„Utenos trikotažas“ steigs bendrovę prekių ženklo „About“ vystymui

Publikuota: 2021-04-29
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Utenos trikotažas“ steigs dukterinę bendrovę prekių ženklo „About“ vystymui. Jai vadovauti imasi Giedrė Vilkė, anksčiau dirbusi e. platformos „Pigu.lt“ rindodaros vadove.

Pasaulinės mados akiratyje pozicijas stiprinantis „Utenos trikotažo“ inovatyvios aprangos ženklas „About“ žengia į naują vystymo etapą – juo rūpinsis naujai steigiama dukterinė bendrovė ir tik šiam prekių ženklui dedikuota profesionalų komanda, skelbiama per „Nasdaq“ akcijų biržą.

„Bendrovės valdyba priėmė ambicingą sprendimą – beveik dešimtmetį kurtą prekių ženklą pakelti į naują lygmenį. Siekiant maksimaliai įdarbinti sukauptą įdirbį, nusprendėme pritaikyti startuoliams būdingą verslo filosofiją: greitus, kūrybiškus ir drąsius sprendimus. Neabejoju, kad savarankiška, bet visapusišką „Utenos trikotažo“ paramą turinti komanda su patyrusiu lyderiu netruks nustebinti reikšmingais pasiekimais,“ – pranešime cituojamas Petras Jašinskas, „Utenos trikotažo“ vadovas.

Naujai steigiamai bendrovei už nepriklausomo turto vertintojo nustatytą vertę bus parduodamos visos „About“ vystomų ženklų – „ABOUT Baltic Underwear“ ir „ABOUT The Sensology of Wear“ – teisės ir atsakomybė už jų vystymą tarptautiniu mastu.

Komandai vadovaus patyrusi elektroninės prekybos ir skaitmeninės rinkodaros strategė Giedrė Vilkė. Jai priklausys ir 20% steigiamos dukterinės bendrovės akcijų, apmokamų piniginiais įnašais.

„Prekių ženklas „About“ perėjo daug svarbių etapų, kurie padėjo sukaupti vertingą patirčių ir pamokų bagažą, todėl rinkoje turime reikšmingą pranašumą ir potencialą augti globaliai. Kartu su „Utenos trikotažu“ dideliais žingsniais judėsime inovacijų tekstilės gamyboje link. Artimiausiuose planuose – asortimento pokyčiai ir reikšmingos investicijos į skaitmeninę rinkodarą tarptautiniu mastu,“ – komentuoja Giedrė Vilkė, naujoji „About“ vadovė.

„Utenos trikotažas“ taps strateginiu naujosios bendrovės partneriu – pagal dvišalę sutartį teiks gamybos-tiekimo paslaugas ir rinkos sąlygomis finansuos bendrovės veiklą pagal verslo plane numatytą poreikį.

Numatoma, kad dukterinės bendrovės steigėjai akcininkų sutartimi numatys galimus susitarimus dėl pasirinkimo sandorių, t.y., esant tam tikroms sąlygoms, „Utenos trikotažas“ įsipareigos perduoti mažumos akcininkui iki 10% turimų dukterinės bendrovės akcijų, taip pat turės teises ir pareigas išpirkti mažumos akcininko turimas akcijas.

SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ kuriamam prekių ženklui „About“ su savo išskirtiniais drabužiais pavyko atverti prestižinių prekybos centrų duris visame pasaulyje: jais sėkmingai prekiaujama „KaDeWe“ Vokietijoje, „Le Bon Marche“ Prancūzijoje, „Shinsegae“ Pietų Korėjoje, „Framework“ Japonijoje, „Need Supply Co“ JAV. Lietuvių gaminiais taip pat prekiauja globali prabangios mados elektroninės prekybos platforma „Matchesfashion“.

Ginčo akiratyje

VŽ rašė, kad šiuo metu dėl „About“ prekės ženklo tebevyksta ginčas su Vokietijos drabužių e. prekybininke „About You GmbH & Co“, kuri pernai pavasarį šiuo vardu atidarė e. parduotuvę Lietuvoje.

Pernai gruodį Vilniaus apygardos teisme buvo pradėta nagrinėti civilinė byla dėl „Utenos trikotažo“ ieškinio Vokietijos e. komercijos bendrovei dėl išimtinių teisių į prekės ženklą pažeidimo.

„Mūsų ieškiniui pasiekus teismą, į mus tiesiogiai kreipėsi „About You“ ženklo valdytojai. Jie pateikė pirmuosius pasiūlymus, kaip būtų galima spręsti ginčą. Atsižvelgiant į tai, kad pasiūlymus nuodugniai įvertinti reikia laiko, abi šalys kreipėsi į teismą prašydamos iki birželio vidurio atidėti numatytą mūsų ginčo svarstymą teisme“, – prieš kelias savaaites teigė P. Jašinskas.

Jis tikisi, kad šio laiko pakaks išsiaiškinti, kuriuo keliu bus einama toliau.

„Savo ruožtu, aiškiai ir tvirtai deklaruojame, kad esame suinteresuoti kuo greitesniu ginčo sprendimu. Tikimės, to ir iš kitos pusės. Vis dėlto, jei sutarimo rasti nepavyks, teisminis procesas bus tęsiamas“, – priduria P. Jašinskas. Plačiau skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Prekyba“

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium 2

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
16:34
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
11:24
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
11:05
„Homa“ Vilniuje planuoja imtis prekybinių sandėlių plėtros Premium 1

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Homa“ Vilniuje, prie Vakarinio aplinkkelio, planuoja imtis prekybinių...

Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
09:13
Vežėjai atsigręžė į naudotą techniką, bet ir šis aruodas – ne beribis Premium

Vežėjams šiemet reikšmingai padidinus investicijas į transporto parkus, o vilkikų gamintojams toliau...

Logistika
08:58
Vilniaus „Paupyje“ atidaromas turgus – naują traukos centrą koduoja dydžiu, interjeru bei įvairove Premium 10

Ketvirtadienį Vilniaus kvartale „Paupys“ duris atveria modernus turgus. Jo savininkė ir čia įsikūrę verslai...

Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 4

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Juvelyrikos kompanija taikosi prie milenialsų poreikių: gamins tik dirbtinius Premium

Didžiausia pasaulyje juvelyrikos gamintoja „Pandora“ paskelbė nebegaminsianti papuošalų su natūraliais...

Laisvalaikis
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Modus grupė“ išlaikė pajamų lygį, grynasis pelnas mažėjo 8,6% 4

Didžiąją dalį pajamų iš prekybos automobiliais uždirbusi įmonių grupė 10,4% didino EBITDA, tačiau grynasis...

Logistika
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
„Samsung“ Baltijos šalyse uždirbo 9 mln. Eur pelno

„Samsung Electronics Baltics“ skelbia, kad 2020 m., nors dėl karantino ribojimų Baltijos šalyse epizodiškai...

Inovacijos
2021.05.04
Balandis gausiai išaugino prekybą visuose naujų automobilių sektoriuose Premium

Atmetus reeksportą, vidinė rinka augo 109%, toliau perkami komerciniai furgonai, naujas aukštumas pasiekė...

Automobiliai
2021.05.04
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku