Mažmeninė prekyba: kategorijų duomenys pagal šalis

Publikuota: 2021-05-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM) kartu su tyrimų bendrove IRI išleido metinę sparčiausiai augančių maisto prekių kategorijų apžvalgą, kurioje vertinami prekybos duomenys septyniose Europos šalyse ir analizuojamos pokyčius lėmusios priežastys.

„Kokie milžiniški pokyčiai gali įvykti per metus!“ – reziumuoja tyrėjai, akcentuodami COVID-19 reikšmę tam, kaip dirbame, gyvename ir apsiperkame. Tarp priežasčių, dariusių įtaką apsipirkimo įpročiams, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje (JK), minimas „Brexit“, daugelyje kitų šalių – sumažėjęs užimtumo lygis, atsigręžimas į vietos gamintojų produkciją, sveikesnių gaminių pasirinkimas, tvarumą akcentuojančių bendrovių suklestėjimas. Tyrime analizuojami 2020 m. prekybos duomenys septyniose Europos šalyse: Prancūzijoje, Vokietijoje, Graikijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Ispanijoje ir JK.  

„Pasaulinė pandemija lėmė reikšmingus vartojimo pokyčius, sukurdama naujas apsipirkimo taisykles, kurios, tikėtina, galios ir pasibaigus sveikatos krizei. Nemažai prekės ženklų pernai atrado naujų pirkėjų ir dabar svarbiausias uždavinys bus suprasti jų poreikius ir paversti juos lojaliais klientais“, – įsitikinęs Andrew Mitchellas, „IRI International“ viceprezidentas.

Žvelgiant į 2020 m. prekybos duomenis, labai aiškiai matyti, kurios kategorijos buvo laimėtojos, o kurioms teko pralaimėtojų vaidmuo. Visose analizuojamose šalyse šaldytų produktų kategorijos prekių pardavimai buvo reikšmingai didesni. Prancūzijoje šaldytų gaminių parduota 11,6% daugiau, Vokietijoje – 12,8%, Graikijoje – 17,6%, Italijoje – 13,3%, Nyderlanduose – 14%, Ispanijoje – 12,8%, JK – 15,7%.

Visą VŽ PREMIUM straipsnį apie sparčiausiai augančias prekių kategorijas Europoje skaitykite ČIA.

[infogram id="0bb2a70d-3094-48db-94ce-31a59939e207" prefix="Jr6" format="interactive" title="Sparčiausiai augusios prekių kategorijos Europoje 2020 m."]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
16:34
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
11:24
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
11:05
„Homa“ Vilniuje planuoja imtis prekybinių sandėlių plėtros Premium 1

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Homa“ Vilniuje, prie Vakarinio aplinkkelio, planuoja imtis prekybinių...

Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
09:13
Vežėjai atsigręžė į naudotą techniką, bet ir šis aruodas – ne beribis Premium

Vežėjams šiemet reikšmingai padidinus investicijas į transporto parkus, o vilkikų gamintojams toliau...

Logistika
08:58
Vilniaus „Paupyje“ atidaromas turgus – naują traukos centrą koduoja dydžiu, interjeru bei įvairove Premium 10

Ketvirtadienį Vilniaus kvartale „Paupys“ duris atveria modernus turgus. Jo savininkė ir čia įsikūrę verslai...

Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 4

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Juvelyrikos kompanija taikosi prie milenialsų poreikių: gamins tik dirbtinius Premium

Didžiausia pasaulyje juvelyrikos gamintoja „Pandora“ paskelbė nebegaminsianti papuošalų su natūraliais...

Laisvalaikis
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Modus grupė“ išlaikė pajamų lygį, grynasis pelnas mažėjo 8,6% 4

Didžiąją dalį pajamų iš prekybos automobiliais uždirbusi įmonių grupė 10,4% didino EBITDA, tačiau grynasis...

Logistika
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
„Samsung“ Baltijos šalyse uždirbo 9 mln. Eur pelno

„Samsung Electronics Baltics“ skelbia, kad 2020 m., nors dėl karantino ribojimų Baltijos šalyse epizodiškai...

Inovacijos
2021.05.04
Balandis gausiai išaugino prekybą visuose naujų automobilių sektoriuose Premium

Atmetus reeksportą, vidinė rinka augo 109%, toliau perkami komerciniai furgonai, naujas aukštumas pasiekė...

Automobiliai
2021.05.04
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku