Į fizines parduotuves per Juodąjį penktadienį amerikiečiai dar negrįžo

Publikuota: 2021-11-28
Johnathano Cherry („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Johnathano Cherry („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Per Juodąjį penktadienį amerikiečių srautas fizinėse parduotuvėse vis dar buvo 28,3% mažesnis nei ikipandeminiais 2019 m. O pernai pasiekto rekordo internetinei prekybai pagerinti nepavyko.

Preliminariais prekybos konsultacijų kompanijos „Sensormatic Solutions“ duomenimis, pirkėjų srautas fizinėse parduotuvėse šiemet, palyginti su 2020 m., išaugo 47,5%. O Juodojo penktadienio piko valandos išliko tokios pat, kaip ir ankstesniais metais – 13-15 val., skelbia CNBC.

Nepaisant to, kad pirkėjų srautas šią dieną vis dar buvo gerokai mažesnis nei iki pandemijos, Juodasis penktadienis parduotuvėms vis dar buvo aktyviausia diena metuose.

„Adobe Analytics“ skaičiuoja, kad prekybininkai internete šio Juodojo penktadienio metu JAV suprekiavo už 8,9 mlrd. USD (7,86 mlrd. Eur). Tai kiek mažiau nei rekordiniais 2020 m. (9 mlrd. USD). Tai pirmas kartas, kai nebuvo fiksuotas metinis augimas. „Adobe“ renka duomenis iš daugiau nei 1 trln. vizitų JAV e. komercijos svetainėse.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Brianas Fieldas, vyresnysis  „Sensormatic Solutions“ pasaulinės mažmeninės prekybos konsultacijų direktorius, mano, jog šiemet amerikiečiai pradėjo apsipirkinėti kur kas anksčiau. Tiek dėl COVID-19, tiek dėl jo sukeltos tiekimo grandinių krizės.

Ženklų „Išparduota“ ties prekėmis e. parduotuvėse šiemet per Juodąjį penktadienį buvo 124% daugiau, palyginti su 2019 m., skaičiuoja „Adobe“. Dažniausia tai fiksuota ties tokiomis kategorijomis kaip buities, elektronikos, sodo priežiūros įranga.

Nacionalinės prekybos federacijos apklausų duomenimis, dalis JAV gyventojų šventėms galėjo pradėti ruoštis dar spalį. O ir prekybininkai daug anksčiau pradėjo siūlyti įvairių akcijų. Federacijos rengtos apklausos duomenimis, 61% gyventojų visas dovanas įsigijo dar iki Padėko dienos (lapkričio 25-osios).

Ir nors Juodasis penktadienis rekordų neatnešė, Nacionalinė prekybos federacija prognozuoja, kad bendrai šventinis sezonas verslui bus itin geras. Manoma, kad lapkritį ir gruodį, palyginti su praėjusiais metais, JAV prekybininkų pardavimai augs 8,5-10,5%, iki 859 mlrd. USD (759 mlrd. Eur). Tai būtų sparčiausias augimas istorijoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Vasarį Kinijos krovinių judėjimas žada sunkiai nuspėjamą bangavimą Premium

Laikotarpis iki kinų Naujųjų metų turėtų būti kritinis, vėliau laukiama atoslūgio, po kurio reikės stebėti...

Logistika
05:45
Kryptys restoranams: ką daryti, kad klientai eitų pas jus 4

Skonių kelionės – mano aistra ir profesinis interesas. Daug metų konsultuoju restoranus Lietuvoje: dalinuosi,...

Laisvalaikis
2022.01.23
„Chanel“ buteliukas – ne prekės ženklas Lietuvoje Premium

Lietuvos Aukščiausiasis teismas (LAT) paliko nepakeistą ankstesnės instancijos teismo sprendimą neregistruoti...

Rinkodara
2022.01.23
Pasaulio įmonės neria į NFT vandenis Premium 4

Socialinį tinklą „Facebook“ valdanti „Meta“ galvoja apie planus leisti vartotojams kurti ir parduoti NFT...

Inovacijos
2022.01.23
Elektroninė prekyba: į ką atsižvelgti verslui šiemet

Pastaraisiais metais, pasaulį sukausčius pandemijai, elektroninė prekyba tapo neatsiejama tarptautinio ir...

Prekyba
2022.01.23
Kai rinkodaros skyrius nereikalingas: klientų randama kitaip Premium 1

Jei prekę ar paslaugą rekomenduoja pažįstamas žmogus – ypač verslo partneris, – naują klientą sudominti...

Gazelė
2022.01.23
Padidinti pardavimą: dvi strategijos ir pirkėjų paieška

Pardavimo įgūdžių turi visi, o svarbiausia – gebėjimas užmegzti ryšį. Nustatant pardavimo kelią, galima...

Gazelė
2022.01.23
Europos Parlamentas balsavo už griežtesnį skaitmeninių platformų reguliavimą

Europarlamentarai pritarė priemonėms, kuriomis būtų kovojama su neteisėtu turiniu internete, užtikrinama...

Prekyba
2022.01.22
Labiausiai per metus augusios e. parduotuvės Lietuvoje

Sparčiausiai per praėjusius metus Lietuvoje augo rūbų ir avalynės e. pardavėjai – tarptautiniai žaidėjai.

Prekyba
2022.01.21
Lenkijoje panaikinus PVM maisto produktams tinklai karpo kainas 6

Lenkijoje nuo vasario šešiems mėnesiams atšaukus pridėtinės vertės mokestį (PVM) maisto produktams,...

Prekyba
2022.01.21
„Armitana“ iš e. prekybos jau gauna daugiau pajamų nei tradicinėse parduotuvėse Premium 2

Avalynės ir aksesuarų parduotuves „Salamander“, „Step Top“, „Žygio batai“, Batų centrą, „Geox“, „Hogl“,...

Prekyba
2022.01.21
Metai po „Brexit“: žala ekonomikai didelė, bet tikrąjį jos dydį maskuoja pandemija Premium

Išaugusios sąnaudos, sumažėjęs konkurencingumas, kritę pardavimai – tokius sunkumus ir praradimus, pasibaigus...

Verslo aplinka
2022.01.20
Estijos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Mediabrands digital“ žengia į Lietuvą

Lietuvoje veiklą pradeda didžiausios Estijoje skaitmeninės rinkodaros agentūros „Mediabrands digital“...

Rinkodara
2022.01.20
„Čili Holdings“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Restoranų tinklą „Čili Pizza“ valdanti bendrovė „Čili Holdings“ komunikacijos partnere pasirinko agentūrą...

Rinkodara
2022.01.20
C. Eastwoodo 6,1 mln. USD ieškinys Lietuvos bendrovei: naujas teismo sprendimas Premium 7

Lietuvos apeliacinis teismas atsisakė priimti JAV aktoriaus Clinto Eastwoodo ir jo įvaizdžio naudojimo teises...

Rinkodara
2022.01.20
Ar prisimenate: ikoniški XX a. gaminiai gyvi ir šiandien Premium 3

Lietuvos verslas savo istoriją skaičiuoja tik kelis dešimtmečius, tačiau kai kurie prekės ženklai sukurti...

Gazelė
2022.01.20
G. Landsbergis: Lietuva pirmiausia informuos Kiniją apie teisines pasekmes 48

Ginčo su Pekinu deeskalavimo planuojama siekti pirmiausia informuojant apie teisines Kinijos veiksmų prieš...

Verslo aplinka
2022.01.20
Oro logistikos industrija ir šiemet liks laimėtoja Premium

Tarsi auksinę žąsį pagavę krovininio oro transporto valdytojai skaičiuoja praėjusių metų sėkmės vaisius ir...

Logistika
2022.01.20
Karantinas? Pamirškime šį žodį 16

Ištuštėjusių miesto gatvių, liūdnai suremtų lauko kavinių stalelių be klientų greičiausiai artimiausiu metu...

Nuomonės
2022.01.20
Svarbu greitis: maistą ir kitas prekes į namus vežančios bendrovės kaitina rinką Premium

Užsisakyti maisto produktų ir patiekalų per greitai juos pristatančias platformas „Wolt“, „Bolt“, „Last Mile“...

Prekyba
2022.01.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku