Į fizines parduotuves per Juodąjį penktadienį amerikiečiai dar negrįžo

Publikuota: 2021-11-28
Johnathano Cherry („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Johnathano Cherry („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Per Juodąjį penktadienį amerikiečių srautas fizinėse parduotuvėse vis dar buvo 28,3% mažesnis nei ikipandeminiais 2019 m. O pernai pasiekto rekordo internetinei prekybai pagerinti nepavyko.

Preliminariais prekybos konsultacijų kompanijos „Sensormatic Solutions“ duomenimis, pirkėjų srautas fizinėse parduotuvėse šiemet, palyginti su 2020 m., išaugo 47,5%. O Juodojo penktadienio piko valandos išliko tokios pat, kaip ir ankstesniais metais – 13-15 val., skelbia CNBC.

Nepaisant to, kad pirkėjų srautas šią dieną vis dar buvo gerokai mažesnis nei iki pandemijos, Juodasis penktadienis parduotuvėms vis dar buvo aktyviausia diena metuose.

„Adobe Analytics“ skaičiuoja, kad prekybininkai internete šio Juodojo penktadienio metu JAV suprekiavo už 8,9 mlrd. USD (7,86 mlrd. Eur). Tai kiek mažiau nei rekordiniais 2020 m. (9 mlrd. USD). Tai pirmas kartas, kai nebuvo fiksuotas metinis augimas. „Adobe“ renka duomenis iš daugiau nei 1 trln. vizitų JAV e. komercijos svetainėse.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Brianas Fieldas, vyresnysis  „Sensormatic Solutions“ pasaulinės mažmeninės prekybos konsultacijų direktorius, mano, jog šiemet amerikiečiai pradėjo apsipirkinėti kur kas anksčiau. Tiek dėl COVID-19, tiek dėl jo sukeltos tiekimo grandinių krizės.

Ženklų „Išparduota“ ties prekėmis e. parduotuvėse šiemet per Juodąjį penktadienį buvo 124% daugiau, palyginti su 2019 m., skaičiuoja „Adobe“. Dažniausia tai fiksuota ties tokiomis kategorijomis kaip buities, elektronikos, sodo priežiūros įranga.

Nacionalinės prekybos federacijos apklausų duomenimis, dalis JAV gyventojų šventėms galėjo pradėti ruoštis dar spalį. O ir prekybininkai daug anksčiau pradėjo siūlyti įvairių akcijų. Federacijos rengtos apklausos duomenimis, 61% gyventojų visas dovanas įsigijo dar iki Padėko dienos (lapkričio 25-osios).

Ir nors Juodasis penktadienis rekordų neatnešė, Nacionalinė prekybos federacija prognozuoja, kad bendrai šventinis sezonas verslui bus itin geras. Manoma, kad lapkritį ir gruodį, palyginti su praėjusiais metais, JAV prekybininkų pardavimai augs 8,5-10,5%, iki 859 mlrd. USD (759 mlrd. Eur). Tai būtų sparčiausias augimas istorijoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Kai kurios įmonės dėl rekordinių elektros kainų vakare pristabdys gamybą, „Maxima“ ir „Norfa“ mažins vėdinimą ir apšvietimą 4

Trečiadienio vakarą „NordPool“ elektros biržos Lietuvos zonoje didmeninei kainai pasieksiant 4.000 Eur už...

Pramonė
17:45
C. Eastwoodo advokatai dėl žalos atlyginimo kreipėsi į „Mediatono“ likvidatorių Premium

Klaipėdos apygardos teisme tęsiasi aktoriaus Clinto Eastwoodo atstovų ir UAB „Mediatono“ likvidatorių...

Rinkodara
11:52
IKEA likviduoja antrinę įmonę Rusijoje

Švedijos baldų milžinė IKEA nusprendė likviduoti savo antrinę įmonę Rusijoje „Ikea Dom“, kuriai priklauso...

Prekyba
10:33
Siekdama valdžios dėmesio „Norfa“ valandai išjungs šviesas 29

Trečiadienį 18.00 val. visose šalies „Norfose“ valandai bus stipriai sumažintas apšvietimas, prekybos salėse...

Prekyba
09:28
Į eterį grįžta žurnalistas Edmundas Jakilaitis 18

Didžiausia TV3 sezono naujiena – laida „Dėmesio centre su Edmundu Jakilaičiu“, į žurnalistiką po dviejų metų...

Rinkodara
2022.08.16
Eksportuotų prekių kainos birželį augo 16,8%, importuotų beveik trečdaliu

Eksportuotų prekių kainos birželį, palyginti su tuo pačiu metu pernai, padidėjo 16,8%, importuotų prekių –...

Verslo aplinka
2022.08.16
„Baltika“ rado investuotoją prekės ženklui „Ivo Nikkolo“ 2

Drabužių prekybos bendrovė „Baltika Lietuva“, kurios pardavimo pajamos 2021 m. sudarė 2,303 mln. Eur ir,...

Prekyba
2022.08.16
Kaip sugalvoti idėją verslui: dažniausiai ji tūno pašonėje Premium

Verslas mėgsta tikslius apskaičiavimus, tačiau pradedantieji, nors ir dėliojasi būsimos veiklos planą, nėra...

Gazelė
2022.08.15
Pakeisti nepopuliarią technologiją: interneto slapukų galas Premium 1

Slapukai (angl. cookies) yra nedidelis teksto blokas, kurią svetainė siunčia į lankytojo naršyklę ir išsaugo...

Inovacijos
2022.08.15
Kinijoje – pirmieji krizės ženklai: smuko naudotų prabangių prekių kainos 1

Pastaraisiais mėnesiais Kinijoje sparčiai krito naudotų prabangos prekių kainos, nes net ir turtingieji...

Verslo aplinka
2022.08.14
Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
Papildomai automobilių įrangai – prenumerata vietoj pardavimo Premium 15

Vartotojai visame pasaulyje jau priprato prie prenumeruojamos „Spotify“ muzikos, „Youtube“ turinio ar...

Automobiliai
2022.08.13
Kinijos kariniai žaidimai parodė jos pažeidžiamumą Premium

Kinijos laivyno manevrai Taivano sąsiauryje vertinami kaip nepageidautini ne tik savo nepriklausomybę...

Logistika
2022.08.12
LB: didėjęs importas, smukęs eksportas ir išmokėti dividendai blogino balansą 1

Sumažėjęs Lietuvos eksportas ir didėjęs importas birželį kiek pablogino užsienio prekybos balansą – Lietuvos...

Finansai
2022.08.12
„McDonald's“ vėl atidaro savo restoranus dalyje Ukrainos

Dėl Rusijos sukelto karo Ukrainoje prieš pusmetį uždariusi savo restoranus, „McDonald's“ sugrįžta ir atidaro...

Verslo aplinka
2022.08.12
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
Lėtėjanti ekonomika gali pratuštinti sandėlių lentynas Premium 6

Amerikoje besikemšant sandėliams, Lietuvoje ir visoje Europoje nuotaikos kiek kitokios. Pastebima, kad...

Logistika
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku