Kas antras verslui skirtas nešiojamas kompiuteris Baltijos šalyse - Lenovo!

Reklama publikuota: 2021-10-14
Lenovo atstovybės Baltijos šalyse vadovas Audrius Klimaitis.
svg svg
Lenovo atstovybės Baltijos šalyse vadovas Audrius Klimaitis.

Technologijų rinką analizuojančios ir sistemingai išvadas skelbiančios Tarptautinės duomenų korporacijos IDC ataskaita skelbia: šių metų antrąjį ketvirtį Baltijos šalyse kas antras, verslui skirtas nešiojamas kompiuteris buvo Lenovo.

Populiariausi prekės ženklai Lenovo, HP, Dell verslo segmentui skirtų įrenginių rinką Baltijos šalyse,  II ketvirtį dalinosi atitinkamai 49%, 25,4%,, 21,1% vertinant ne apyvartą eurais, o įrenginių kiekį. Apple produktai verslui sudaro 1,7% rinkos dalies. Didžiąją rinkos dalį populiariausias kompiuterių gamintojas pasaulyje išlaiko jau kurį laiką, nors kainos prasme, toli gražu, nėra pigiausias pasirinkimas.

Lenovo pardavimų augimui didžiausią įtaką turėjo pastebimai augantis vartotojų pasitikėjimas ThinkPad produktais būtent Premium segmente, kur įrenginių kainos prasideda nuo 800 EUR. Context teikiamose oficialiose ataskaitose matosi, kad Lenovo produktai dominuoja užimdami praktiškai pusę verslui skirtų produktų rinkos dalies.

“ThinkPad X1 serijos modeliai užkariavo vartotojų širdis dėl galios, patvarumo, taip pat kitų verslui būtinų techninių parametrų, supakuotų lengvame, stilingame korpuse, ar tai būtų X1 Carbon naujausia generacija, ar ypatingai lengvas, bet galingas X1 Nano, ar formą keičiantis titano korpuso X1 Titanium Yoga, kuris dominuoja tarp reprezentacinį darbą dirbančių vidutinės grandies vadovų“, sako Audrius Klimaitis, Lenovo atstovybės Baltijos šalyse vadovas.

Pasak jo, svarbų vaidmenį renkantis verslo klasės įrenginį kasdieniam darbui lemia ir pridėtinę vertę suteikiančių paslaugų spektras. Lenovo verslo klientams Baltijos šalyse teikia įrenginių draudimo nuo netikėtų atvejų, taip pat Lenovo Premier Support paslaugas, kurios nebūtinai aktualios paprastiems vartotojams, tačiau versle, kur neveikiantis įrenginys gali reikšti tiesioginius nuostolius ir darbuotojo demotyvaciją, gyvybiškai būtinos. Lenovo rinkai pasiūlė ir CO2 emisijos kompensavimo sprendimus, ką ypač palankiai priėmė stambūs verslai. Per pirmuosius metus Lenovo Baltijos šalyse jau kompensavo 13 712 000 kg. CO2. Visa tai atspindi organizacijų tvarumo ataskaitos. 

Kitas faktorius, galėjęs lemti tokį Lenovo dominavimą, gali būti produktai, orientuoti į vidutinės klasės įrenginių segmentą. Čia labai ryškiai šviečia prieš keletą metų rinkai pristatyta Lenovo ThinkBook serija, skirta smulkiam ir vidutiniam verslui, startuoliams, ar karjerą bendrovėse pradedantiems jauniems profesionalams.

Šiuo metu rinkoje galima rasti net 6 ThinkBook modelius, kurie tarpusavyje konkuruoja galios, dizaino, patvarumo, vaizdo grafikos ir procesoriaus parametrais. Dėl patrauklaus kainų ir techninių savybių suderinamumo kiekvienas jų turi savo pirkėją.

Stebima dar viena įdomi tendencija  — auga padidintos galios kompiuterių, vadinamųjų darbo stočių pardavimai. Lenovo atstovybė Baltijos šalyse fiksuoja net tris kartus didesnes mobilių darbo stočių (angl. Workstation) pardavimo apimtis lyginant šių ir praėjusių metų pirmąjį pusmetį.

Tokią pozityvią dinamiką greičiausiai nulėmė stipriai išplėstas profesionalių ThinkPad P serijos darbo stočių asortimentas, kuris iš esmės atliepia vadinamojo „power user“ (ypatingo našumo reikalaujančio vartotojo) poreikius.

Baltijos šalyse pagal Lenovo pardavimus verslui Lietuva yra absoliuti lyderė.

Daugiau informacijos – www.smartertechnology.lt.  

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Pandemiją ryžtingai atlaikę didmenininkai rengiasi naujam šuoliui Premium

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia didmeninės...

Prekyba
2021.10.14
Išrinkta didmeninės prekybos sektoriaus lyderė 1

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia didmeninės...

Prekyba
2021.10.14
Kas antras verslui skirtas nešiojamas kompiuteris Baltijos šalyse - Lenovo! Verslo tribūna 6

Technologijų rinką analizuojančios ir sistemingai išvadas skelbiančios Tarptautinės duomenų korporacijos

Prekyba
2021.10.14
E. komercijos startuolio „LastMile“ vadovas: pirkėjai vertina lankstumą ir greitį Verslo tribūna 1

Savaitei į priekį suplanuotas pirkinių krepšelis, jam susikrauti skiriama valanda naršymo internete ir...

„It‘s simple“
2021.10.14
„Tesco“ apskaitos skandalas: taikos sutartis atsiėjo 193 mln. GBP Premium

Didžiosios Britanijos prekybos milžinė „Tesco“ šių metų kovą–rugpjūtį, atskaičius mokesčius, gavo 781...

Prekyba
2021.10.13
Kaliningrade į prekybos centrus įleis tik pasiskiepijusius  3

Nuo spalio 16 d., šeštadienio, Kaliningrado srities į prekybos, prekybos ir pramogų centrus bei ne maisto...

Prekyba
2021.10.13
Startuolis „Billo“ pritraukė 2 mln. Eur investiciją – per metus JAV augo 10 kartų Premium

Bendruomenės rinkodaros platforma „Billo“, siūlanti JAV e. komercijos verslams pigiau ir paprasčiau sukurti...

Gazelė
2021.10.13
„Eften Real Estate Fund III“ pajamos toliau auga dviženkliu tempu

Estijos investicijų bendrovės „Eften Capital“ valdomo fondo „Eften Real Estate Fund III“ konsoliduotosios...

Statyba ir NT
2021.10.13
Dar vienas G. Žiemelio bandymas – šį kartą istorinis krepšinio ženklas Premium 6

Verslininkui Gediminui Žiemeliui priklausanti sostinės „Avia Solution Group Arena“ (UAB „Universali arena“)...

Rinkodara
2021.10.13
„Lidl Lietuva“ Pirkimų tarnybos vadovą W. Grohną keičia I. Čiužienė 

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ skelbia apie pokyčius įmonės valdyboje. Šešerius metus įmonėje dirbęs Pirkimų...

Prekyba
2021.10.12
Verslo DNR – misija, vizija ir vertybės: formalumas ar apčiuopiama nauda  Premium

Maždaug pusė didžiųjų Lietuvos įmonių viešai skelbia savo deklaruojamas vizijas, misijas ir vertybes. Savo...

Rinkodara
2021.10.12
Didžiųjų prekybos tinklų rinkos dalys: išsiskiria „Lidl“, traukiasi mažųjų dalis Premium

Didieji prekybos tinklai „Maxima“, „Rimi“, „Iki“, „Norfa“ ir „Lidl“ bendroje mažmeninės prekybos būtinaisiais...

Prekyba
2021.10.12
Vadovų komunikacija: atitrūkusi J. Bivainytės ir D. Dundulio konkurencija  Premium

Verslo nuomonės lyderių reitinge tarp vadovų pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausiai komunikavo Jolanta...

Rinkodara
2021.10.11
Naują „Cgates“ reklamą užblokavo „Google“ ir „Facebook“ 15

Pirmadienį startavusi naujos kartos televiziją pristatanti „Cgates“ reklaminė kampanija „Laisvi žiūrėti“,...

Rinkodara
2021.10.11
LVAT pirmininkas G. Kryževičius: teismo sprendimas dėl „Atviros Klaipėdos“ bus peržiūrimas

Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) pirmininkas Gintaras Kryževičius pateikė siūlymą...

Rinkodara
2021.10.11
Žvalgosi į „Alibabos“ modelį, dėl pardavėjų konkuruoja su „Pigu.lt“    Premium

Netrukus apie dar vieną pritrauktą investicijų injekciją ketinanti paskelbti B2B e. prekybos platforma...

Prekyba
2021.10.11
Precedento neturintis teismo sprendimas bus peržiūrėtas 3

Praėjusią savaitę Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas paskelbė precedento neturinčią nutartį, kuri...

Rinkodara
2021.10.11
JAV Federalinis rezervas: šventinį sezoną greičiausiai temdys tiekimo problemos ir kilusios kainos

Jungtinėse Valstijose šventinio sezono metu greičiausiai kils tiekimo trikdžių ir bus stebimas kainų kilimas,...

Verslo aplinka
2021.10.11
Išrinkta mažmeninės prekybos sektoriaus lyderė – sparčiai augusi „Lidl Lietuva“ Premium 9

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia mažmeninės...

Prekyba
2021.10.11
Išrinkta mažmeninės prekybos sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį šeštą kartą skelbia mažmeninės...

Prekyba
2021.10.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku