„Alibaba“ ruošiasi vienišių puotai, dvigubins subsidijas tarptautinei logistikai

Publikuota: 2021-11-02
„Alibaba“ stendas prekybos centre Pekine. Ng Han Guano (AP/„Scanpix“) nuotr.
svg svg
„Alibaba“ stendas prekybos centre Pekine. Ng Han Guano (AP/„Scanpix“) nuotr.

Elektroninė prekyba Europoje išgyvena sparčios plėtros laikus koronaviruso pandemijai neatsiraukiant ir toliau verčiant žmones daugiau laiko praleisti namuose. Į didėjantį rinkos pyragą taikosi įvairūs žaidėjai, ir jei Vakarų Europoje dominuojančias pozicijas išlaikė „Amazon“, „Alibaba“ toliau varžosi dėl lyderės pozicijos Europos Sąjungos rytuose.

Bendrovė taip pat pranešė apie planus padvigubinti subsidijas, kurias skirs logistinėms išlaidoms padengti užsakymams į užsienio valstybes per artėjantį viengungių dienos išpardavimą.

„Euromonitor International“ duomenimis, „Alibaba“ pateko tarp trijų svarbiausių e-komercijos platformų rytų ir centrinėje Europoje, kai „Amazon“ į dešimtuką čia neprasibrovė. Visai kitokia situacija vakarų Europoje, kur „Amazon“ džiaugiasi užtikrinta lyderio pozicija, nors jos rinkos dalis liko nepakitusi, palyginti su praėjusiais metais ir buvo 19,3%. „Alibaba“ rinkos dalis čia ūgtelėjo nuo 2% pernai iki 2,9% šiemet, rašo CNBC.

2019 metais „Alibaba“ vidurio ir centrinės Europos elektroninėje prekyboje džiaugėsi pirmaujančia pozicija, tačiau pernai į priekį užleido lenkų „Allegro“ ir rusų kapitalo „Wildberries“ platformas ir liko trečia.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Per COVID-19 pandemiją smarkiai suvešėjęs Europos elektroninės prekybos sektorius tapo itin patrauklus žaidėjams iš viso pasaulio, o prekeiviai tikisi, kad artėjantis švenčių sezonas dar labiau padidins internetinės prekybos dalį, nors tiekimo grandinių problemos nenustoja kamuoti tiekėjų visame pasaulyje.

Ypatingo augimo tikimasi sulaukti greito pristatymo prekių sektoriuje, kuris apima maisto produktus, gėrimus, asmeninės higienos ir namų ruošos prekes, rašoma „NielsenIQ“ ataskaitoje.

„Alibaba“ Kinijos rinkoje sėkmingai prigijusį elektroninio išpardavimo festivalį lapkričio 11 dieną, dėl keturių vienetų savo datoje pramintą viengungių diena, bando perkelti ir į Europą. „Juodąjį penktadienį“ JAV, arba „Amazon“ „Prime Day“ primenanti išpardavimų šventė pernai Kinijoje gerino pardavimų rekordus, o pati „Alibaba“ padvigubino savo pardavimų vertę šios akcijos metu, palyginti su 2019 metais – nuo 268,4 mlrd. CNY iki 498,2 mlrd. CNY.

Naudodamasi savo e-parduotuve „Aliexpress“, sujungiančia užsienio pirkėjus su gamintojais Kinijoje, bendrovė pastaraisiais metais stengėsi šią akciją perkelti ir į užjūrio kraštus, o šiuo tikslu daugiausiai koncentravosi į Rusijos, Brazilijos ir Ispanijos rinkas.

Bendrovė taip pat pranešė, kad šiemet ketina dvigubai didinti subsidijas logistikai prekių užsakymams į užsienio rinkas. „Alibaba“ teigė dėl brangstančių transportavimo kaštų nedidinusi mokesčių pirkėjams. Kadangi dauguma parduotų prekių yra nedidelių gabaritų, pristatymui bendrovė dažnai pasitelkia krovininius lėktuvus, o ne jūrinius konteinerius, kurių pastaruoju metu itin trūksta.

Subsidijas transportavimo išlaidoms į užsienio rinkas 2019-2020 metų laikotarpiu viengungių dienos proga bendrovė didino penkis kartus.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Rašyti komentarą 0
Bandomasis laikotarpis – klausimai, į kuriuos vadovas turėtų galėti atsakyti po 3 mėnesių Premium

Trys mėnesiai bandomojo laikotarpio – puikus metas geriau pažinti nauja darbuotoją, jei šis laikas...

Vadyba
2022.06.25
Prekybos tendencijos 2022 m. antrajam pusmečiui Premium

Pastarieji keleri metai pažėrė nemenkų iššūkių tiek klientams, tiek ir prekybininkams, o jų nemažėja ir šiais...

Prekyba
2022.06.25
Verslas Palangoje: kokių taisyklių išmoko naujokai Premium 1

Nuo Joninių Palangoje verslui prasideda darbymetis, o poilsiautojams – atostogų sezonas pajūryje. Tokią vieną...

Gazelė
2022.06.24
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Lietuvos kurortuose Joninių savaitgalį užimta 85% apgyvendinimo vietų

Ilgąjį Joninių savaitgalį Lietuvos kurortuose – poilsiautojų gausa. Kai kur apsistoti vietų nelikę, o...

Laisvalaikis
2022.06.24
„Nike“ galutinai palieka Rusijos rinką 2

JAV sportinės avalynės ir aprangos gamintoja „Nike“ ketvirtadienį pranešė, kad galutinai palieka Rusijos...

Prekyba
2022.06.23
Finansiniai rezultatai gerėja, bet pandemijos nukamuotiems viešbučiams – dar vienas išbandymų metas Premium

2021 m. daugelis didžiųjų šalies viešbučių fiksavo geresnius finansinius rezultatus, tačiau jų valdytojai...

Statyba ir NT
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Nuo slidinėjimo trasos iki geležinkelio bėgių – ką dažniausiai parduoda e. varžytynių ir aukcionų portale? Verslo tribūna

Per 200 valstybės ar savivaldybių valdomų įstaigų bei privataus verslo atstovų „iškeitė“ sudėtingus ir...

Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
Vyriausybė pritarė turistų apsaugos stiprinimui: draudimo reikėtų visiems kelionių organizatoriams

Vyriausybė trečiadienį pritarė turistų apsaugos stiprinimui – Ekonomikos inovacijų ministerijos siūlymu...

Gazelė
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
VMG derasi dėl verslo Baltarusijoje pardavimo, SBA tariasi su ERPB Premium

Vienos didžiausių lietuviškų investicijų traukiasi iš Baltarusijos. Į verslą šioje šalyje medienos ir baldų...

Pramonė
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Lidl“ rinkos dalis auga, visų kitų – traukiasi Premium 18

Nors Vokietijos kapitalo žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ finansiniai metai neatitinka kalendorinių, kuriais...

Prekyba
2022.06.22
ES sankcijos palaipsniui apims vis daugiau į Kaliningradą vežamų prekių

Nuo birželio 17 d. pradėtas taikyti draudžiamų vežti per Europos Sąjungą (ES) prekių sąrašas, remiantis...

Logistika
2022.06.21
Estijos medienos pramonė stabdo investicijas, Latvijoje – ažiotažas dėl granulių Premium

Nestabili verslo aplinka daro įtaką medienos pramonės įmonių darbui ir keičia vartotojų įpročius. Nors gegužę...

Pramonė
2022.06.21
Architektai antrojo sostinės „Akropolio“ projekte pasigedo infrastruktūros 4

Prekybos centrus valdanti bendrovė „Akropolis Group“ Vilniaus regioninei architektūros tarybai (RAT) pristatė...

Statyba ir NT
2022.06.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku