procesas toks pat, kaip renkant parduotuvėse, tačiau surinkėjai užsakymą gali rinkti niekieno netrukdomi, be to, prekes galima išdėstyti mažesniame plote ir patogiau.

Pirmoji „Barboros“ hibridinė tamsioji parduotuvė įrengta parduotuvėje „Maxima Bazė“. Čia yra didžiausias e. parduotuvės surinkimo centras, iš kurio užsakymai pasiekia daugiausiai klientų.

[infogram id="7f30e707-9bca-4303-982b-adea2b8352c0" prefix="O0t" format="interactive" title="UAB Barbora: dosjė 2021 10 28"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
IKEA parduotuvę valdančios „Felit“ grynasis pelnas ūgtelėjo 16,8% Premium

Skandinavijos prekės ženklo IKEA, siūlančio surenkamus baldus ir namų apyvokos daiktus, atstovės Lietuvoje...

Prekyba
2022.01.17
Kinijos ekonomikos augimas 2021 – lėtesnis nei tikėtasi 17

Kinijos ekonomika praėjusiais metais augo 8,1%, palyginti su 2020 rodikliu, kas 0,3% procentiniais punktais...

Finansai
2022.01.17
„Maxima grupė“ vienodina parduotuvių formatus Premium 24

„Maxima grupė“ įgyvendina parduotuvių formatų vienodinimo projektą, kurio esmė – kuo daugiau tarpusavyje...

Prekyba
2022.01.17
„Colliers“: Vilniaus biurų rinkoje antras kvėpavimas, laisvų sandėlių nėra Premium

2021 m. pabaiga Lietuvoje pasižymėjo dideliu investuotojų apetitu biurų, pramonės ir logistikos segmentams,...

Statyba ir NT
2022.01.16
Naujokė „Boozt“ stiprių konkurentų nesibaimina

Augant e. prekybai, Lietuvoje vis stiprėja ir konkurencija mados sekmente. Savo kąsnį viliasi atsiriekti ir...

Prekyba
2022.01.16
Susiviliojote prekiauti „Filmai.in“ taškais? Nenustebkite, kad sąskaita bus užšaldyta

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) perspėja, kad asmenims, užsiimantiems neteisėta autorių teises...

Rinkodara
2022.01.16
Ukrainos maisto rinka vilioja, bet keliai skirtingi Premium 1

Per pastaruosius dešimt metų lietuviško maisto ir žemės ūkio produktų eksportas į Ukrainą išaugo 5 kartus ir...

Prekyba
2022.01.16
Vadovų komunikacijos centre – darbuotojai

Žvelgiant į bendrą CEO komunikaciją, matyti, kad komunikacijos centre 2021-aisiais buvo žodis „darbuotojas“.

Rinkodara
2022.01.16
Sostinės Visoriuose planuojama „Lidl“ parduotuvė 4

Vandentvarkos statinių, technologinių įrenginių projektavimu ir gamyba bei atsinaujinančia energetika...

Statyba ir NT
2022.01.15
Verslo įkurtuvės: kas geriau – klientų minia ar ramybė Premium

Kokią taktiką pasirinkti atidarant naują maitinimo įstaigą – stipriai reklamuotis ar tik tyliai atverti...

Gazelė
2022.01.15
„Revolut“ naudotojų išlaidos kosmetikai per metus išaugo 14% 3

Daugiau nei 300.000 klientų Lietuvoje turinčios finansinių technologijų įmonės „Revolut“ duomenimis,...

Prekyba
2022.01.15
Automobilių salonai Latvijoje tuštėja akyse 4

Latvijos automobilių rinkoje susiklostė įtempta situacija – salonai tuštėja, pristatymai vėluoja. Dėl tokios...

Prekyba
2022.01.15
Verslo nuomonės lyderiai: prekybininkams į nugarą alsuoja NT Premium

Dažniausiai cituojami „Maximos“ ir „Tele2“ vadovai per metus neužleido pozicijų, didžiausią šuolį...

Rinkodara
2022.01.14
Eksportuotų prekių kaina didėjo 8,5%, importuotų – 21%

Lietuvos eksportuotų prekių kainos lapkritį, palyginti su 2020-ųjų lapkričio mėnesiu, padidėjo 8,5%, o...

Prekyba
2022.01.14
16 mln. finansinė parama intelektinės nuosavybės apsaugai

Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnyba tęsia projektą „Mažų ir vidutinių įmonių fondas“, kurio metu...

Rinkodara
2022.01.14
Klaipėdos uoste laivybą trikdo audra

Klaipėdos uoste penktadienį dėl audros ribojama laivyba.

Logistika
2022.01.14
Kinijos gruodžio mėn. eksportas nežymiai viršijo lūkesčius 1

Gruodžio mėnesį, lyginant su 2020 metų gruodžiu, Kinijos eksporto apimtys didėjo 20,9% ir nežymiai pralenkė...

Prekyba
2022.01.14
Vietoje skandalingo plakato Šiauliuose – skiepijimo skatinimo kampanija už 30.000 Eur 14

Užvakar bendrovės „Owexx“ reklaminiame stende Šiauliuose patalpintas asociacijos „Petys už laisvę“ plakatas...

Rinkodara
2022.01.13
Grožio prekių rinka: TOP 5-uke vienas lietuviškas prekės ženklas Premium

Tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ duomenimis, Lietuvoje populiariausi grožio ir kūno priežiūros...

Prekyba
2022.01.13
M. Marcinkevičius taikosi su N. Numa ir pasitraukia iš „Vilniaus prekybos“ 18

Viena didžiausių šalies verslo grupių „Vilniaus prekyba“ trečiadienį pranešė pasirašiusi taikos sutartį su...

Prekyba
2022.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku