„Alibaba“ ruošiasi vienišių puotai, dvigubins subsidijas tarptautinei logistikai

Elektroninė prekyba Europoje išgyvena sparčios plėtros laikus koronaviruso pandemijai neatsiraukiant ir toliau verčiant žmones daugiau laiko praleisti namuose. Į didėjantį rinkos pyragą taikosi įvairūs žaidėjai, ir jei Vakarų Europoje dominuojančias pozicijas išlaikė Amazon, Alibaba toliau varžosi dėl lyderės pozicijos Europos Sąjungos rytuose.
Bendrovė taip pat pranešė apie planus padvigubinti subsidijas, kurias skirs logistinėms išlaidoms padengti užsakymams į užsienio valstybes per artėjantį viengungių dienos išpardavimą.
Euromonitor International duomenimis, Alibaba pateko tarp trijų svarbiausių e-komercijos platformų rytų ir centrinėje Europoje, kai Amazon į dešimtuką čia neprasibrovė. Visai kitokia situacija vakarų Europoje, kur Amazon džiaugiasi užtikrinta lyderio pozicija, nors jos rinkos dalis liko nepakitusi, palyginti su praėjusiais metais ir buvo 19,3%. Alibaba rinkos dalis čia ūgtelėjo nuo 2% pernai iki 2,9% šiemet, rašo CNBC.
2019 metais Alibaba vidurio ir centrinės Europos elektroninėje prekyboje džiaugėsi pirmaujančia pozicija, tačiau pernai į priekį užleido lenkų Allegro ir rusų kapitalo Wildberries platformas ir liko trečia.
Per COVID-19 pandemiją smarkiai suvešėjęs Europos elektroninės prekybos sektorius tapo itin patrauklus žaidėjams iš viso pasaulio, o prekeiviai tikisi, kad artėjantis švenčių sezonas dar labiau padidins internetinės prekybos dalį, nors tiekimo grandinių problemos nenustoja kamuoti tiekėjų visame pasaulyje.
Ypatingo augimo tikimasi sulaukti greito pristatymo prekių sektoriuje, kuris apima maisto produktus, gėrimus, asmeninės higienos ir namų ruošos prekes, rašoma NielsenIQ ataskaitoje.
Alibaba Kinijos rinkoje sėkmingai prigijusį elektroninio išpardavimo festivalį lapkričio 11 dieną, dėl keturių vienetų savo datoje pramintą viengungių diena, bando perkelti ir į Europą. Juodąjį penktadienį JAV, arba Amazon Prime Day primenanti išpardavimų šventė pernai Kinijoje gerino pardavimų rekordus, o pati Alibaba padvigubino savo pardavimų vertę šios akcijos metu, palyginti su 2019 metais nuo 268,4 mlrd. CNY iki 498,2 mlrd. CNY.
Naudodamasi savo e-parduotuve Aliexpress, sujungiančia užsienio pirkėjus su gamintojais Kinijoje, bendrovė pastaraisiais metais stengėsi šią akciją perkelti ir į užjūrio kraštus, o šiuo tikslu daugiausiai koncentravosi į Rusijos, Brazilijos ir Ispanijos rinkas.
Bendrovė taip pat pranešė, kad šiemet ketina dvigubai didinti subsidijas logistikai prekių užsakymams į užsienio rinkas. Alibaba teigė dėl brangstančių transportavimo kaštų nedidinusi mokesčių pirkėjams. Kadangi dauguma parduotų prekių yra nedidelių gabaritų, pristatymui bendrovė dažnai pasitelkia krovininius lėktuvus, o ne jūrinius konteinerius, kurių pastaruoju metu itin trūksta.
Subsidijas transportavimo išlaidoms į užsienio rinkas 2019-2020 metų laikotarpiu viengungių dienos proga bendrovė didino penkis kartus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti