2021-08-19 08:45

Prekybos tinklai: ką sako jų retorika, ar keisis „Iki“ ir „Lidl“ pozicijos

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Didieji prekybos tinklai sėkmingai baigė pandemijos metus, atrodo, kad rinka toliau augs ir šiemet. Ekspertai, kalbėdami apie didžiųjų mažmeninės prekybos žaidėjų pozicijas per pastaruosius kelerius metus, laimėtoju vadina „Lidl Lietuvą“ ir teigia, kad ateityje vis dažniau kalbėsime apie tai, ar pastarasis netaps antruoju žaidėju Lietuvoje.
  • Ne tik skaičius kartais reikia analizuoti, bet ir retoriką. Ką transliuoja didieji prekybos tinklai savo komunikacijoje?
  • Kiek tinklai besiskųstų dėl ribojimų, pandemija jiems tinklams išėjo į naudą.
  • „Lidl Lietuva“ įstatinio kapitalo mažinimas rodo, kad tinklas investicijas jau „atidirbo“.
  • Net jei „Maximai“ pastarieji metai nebuvo labai lengvi, jų pozicijos ir galimybės – stiprios.
  • Pandemijos metai tapo dar vienu postūmiu pagalvoti ir apie kitokius parduotuvių formatus.

Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ Lietuvoje 2020 finansiniais metais apyvartą padidino daugiau nei 23%, iki 578,3 mln. Eur. Bendrovės pelnas per metus augo 47%.

52795
130817
52791