2021-09-07 08:45

Didžiausio formato parduotuvės: keičiasi technologijos, asortimentas, funkcijos 

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rinkos specifikos aspektas, kad Lietuvoje, priešingai nei kai kuriose kitose Vakarų valstybėse, didelio formato parduotuves galima buvo statyti ar atidaryti sąlyginai arti miestų centro, greta pirkėjams patogių vietų ar gyvenamųjų centrų, užtikrino šios koncepcijos parduotuvėms ilgalaikį pranašumą. Hipermarketų, didžiausio formato parduotuvių, plėtra Lietuvoje tęsiasi.
  • Didžiausio formato maisto parduotuvių koncepcijų kaita.
  • „Norfa“ prieš 10 metų turėjo 4-ias didžiausio formato parduotuves, dabar jų jau yra 31.   
  • „Maxima“: didžiųjų parduotuvių tinklas optimalus.
  • „Iki“ lieka supermarketų segmente.

Rimantas Mažulis, technologijų bendrovės „StrongPoint“, tiekiančios įrangą parduotuvėms, vadovas Baltijos šalims, pastebi, kad didžiausio formato parduotuvės Lietuvoje, priešingai nei kai kuriose kitose šalyse, nepraranda savo populiarumo ir tai lemia kelios aplinkybės. Visų pirma, Lietuvos pirkėjai mėgsta platų prekių asortimentą, o tokios parduotuvės jį gali užtikrinti.

52795
130817
52791