Prekybos tinklai: ką sako jų retorika, ar keisis „Iki“ ir „Lidl“ pozicijos
- Ne tik skaičius kartais reikia analizuoti, bet ir retoriką. Ką transliuoja didieji prekybos tinklai savo komunikacijoje?
- Kiek tinklai besiskųstų dėl ribojimų, pandemija jiems tinklams išėjo į naudą.
- „Lidl Lietuva“ įstatinio kapitalo mažinimas rodo, kad tinklas investicijas jau „atidirbo“.
- Net jei „Maximai“ pastarieji metai nebuvo labai lengvi, jų pozicijos ir galimybės – stiprios.
- Pandemijos metai tapo dar vienu postūmiu pagalvoti ir apie kitokius parduotuvių formatus.
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Lietuvoje 2020 finansiniais metais apyvartą padidino daugiau nei 23%, iki 578,3 mln. Eur. Bendrovės pelnas per metus augo 47%.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai