„Peek&Cloppenburg“: metų pradžia buvo sunki, bet augsime

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė Peek&Cloppenburg, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už 13,29 mln. Eur, arba 25% mažiau negu 2019 m., šiemet regi pozityvių ženklų. Įmonės vadovybė VŽ teigia, kad pernykštis rezultatas netenkina, bet yra pakankamai ženklų, rodančių, kad šie metai užtikrins verslo augimą.
Parduotuvės-parduotuvėje (angl. shop in shop) principu veikianti vokiečių bendrovė Peek&Cloppenburg (P&C) Lietuvoje turi dvi parduotuves sostinėje prekybos centre (PC) Ozas ir Kaune PC Mega. Bus sunku visiškai kompensuoti pardavimo ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti